Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Здравейте, започвам с това, че съм жена и за пръв път ще си купувам VW досега съм карала други марки коли, но реших да сменя. Насочила съм се към пасат и по конкретно към В6 или В7, като ми се иска да не надвишавам 12хил като бюджет. Предпочитам седан, ръчка, дизел. Моля да ме насочите какъв точно мотор да гледам. Благодаря.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Най-важното да е поддържан евентуално сервизна история,километрите да са реални и доказуеми според мен 2.0 TDI за предпочитане
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
След 2008г или няма значение. Имат ли проблеми с дпф или друго слабо място.
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
С този бюджет читав Б7 няма. Насочи се към кола която струва около 10, 10 500 таван, защото първоначалното обслужване е около 1000 лв (ролки, ремъци, масла, филтри) и да има някой лев ако нещо неочаквано излезе, а и за нотариални такси.
Търси си Б6 2009/2010 с 2.0 тди, ръчката е кутията за предпочитане. Може и СС Б6, ако не се намери седан и те устройва. Най - важното: не бързай.
Едно, че този модел е масово комби, и второ, че повечето хора трудно биха се разделили с читава кола. Трябва да имаш много търпение, за да попаднеш на добра кола, задължително трябва преди покупка да се огледа в доверен твой сервиз, да се качи на диагностика и да се провери състоянието на ДПФ-а. Иначе се гледа всичко, ако попаднеш на бройка с полу-кожен салон, подгрев и повечко екстри ще останеш доволна.
Търси си Б6 2009/2010 с 2.0 тди, ръчката е кутията за предпочитане. Може и СС Б6, ако не се намери седан и те устройва. Най - важното: не бързай.
Едно, че този модел е масово комби, и второ, че повечето хора трудно биха се разделили с читава кола. Трябва да имаш много търпение, за да попаднеш на добра кола, задължително трябва преди покупка да се огледа в доверен твой сервиз, да се качи на диагностика и да се провери състоянието на ДПФ-а. Иначе се гледа всичко, ако попаднеш на бройка с полу-кожен салон, подгрев и повечко екстри ще останеш доволна.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
То и читав с помпа-дюза ще върши работа... Моя позната сама си го избра преди няколко години, сама беше проучила, че е добре да е 2,0TDI PD с осем клапана ( код BMP е нейния), и вече около стотина хиляди километра никакви проблеми, само обслужване и по някоя биалетка. Естествено шестограма на маслената помпа го смени още при първоначалното обслужване, заедно с ангренажа. Тя също е фен на седан и ръчка, сега обмисля да вземе B7.
Но си е и до читава бройка, това е може би най-важното... Щото комън-рейла е добър, но дюзите му са си скъпи, и няма алтернатива ако се наложи.
Но си е и до читава бройка, това е може би най-важното... Щото комън-рейла е добър, но дюзите му са си скъпи, и няма алтернатива ако се наложи.
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Каквото са казали колегите и също така Jetta не е драстично по-малка от пасата, щом се търси седан. Отваря ти избора, ако излезе нещо читаво, както и Skoda Octavia 2 (тя е даже лифтбек). Ако имаш 12 хил лв - максимума да ти е 10 хил за кола. Поне 2 хил лв трябват да имаш заделени, за да ти е мирна главата след покупка. Много късмет ти трябва и преследвай състояние на кола, не толкова модел само
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Цените на Шкода от същите години са доста завишени. А Пасат пред Шкода....


Re: Passat B6 или B7 - седан, ръчни скорости, дизел
Тук не е въпроса по-скоро да се сравнява Пасат срещу Октавия, а за бюджета максимално добър избор да направи. Ако държи да е седан и да е VAG - може да погледне джета и октавия/супърб - може да изкочи нещо.
50-тина обяви за пасат не са кой знае какво. Като прибавиш тези за джета/октавия/супърб пак в този ценови диапазон става над двоен избора. Генерално за 15+ годишна кола състояние е по-важно от "екстри" или "модел". Освен ако толкова не държиш на модел и не е психологическа бариера да налееш още 50% от цената на колата за 1-2 години, че да е ТОП.
50-тина обяви за пасат не са кой знае какво. Като прибавиш тези за джета/октавия/супърб пак в този ценови диапазон става над двоен избора. Генерално за 15+ годишна кола състояние е по-важно от "екстри" или "модел". Освен ако толкова не държиш на модел и не е психологическа бариера да налееш още 50% от цената на колата за 1-2 години, че да е ТОП.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 48 госта