Здравейте,
споделям преживяното от посления месец,с надеждата това да помогне на някой в моята ситуация.
Колата ми е Пасат В6 1,9 TDI 105 кс.код на мотора BKC.
От доста време имах проблем с тандем помпата(LUK),прокапваше нафта и разяждаже маркуча за антифриза,който е под нея.
Не ми се занимаваше с ремонтни комплекти и реших да взема нова помпа.Доставиха ми Pierburg с париден номер
7.02551.20.0.По спецификация в сайтовете на онлйн търговците я дават подходяща за моя двигател.
Монтирах помпата,повъртях докато изгони въздуха от системата,запалих и вече бях спокоен,че всико е наред.
На другата сутрин сядам в колата и правя опит да запаля,но никакъв резултат.Въртях 1 минута докато запаля.
Прегледах маркучите за входящо и изходящо гориво-всичко беше затегнато добре и нямаше причина да не запали.
Отидох до магазина и обясних на човека(познат),че с новта помпа колата не пали.
Той ми препоръча да си проверя О-пръстените на дюзите,обясних му,че до момента не съм имал такъв проблем,но
го послушах,закарах я на един "майстор",който смени уплътненията.Взех си колата и на другия ден отново същия проблем-колата не пали.
Връщам се при "майстора",той ме съветва да сложа възвратен клапан.Сложих и това чудо и отново никакъв резултат.Даже стана по-зле,защото
"майстора"така беше сложил О-пръстените,че картера започна да се пълни с нафта.Добре че следя нивото на маслото и го хванах навреме.
Намерих читав майстор и му разказах хронологията на събитията.Човека взе ремонтен комплект за тандем помпата,смени гарнитурите,смени и всики
О-пръстени на дюзите,които бяха сложени само преди 10 дена.От 4 дюзи,на едната имаше скъсан пръстен,на другите две бяха премачкани.Че как няма да пълни
нафта в картера.След монтажа на помпата колата пали от раз.
Неслучайно изписах по-горе партидния номер на помпата.Pierburg имат и модел,който е абсолютно идентичен с моя LUK и паридния нимер е 7.24807.17.0
Накратко-ако бях получл правилната помпа,нямаше да бера ядове и да пиша тия редове.
Поне при мен Pierburg 7.02551.20.0 НЕ РАБОТИ.Утре с кеф ще я върна в магазина.
Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
Хубаво е, че си решил проблема. Още по-хубаво е, че споделяш решението.
Лошото е, че чисто нова част от магазина е годна за боклука.
Ще цитирам един от форумните сервизи, Ти си добре, че е изкарало 7 години. Имаме случай да издържа 3-5 години. Частите са абсолютни боклуци в последните няколко години.
Лошото е, че чисто нова част от магазина е годна за боклука.
Ще цитирам един от форумните сервизи, Ти си добре, че е изкарало 7 години. Имаме случай да издържа 3-5 години. Частите са абсолютни боклуци в последните няколко години.
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
Zdravko Zankov написа:Хубаво е, че си решил проблема. Още по-хубаво е, че споделяш решението.
Лошото е, че чисто нова част от магазина е годна за боклука.
Ще цитирам един от форумните сервизи, Ти си добре, че е изкарало 7 години. Имаме случай да издържа 3-5 години. Частите са абсолютни боклуци в последните няколко години.
Здравей,
не съм компетентен по въпроса,но или помпата е за друг модел или е съвместима с моя двигател(както я дават),но е дефектна и не подава правилното
налягане към дюзите.Не знам какво повече да кажа,осчен че се радвам,че мъките приключиха.
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
Pierburg 7.02551.20.0 заменя 7.24807.17.0. Двете помпи са абсолютно еднакви.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
калпав монтаж, после си попаднал на майстор и те така
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
110afn написа:калпав монтаж, после си попаднал на майстор и те така
Здравей,
факт е че при мен тази помпа не работи,изпратена е за ракламация,чакаме отговора на германците и когато го получа,ще пиша какво се е случило.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
а смени ли гарнитурата, метална с гумени О-пръстени по нея? Входящата и излишната нафта са много близо. В твоя случай излишно си сменил гумичките на дюзите и то два пъти. Тандем се сменява обикновено щото протича от щуцера, тя реално няма какво да и стане вътре.
Помпа-дюза за да пали от раз трябва да имаш здрави гумички на дюзи, ти си ги имал до момента и тандем-помпата да не връща гориво. От прочетеното мисля там ти е бил проблема
Помпа-дюза за да пали от раз трябва да имаш здрави гумички на дюзи, ти си ги имал до момента и тандем-помпата да не връща гориво. От прочетеното мисля там ти е бил проблема
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
GSA написа:110afn написа:калпав монтаж, после си попаднал на майстор и те така
Здравей,
факт е че при мен тази помпа не работи,изпратена е за ракламация,чакаме отговора на германците и когато го получа,ще пиша какво се е случило.
Няма как да си сигурен,че новата помпа не работи при положение,че са ти монтирали лошо О-пръстените на дюзите.
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
freewaynikolay написа:GSA написа:110afn написа:калпав монтаж, после си попаднал на майстор и те така
Здравей,
факт е че при мен тази помпа не работи,изпратена е за ракламация,чакаме отговора на германците и когато го получа,ще пиша какво се е случило.
Няма как да си сигурен,че новата помпа не работи при положение,че са ти монтирали лошо О-пръстените на дюзите.
freewaynikolay написа:GSA написа:110afn написа:калпав монтаж, после си попаднал на майстор и те така
Здравей,
факт е че при мен тази помпа не работи,изпратена е за ракламация,чакаме отговора на германците и когато го получа,ще пиша какво се е случило.
Няма как да си сигурен,че новата помпа не работи при положение,че са ти монтирали лошо О-пръстените на дюзите.
Здравей,
след смяна на О-пръстените беше направена проба с новата помпа, тя така или иначе беше монтирана на колата,но не пали. Запалва след няколко опита.
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
110afn написа:а смени ли гарнитурата, метална с гумени О-пръстени по нея? Входящата и излишната нафта са много близо. В твоя случай излишно си сменил гумичките на дюзите и то два пъти. Тандем се сменява обикновено щото протича от щуцера, тя реално няма какво да и стане вътре.
Помпа-дюза за да пали от раз трябва да имаш здрави гумички на дюзи, ти си ги имал до момента и тандем-помпата да не връща гориво. От прочетеното мисля там ти е бил проблема
Здравей,
естествено,че се слага нова метална гарнитура. Вътре, повярвай, има какво да стане и то е помпата да вкарва масло в горивото.Нафтата става черна като катран.Но смесването е в посока към горивото, не пълни картера с нафта.След поставяне на новия ремонтен комплект нещата се оправиха.
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
110afn написа:а смени ли гарнитурата, метална с гумени О-пръстени по нея? Входящата и излишната нафта са много близо. В твоя случай излишно си сменил гумичките на дюзите и то два пъти. Тандем се сменява обикновено щото протича от щуцера, тя реално няма какво да и стане вътре.
Помпа-дюза за да пали от раз трябва да имаш здрави гумички на дюзи, ти си ги имал до момента и тандем-помпата да не връща гориво. От прочетеното мисля там ти е бил проблема
За О-пръстените си прав, моя беше грешката да реша да ги сменям, за втория път вече нямах избор.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
Даже стана по-зле,защото
"майстора"така беше сложил О-пръстените,че картера започна да се пълни с нафта.Добре че следя нивото на маслото и го хванах навреме.
"майстора"така беше сложил О-пръстените,че картера започна да се пълни с нафта.Добре че следя нивото на маслото и го хванах навреме.

Re: Пасат Б6 1,9 TDI BKC,трудно палене след смяна на тандем помпа,неочаквано решение
Здравейте колеги,
споделям прясна информация отосно моята тандем помпа,ако някой проявява интерес,може да му е от полза.
Днес ми се обади моя познат от когото купих помпата,покани ме в магазина да си получа парите.
Представителите на производителя са взели помпата и са приели рекламацията безусловно.
На въпроса ми каква е приочината за това,човека от магазина ми каза,че не са му дали никаква информация,
защото и на него му беше интересно дали помпата е дефектна или е неподходяща за моята кола.
Ако все пак решат да споделят нещо,отново ще пиша.
споделям прясна информация отосно моята тандем помпа,ако някой проявява интерес,може да му е от полза.
Днес ми се обади моя познат от когото купих помпата,покани ме в магазина да си получа парите.
Представителите на производителя са взели помпата и са приели рекламацията безусловно.
На въпроса ми каква е приочината за това,човека от магазина ми каза,че не са му дали никаква информация,
защото и на него му беше интересно дали помпата е дефектна или е неподходяща за моята кола.
Ако все пак решат да споделят нещо,отново ще пиша.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта