Проблем с 1.9 TDI ASZ
Проблем с 1.9 TDI ASZ
Здравейте.Имам проблем с посочения мотор в заглавието.Колата има едно присецване между 1800 и 2200 оборота при пълно натоварване на мотора във високите предавки.Би трябвало да са проверени дюзи, клапан н75, и турбина.Според майсторите всичко е наред.Горивен филтър също е сменен.Кошницата в резервоара също е проверена.Бихте ли ме посъветвали къде да търся проблема.Единственото което мога да кажа като моя информация която съм видял е че чрез диагностика launch дава injector quantity около 55-60 mg/h при пълно натоварване.Благодаря Ви.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Направи диагностика в движение и виж на 13-ти канал стойностите на дюзите по време на притрисането,На един приятел колата му Пасат 116 ПД притрисаше подобно на трета четвърта и пета скорост между 1800 и 2000 оборота, започна да прави тия номера след като не беше карал колата две седмици и беше я оставил с много малко нафта в резервоара,та оправихме проблема наливайки половин литър двутактово масло в десет литра нафта и още след 20 км пробег и помен от притрисането не остана.Така че пробвай с двутактово масло в нафтата но с висока концентрация 50 грама на литър като си сметнеш колко имаш в резервоара и карай на мъгел около стотина километра и най вероятно ще се оправи.
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
kukata_pasat написа:Направи диагностика в движение и виж на 13-ти канал стойностите на дюзите по време на притрисането,На един приятел колата му Пасат 116 ПД притрисаше подобно на трета четвърта и пета скорост между 1800 и 2000 оборота, започна да прави тия номера след като не беше карал колата две седмици и беше я оставил с много малко нафта в резервоара,та оправихме проблема наливайки половин литър двутактово масло в десет литра нафта и още след 20 км пробег и помен от притрисането не остана.Така че пробвай с двутактово масло в нафтата но с висока концентрация 50 грама на литър като си сметнеш колко имаш в резервоара и карай на мъгел около стотина километра и най вероятно ще се оправи.
Колега благодаря за отговора ще опитам.Гледах стойностите на дюзите и всички имат прилични стойности.Направи ми впечатление, че на 2цилиндър на празен ход дюЗата седи на 0 без да променя нищо, докато другите помръдват леко.В движение мърда леко до 0.18
Също така забелязах, че сензор Atmos. pressure sen80г-196- седи постоянно с показател 958.8 mbar
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Всичко е проверено вече, но проблем не се открива.Накрая ще я хвърля на скрап и няма да се занимавам колкото и да имах мерак към нея.
Прикачвам лог файл на 3та скорост от 1200 до 3к оборота
на 1 8 и 11 канал https://dox.abv.bg/api/guest/download/b41063fd60
Прикачвам и лог на дюзите на 3-4-5 предавка
https://dox.abv.bg/download?id=5b8dc1b182# - Линк за сваляне
https://dox.abv.bg/download?id=977dc4718a# - Линк за сваляне
https://dox.abv.bg/download?id=11f4cd7326# - Линк за сваляне
Прикачвам лог файл на 3та скорост от 1200 до 3к оборота
на 1 8 и 11 канал https://dox.abv.bg/api/guest/download/b41063fd60
Прикачвам и лог на дюзите на 3-4-5 предавка
https://dox.abv.bg/download?id=5b8dc1b182# - Линк за сваляне
https://dox.abv.bg/download?id=977dc4718a# - Линк за сваляне
https://dox.abv.bg/download?id=11f4cd7326# - Линк за сваляне
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Дюзите са ти добре горе долу,проблема не е в тях докато си правил лого файла притрисала ли е
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
kukata_pasat написа:Дюзите са ти добре горе долу,проблема не е в тях докато си правил лого файла притрисала ли е
Да притрисаше.Колкото е по-висока предавката толко повече притриса при натоварване.Имам и лог на това как надува, но и там нищо притиснително.Започвам да се съмнявам в маховик, полуоски и т.н
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Щом колегите казват, че не е от дюзите и другото е проверено, остава да провериш:
1. Съединител - според симптоматиката си за съединител на 80%. Износване в него се проявява точно във високите предавки и натоварване - тресе. Виждал съм го при AFN мотор.
2. Вътрешни карета. Те ще тресат също при рязко натоварване, но винаги, не само във високите предавки.
1. Съединител - според симптоматиката си за съединител на 80%. Износване в него се проявява точно във високите предавки и натоварване - тресе. Виждал съм го при AFN мотор.
2. Вътрешни карета. Те ще тресат също при рязко натоварване, но винаги, не само във високите предавки.
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
railfan написа:Щом колегите казват, че не е от дюзите и другото е проверено, остава да провериш:
1. Съединител - според симптоматиката си за съединител на 80%. Износване в него се проявява точно във високите предавки и натоварване - тресе. Виждал съм го при AFN мотор.
2. Вътрешни карета. Те ще тресат също при рязко натоварване, но винаги, не само във високите предавки.
Ами ще ги проверя колега.Съединителя отделя много добре, не се чува маховик дори при гасене без натиснат съединител.Ще проверя вътрешните карета, но не съм сигурен така на място дали ще мога да разбера.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Вътрешните карета тресат при набиране особено ако яко мачкаш педала все по силно тресат получава се и лека вибрация в скоростния лост както тресат при преминаване на определена скорост така и спират да тресат тоест примерно тресат от 80 до 100 и след 100 км спират да тресат.По време на притрисането ако върнеш газта или изключиш от скорост мигновено спират да тресат по това се разпознават,по време на тресенето обаче оборотомера върви плавно без засичане.Провери за всеки случай и дебитомера на трети канал направи запис на трета скорост от 1600 оборота даваш газ до долу и набираш до 4200 оборота ама с газ до ламарината (и внимателно с пътните условия и камерите)и дай записа да го видим.
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
kukata_pasat написа:Вътрешните карета тресат при набиране особено ако яко мачкаш педала все по силно тресат получава се и лека вибрация в скоростния лост както тресат при преминаване на определена скорост така и спират да тресат тоест примерно тресат от 80 до 100 и след 100 км спират да тресат.По време на притрисането ако върнеш газта или изключиш от скорост мигновено спират да тресат по това се разпознават,по време на тресенето обаче оборотомера върви плавно без засичане.Провери за всеки случай и дебитомера на трети канал направи запис на трета скорост от 1600 оборота даваш газ до долу и набираш до 4200 оборота ама с газ до ламарината (и внимателно с пътните условия и камерите)и дай записа да го видим.
Добре колега.Благодаря много.Утре правя лог
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
kukata_pasat написа:Вътрешните карета тресат при набиране особено ако яко мачкаш педала все по силно тресат получава се и лека вибрация в скоростния лост както тресат при преминаване на определена скорост така и спират да тресат тоест примерно тресат от 80 до 100 и след 100 км спират да тресат.По време на притрисането ако върнеш газта или изключиш от скорост мигновено спират да тресат по това се разпознават,по време на тресенето обаче оборотомера върви плавно без засичане.Провери за всеки случай и дебитомера на трети канал направи запис на трета скорост от 1600 оборота даваш газ до долу и набираш до 4200 оборота ама с газ до ламарината (и внимателно с пътните условия и камерите)и дай записа да го видим.
Ето колега лога на 3ти канал https://dox.abv.bg/download?id=d2aaed6f9b# - Линк за сваляне
П.С.Опитах с откачен дебитомер, колата не помръдва.Никаква сила
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Дебитомера ти е добре дюзите са ти добре,за това тресене двигателя не е виновен там всичко е наредТърси проблема в вътрешните карета направи този тест който ти написах по нагоре.
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
kukata_pasat написа:Дебитомера ти е добре дюзите са ти добре,за това тресене двигателя не е виновен там всичко е наредТърси проблема в вътрешните карета направи този тест който ти написах по нагоре.
Опитах, но нищо не разбрах.Тя като цяло си има някакви вибрации в купето, но не нещо фатално.Направи ми впечатление също, че на 6скрост от 120 опитах да ускоря до 130 плавно и колата също започна да притриса.Иначе притрисането го опреличавам като на прекъсване на цилиндър, но както видяхме от диагностиката не е така.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Пробвай пак казваш че между 120 и 130 притриса и след 130 се оправя като почне да тресе върни газта и виж дали мигновено ще спре да тресе както и виж на какви обороти си на оборотомера в тия 120-130 км след това карай на четвърта и пета скорост пак с същите обороти с които си бил на шеста с 120 и виж дали ще тресе.Това ще даде обяснение дали е от каретата ако примерно с 120-130 км на шеста си със 2400-2600 оборота ако е проблем с дюзи или нещо с горивото то и на четвърта и пета скорост с 2400-2600 оборота ще го прави,но ако на четвърта и пета скорост с посочените обороти няма тресене а на шеста с тези обороти тресе си за карета.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ
Сметни колко литра нафта имаш в резервоара и им сложи по 50 грама двутактово масло на литър покарай няколко километра и пробвай пак.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта