Arteon 2020
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Arteon 2020
190 к.с. има бензин, има и дизел.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Arteon 2020
Сега ако уточниш:
- с какво оборудване и екстри е колата - подробно
- на колко километра е в момента
- има ли сервизна история, откъде е купена и къде е поддържана. Кога е било последното голямо обслужване и какво е правено?
И накрая като се сравни с отговора на въпроса - "колко струва?" може да се получи някава представа дали си заслужава или не.
- с какво оборудване и екстри е колата - подробно
- на колко километра е в момента
- има ли сервизна история, откъде е купена и къде е поддържана. Кога е било последното голямо обслужване и какво е правено?
И накрая като се сравни с отговора на въпроса - "колко струва?" може да се получи някава представа дали си заслужава или не.
Re: Arteon 2020
Доволни има, ама и трябва кеш за него и не само за закупуването. Ако финансовия аспект не е проблем, ще ти хареса
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Arteon 2020
Имаме бивш собственик на Артеон, с тема във форума:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=83&t=483363
Освен него познвам още 3-ма с Артеон, от които единият също продаде, защото отиде на по-висок клас кола.
Като цяло няма особена разлика между Arteon и Passat, като изключим 5 см по-дългото междуосие на Артеона, което дава малко по-добра возия, ако е добре оборудван с окачване с DCC. Ако не е с DCC и с големите джанти става по-твърд. Двигателите и скоростните кутии са еднакви, също окачване и оборудване, с леки нюанси.
Аз не знам дали си заслужава, но съм карал Passat TDI 190 кс 2+ години и за мен не си заслужава. Сега карам Passat TDI 240 кс. и е доста по-добре, но още по-добре ще е бензиновият двигател 2.0 TSI с 280 к.с., към който съм се насочил.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=83&t=483363
Освен него познвам още 3-ма с Артеон, от които единият също продаде, защото отиде на по-висок клас кола.
Като цяло няма особена разлика между Arteon и Passat, като изключим 5 см по-дългото междуосие на Артеона, което дава малко по-добра возия, ако е добре оборудван с окачване с DCC. Ако не е с DCC и с големите джанти става по-твърд. Двигателите и скоростните кутии са еднакви, също окачване и оборудване, с леки нюанси.
Аз не знам дали си заслужава, но съм карал Passat TDI 190 кс 2+ години и за мен не си заслужава. Сега карам Passat TDI 240 кс. и е доста по-добре, но още по-добре ще е бензиновият двигател 2.0 TSI с 280 к.с., към който съм се насочил.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Arteon 2020
Vencito90 написа:Заслужава ли си ...
Кажи от каква кола ще слизаш?

Ако слизаш от Бентли, комфорт няма да видиш, но ще ти е доста по-евтина поддръжката.
Ако е била кола от началото на века - комфорта си струва, поддръжката в пъти по-скъпа.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Arteon 2020
В общи линии се приготви за няколко пъти по-скъпа поддръжка. Рутинната поддръжка е по-скъпа, а извънредните ремонти спокойно стигат 3-5хил лева.
В общи линии тези коли са предпочитани от хора, които често ги сменят. След около 150000км започват да се проявяват скъпите аварии. Понякога и по-рано.
В общи линии тези коли са предпочитани от хора, които често ги сменят. След около 150000км започват да се проявяват скъпите аварии. Понякога и по-рано.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Arteon 2020
Влад го е обобщил точно. Бих добавил, че Артеона дори с двоен стъклопакет(моят беше с такъв), е по-шумен от Пасат Б8. Заради безрамковите прозорци, шума от вятъра над 80км/ч е неочаквано силен за този клас.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Arteon 2020
150 и 190 нямат съществена разлика във вървежа. Ако не е 4х4, 190 е излишно.
Като че ли, 150 не страда толкова от прегряването на главата. Поне аз не съм чувал, докато при 190 след 150000км си е направо често срещано явление.
Но 150 стандартно върви с по-ниско оборудване, а екстрите са едно от нещата, които си заслужава в тези коли (артеон и пасат).
Макар да не ползвам повечето екстри признавам, че без тях колата е друга, 'по-стара'.
Като че ли, 150 не страда толкова от прегряването на главата. Поне аз не съм чувал, докато при 190 след 150000км си е направо често срещано явление.
Но 150 стандартно върви с по-ниско оборудване, а екстрите са едно от нещата, които си заслужава в тези коли (артеон и пасат).
Макар да не ползвам повечето екстри признавам, че без тях колата е друга, 'по-стара'.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Arteon 2020
Не мисля, но не съм и сигурен.
Принципно махат силиката в някакъв момент, която се сочи за част от проблема, но остават разни клапички на микрокръга на главата, които също са част от проблема.
Има достатъчен брой прегрявания при хора без спукана силика и/или махната в предните години, което е покателно, че не е само силиката проблем.
А и при по-новите се появява един нов проблем, а именно скоростите. DQ380/381 дава повече проблеми от предишната DQ250. Включително прегряване.
Ремонта и там е в споменатия диапазон по-горе.
От тази гледна точка и аз бих предпочел по-мощните модели, които са с DQ500.
Да сме наясно, не казвам да не се купуват тези коли и че не си заслужават. Просто трябва човек да е подготвен психически и финансово да посрещне евентуалните проблеми при модела. Особено, ако мисли да я кара от употребявана до дълго експлоатирана.
Принципно махат силиката в някакъв момент, която се сочи за част от проблема, но остават разни клапички на микрокръга на главата, които също са част от проблема.
Има достатъчен брой прегрявания при хора без спукана силика и/или махната в предните години, което е покателно, че не е само силиката проблем.
А и при по-новите се появява един нов проблем, а именно скоростите. DQ380/381 дава повече проблеми от предишната DQ250. Включително прегряване.
Ремонта и там е в споменатия диапазон по-горе.
От тази гледна точка и аз бих предпочел по-мощните модели, които са с DQ500.
Да сме наясно, не казвам да не се купуват тези коли и че не си заслужават. Просто трябва човек да е подготвен психически и финансово да посрещне евентуалните проблеми при модела. Особено, ако мисли да я кара от употребявана до дълго експлоатирана.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта