От доста време чета и за Б8, и за второто поколение Инсигния, и не мога да реша коя си заслужава повече. Говоря за коли с приблизителни параметри. Например: ето този Б8 280 коня https://www.mobile.bg/obiava-1172591507 ... -dsg-swiss
и тази Инсигния 260 коня https://www.mobile.bg/obiava-1172363646 ... -maxx-full
П.С. Сравнявам само бензинки, дизелите не.
Ще се радвам на всяко едно аргументирано мнение.
Пасат Б8 или Инсигния Б?
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Ами инсигнията е повече кола за парите си. Пасата е една идея по-агресивен за каране. Инсигнията е малко в стил GT. Реално и двете коли имат опция да те завлекат с ремонти за 5000лв над покупните си цени.
Ако това не е проблем, реално погледнато - което повече ти харесва.
Тук масово ще ти се препоръча B8, аз лично бих го пропуснал, не защото е лош автомобил - просто исканата цена е твърде висока за колата която е. Имаш 2016та на 203 хиляди км за 33к лева срещу 2018 на 107 хиляди за 35 хил.
Ако ще караш колата 3-5 години, инсигнията е по-добра от финансова гледна точка. Ако сменяш често коли - няма значение коя ще вземеш.
Интериора на пасата и този на инсигнията са в тотално различен стил и предоставят различен комфорт. Обслужването им не е кой знае колко различно. Разхода на гориво, ще е по-скоро в полза на пасата. Също така комби срещу лифтбек пак може да има неща, където да натежат за избора. Инсигнията е значително по-дълга от Пасата също.
За такъв Пасат, трябва да гледаш нещо подобно на това https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6c4&vc=Car
Не е R-line, но пак е добре оборудван.
Да е на не много километри, за да може да запази някаква остатъчна стойност. Ако колата ще се кара до гроб и разпад, все тая на колко км я вземаш.
Ако генерално парите не са проблем за теб - вземи си пасата, ще ти хареса повече от инсигнията.
Ако това не е проблем, реално погледнато - което повече ти харесва.
Тук масово ще ти се препоръча B8, аз лично бих го пропуснал, не защото е лош автомобил - просто исканата цена е твърде висока за колата която е. Имаш 2016та на 203 хиляди км за 33к лева срещу 2018 на 107 хиляди за 35 хил.
Ако ще караш колата 3-5 години, инсигнията е по-добра от финансова гледна точка. Ако сменяш често коли - няма значение коя ще вземеш.
Интериора на пасата и този на инсигнията са в тотално различен стил и предоставят различен комфорт. Обслужването им не е кой знае колко различно. Разхода на гориво, ще е по-скоро в полза на пасата. Също така комби срещу лифтбек пак може да има неща, където да натежат за избора. Инсигнията е значително по-дълга от Пасата също.
За такъв Пасат, трябва да гледаш нещо подобно на това https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6c4&vc=Car
Не е R-line, но пак е добре оборудван.
Да е на не много километри, за да може да запази някаква остатъчна стойност. Ако колата ще се кара до гроб и разпад, все тая на колко км я вземаш.
Ако генерално парите не са проблем за теб - вземи си пасата, ще ти хареса повече от инсигнията.
- MamaMy
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Лично на мен опела ми допада повече въпреки, че пасата е по-функционален. И в двете не съм се качвал и нямам мнение за возията и комфорта. Изхождам само от снимките и описанията.
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
thanis, благодаря за отговора. Наистина е труден избор, както и ти казваш- "което повече ти харесва". За мен купето няма чак такова значение, че да избера една от двете само заради това. Инсигнията също има комбита- просто конкретните две коли ги дадох не че избирам между тях, а за пример. Двигателите как са- оправени ли са болежките на бензинките от Б6 и Б7? За мотора на Инсигнията също не съм наясно какви са му проблемите. Може би ще трябва да се кача и в двата модела, да ги покарам, и която ми пасне повече. Не е належащ избора, но мисля догодина да сменя моя Б6 с един от двата модела.
MamaMy, трябва да се направи тест драйв, за да види човек коя повече ще му допадне.
MamaMy, трябва да се направи тест драйв, за да види човек коя повече ще му допадне.
- MamaMy
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Определено като се качиш и твоята ще изпъкне. Аз така си купих кола. Избора беше една от една. Като казах на джамбаза, че я взимам той без малко да припадне. Все пак не се бях приближавал до колата на по-малко от 50метра. Обаче нали знаеш за магарето и скъсания чул. Докато паркирах пред автокъщата я видях и я посочих на колегата. Викам му: - Виждаш ли тази с окачения колесар, мръсната? Това е кола щом са и закачили огромен колесар с 3т джип отгоре. Джамбазина ми предлага 4-5 коли и всички над бюджета ми. Отказах му твърдо. Извадих всички пари и му казах: - Това е. Тук са и парите за прехвърляне, номера и бензина до нас. Той се хили и ми вика: - Голяма с циганка. Как само се пазариш, да взема да ти дам служебната, че има номера, застраховка и винетка? Викам: - Коя е тя? - Ми онази от вън с колесара. Веднага отсякох: - Взимам я! Пет минути тишина, а тоя се кокори...
- tonkogtd
- Мнения: 351
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
8-степенната автоматична кутия на Инсигнията читава ли е?
От предната версия на Инсигния,и OPC версията се оказа,че не е много топ.
От предната версия на Инсигния,и OPC версията се оказа,че не е много топ.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Инсигнията е доста проблемен автомобил.
Не знам подробности за този двигател, но хубаво трябва да се проучи информацията!
На този модел пасат черния цвят не му отива, според мен.
Не знам подробности за този двигател, но хубаво трябва да се проучи информацията!
На този модел пасат черния цвят не му отива, според мен.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Конкретният Пасат е доста добре оборудван и със значително по-високо качество на материалите в интериора. Това си личи дори и на снимки. За мен сравнението е кон с кокошка.
Това е видно и от цената - ако вземем също така добре оборудван Passat R-Line, но с 2 години по-нов (2018 като Опела) и на половината километри (около 100 000 като Опела) ще струва с около 15-20000 лв повече.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=399057247
Това е видно и от цената - ако вземем също така добре оборудван Passat R-Line, но с 2 години по-нов (2018 като Опела) и на половината километри (около 100 000 като Опела) ще струва с около 15-20000 лв повече.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=399057247
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Опела е с правилния мотор и задвижване, та като комбинация си го уцелил, но не и конкретната бройка.
Има още доста какво да се желае от нея за високите пари които й искат. А и като гледам, че е италианка, този двигател не обича да му бавиш смяната на маслото над 10 000 км. или 250-300 моточаса и то с хубаво масло. А и конкретната бройка е 2018 година с гуми от 2017
Двигателя има своите болежки, но са дребни и абсолютно нормални за съвременен бензинов двигател с директно впръскване и турбо. Ако те интересува какви са, ще ти пратя да четеш. Части за него си поръчвам директно от GM в Щатите, че тук цените на оригиналните части са покъртителни. В България китайските аналози струват колкото оригиналните от Щатите
Аз за 20 000 км. съм сменил два клапана на разпределителните валове за променливо газоразпределение и две бобини. Една бобина винаги си носиш резервна в багажника защото треска без предупреждение, сменя се на пътя за 5 мин.
Този двигател е и най-удачния избор за това купе откъм динамика и разход. Автомата също е читав.
По-малкия бензин 1.5 е доста муден, а дизелите като цяло са им проблемни с изключение на един-два.
Като сравнение с Пасата мога да кажа, че Пасата визуално ми допада повече от Insignia B, но при него плащаш и за име. Иначе като ниво на оборудване Passat B8 R трябва да се сравнява с Insignia B GSI което е сравнително рядка версия и на други пари, но със същия бензинов мотор.
Има още доста какво да се желае от нея за високите пари които й искат. А и като гледам, че е италианка, този двигател не обича да му бавиш смяната на маслото над 10 000 км. или 250-300 моточаса и то с хубаво масло. А и конкретната бройка е 2018 година с гуми от 2017

Двигателя има своите болежки, но са дребни и абсолютно нормални за съвременен бензинов двигател с директно впръскване и турбо. Ако те интересува какви са, ще ти пратя да четеш. Части за него си поръчвам директно от GM в Щатите, че тук цените на оригиналните части са покъртителни. В България китайските аналози струват колкото оригиналните от Щатите

Този двигател е и най-удачния избор за това купе откъм динамика и разход. Автомата също е читав.
По-малкия бензин 1.5 е доста муден, а дизелите като цяло са им проблемни с изключение на един-два.
Като сравнение с Пасата мога да кажа, че Пасата визуално ми допада повече от Insignia B, но при него плащаш и за име. Иначе като ниво на оборудване Passat B8 R трябва да се сравнява с Insignia B GSI което е сравнително рядка версия и на други пари, но със същия бензинов мотор.
Последна промяна от Каспър на Вто 01 окт 2024 8:48, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Личното ми мнение е че при мундарска подръжка каквато вероятно са видели повечето нов внос автомобили мотора на vw e по-добрият избор говоря за железата на мотора които касаят скъпи повреди и ремонти опела иначе много готин, но тук говорим не за нови а употребявани вероятно 200+ к км
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Автора генерално е подходил по грешен начин, защото автомобилите където гледа варират в бюджет от 25 хиляди до примерно 85 хиляди лева. Толкова широк диапазон, няма как да се каже коя е по-добре, при положение, че и двете са си скъпи коли на фона на 1.4TSI или 2.0TDI на предно и 2.0CDTI и 1.5/1.6 turbo. Не е казал коя година грубо казано. Не е казал дали толкова държи да е AWD или просто иска над 200 коня мотор и още куп неща. Приоритетите му какви биха били, дали иска джаджи по колата, дали иска алкантара и/или кожа или и двете, дали го бърка да дава по 3000-5000лв за обслужване на МПС-тата да са в изрядно състояние или ще се кара само на масло и филтри и ако нещо почне да се обажда се молим да не изтряска докато е в него колата. Смяната на гумите с хубави летни за тези автомобили е 1500лв. Разхода 9-10 литра, препоръчително от скъпия бензин, маслата ако ще се натиска колата трябва да се сменят на под 10 хил км. дискове комплект са ти 400-500лв, бензинови помпи по 800-1200лв, дюзи 350-500лв бройка, комплект ремонтен за съединителите е 1500лв и т.н. В смисъл, не е кон и вол ама са дребни неща дето се трупат. Засилените коли си искат своето и там нехаенето + якото натискане е кошмарна комбинация. Такава кола, не че е невъзможно - но никак не е препоръчително да е с най-евтините части, да е с гуми TIGAR, да я караш с 95 бензин и т.н. и т.н.
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Не знам защо си мислиш, че генерално съм подходил по грешен начин. Помолих за конкретни мнения, а не за критикуване. Който може да помогне да го направи. Това е. Но пък щом искаш по- конкретни неща ще ти напиша- при положение, че карам в момента Б6 250 к.с. няма как да искам да карам изброените от теб двигатели. Искам двигател над 200 к.с. задължително, бензин, алкантара като моята, джаджи- колкото повече толкова повече, но без глезотийки. Цена в диапазон 25 000- 35-40 000 лв, години от 2015-6 до 2019- 20.
И още един път да кажа- не съм се спрял на тези два конкретни автомобила, а просто ги дадох като примерни.
И още един път да кажа- не съм се спрял на тези два конкретни автомобила, а просто ги дадох като примерни.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Едно странично предложение Audi A6 C7
3.0T напоследък доста екземпляри идват от САЩ въпреки по-високият клас ще влезеш в бюджета или по нова А4 B9 2.0 Т 250 кс
3.0T напоследък доста екземпляри идват от САЩ въпреки по-високият клас ще влезеш в бюджета или по нова А4 B9 2.0 Т 250 кс
- tonkogtd
- Мнения: 351
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
Зависи какво се търси точно,нисък пробег на конкретния автомобил,или да се влезе в посочения бюджет.
Пасат Б8 2.0TSI е от моторната серия VW EA888 трета генерация.Код на мотора CJXA е с двата реда дюзи FSI и MPI.Слабо място е водната помпа.Като цяло здрав мотор,стига да е обслужван правилно и навреме.
Пасат Б8 2.0TSI е от моторната серия VW EA888 трета генерация.Код на мотора CJXA е с двата реда дюзи FSI и MPI.Слабо място е водната помпа.Като цяло здрав мотор,стига да е обслужван правилно и навреме.
Re: Пасат Б8 или Инсигния Б?
zdravkop64 написа:Не знам защо си мислиш, че генерално съм подходил по грешен начин. Помолих за конкретни мнения, а не за критикуване.
Не е критика колега. Просто въпроса с информацията която предостави е в стил "искам кола".
Та по казуса ти и съответно с предоставената допълнителна информация, можеш спокойно да прескочиш Инсигнията и си гледай B8, като не е абсолютно задължително да е R-Line. Така или иначе няма да звучи, като твоя VR6 - но VW нямат еквивалент.
Евентуално ако искаш, можеш да погледнеш B9 A4-ки с куатро и 2.0TFSI за нуждите ти, вместо Insignia. Парите са близки до пасата, интериора и вървежа са по-добри. Също така, гледай за коли до максимум 33-35 хиляди, за да имаш поне 5 остатъчни - да се стегне каквото му е нужно. Тези които са в ниския диапазон по-скоро ще е голям риск. Т.е. ти ще я вземеш за 25 и ще налееш поне 10 още, за да се стегне. Тези двигатели на по 200 хил, надали ще са в цветущо здраве.
Поздрави и успех с избора и да се похвалиш, като я вземеш.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, milenski_77, VWPASSATGL и 57 госта