Здравейте. От доста време гледам този автомобил:
https://www.mobile.bg/obiava-1171352839 ... tronic-360
Някой ходил ли е да го гледа да сподели мнение как е на живо, и за автокъщата като цяло?
Мнение за автокъща и конкретен автомобил
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Прекалено висока цена. Освен това е ръчка, а не автомат. Като гледам педала на спирачката колко е износен силно се съмнявам да е само на 150 000 км. Тя затова стои от 4 месеца на обява.
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
От автокъща кола над 3-4 години да е на реални км, шанса клони към 0. Изкупуват се предимно коли на по над 300к км и се връщат на ~150-160k.
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
80% от всички произведени пасати, било то седан или комби са били служебни коли. Само по себе си нищо не означава това. Едно е да е служебна на медицински представител, който пътува основно извънградско и се прибира. Друго е да е само градска кола, трето е да е била товарен кон и т.н.
Служебна кола, не значи непременно изцедена от каране и без никакъв живот. В Западна Европа тези автомобили трябва да си изкарат гаранцията и цикъла на обслужване да е с минимални допълнителни суми за клиента. Ако се вземат на и около 100 хил км, не би следвало да е по-тормозена от колкото лично МПС. Но лично МПС няма да се продава за цените на "служебни" такива.
Заслужава ли си конкретната обява е друг въпрос.
Служебна кола, не значи непременно изцедена от каране и без никакъв живот. В Западна Европа тези автомобили трябва да си изкарат гаранцията и цикъла на обслужване да е с минимални допълнителни суми за клиента. Ако се вземат на и около 100 хил км, не би следвало да е по-тормозена от колкото лично МПС. Но лично МПС няма да се продава за цените на "служебни" такива.
Заслужава ли си конкретната обява е друг въпрос.
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Като гледам как е потънал предния капак спрямо двата калника мога да кажа, че тази кола е претърпявала удар там. В обявата няма оставена рама за проверка на километража в дилър, което за такава кола е повече от задължително, за мен това е достатъчно да подмина обявата.
За тези пари можеш да си докараш от Германия кола на наистина тези километри с цялата история.
За тези пари можеш да си докараш от Германия кола на наистина тези километри с цялата история.
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Служебна кола имах предвид не как е поддържана а че е скучна, с орязани екстри и седалките са смачкани като мекици. Никога не бих си дал спестяванията за такава забърсана тоалетна. По-скоро нещо такова https://www.mobile.bg/obiava-1173204966 ... riga-japan и с останалите пари пълна поддръжка без пестене.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Километрите могат да се проверят в представителството. В обявата пише, че има сервизна история - едва ли ще го пишат, ако е съмнителна.
Нагледал съм се на Passat B8, смея да твърдя, че познавам модела, най-малкото съм имал 2, а съм оборудвал и още няколко човека с такива. Дори в момента търся за колега. Моят го купих на 5 години и 42 000 км. с пълна сервизна история. Предишният беше на 5 г. и 125 000 км, пак с пълна история. Брат ми също купи наскоро 3 служебни Пасата на 30-50 000 км и на по 3-4 години.
Пробегът НЕ може да се определя на база години. Подобни твърдения са хазарт. В мобиле.де като се търси Passat от 2020 г. има не една обява за кола под 20 000 км., а има и на 300 000+, пък всичките са на 4 години.
Който търси - намира, но е важно да се определи правилно бюджета.
Редовно гледам като се покаже кола на 40-50-60-80 000 км и е с топ оборудване и струва 40-50-60 000 лв и се почва "ти луд ли си", "пий си хапчетата", "един преател купи същата за половината пари", "една жена на пазара каза..." и т.н.
И затова има на обяви избушляци, милионници, въртени, преправяни и парфюмирани, за да се харесат на тия, които предпочитат да вземат кола с върнат киломертаж, но се самоуспокояват с лафовете "колата не се плаши от каране", "коли на реални километри няма", "купуват се скрапове пакетна цена за без пари" и т.н. и т.н.
Конкретната обява:
VW Passat 2.0 TDI* HIGHLINE* VIRTUAL COCKPIT* DISTRONIC* 360
юли 2017 / Дизелов / 150 к.с. / Ръчна / Седан / 151000 км / Автокъща RealCars20
Kолата има някои екстри като ел. седалки с памет, дигитален дисплей, 360 камери, highline салон, LED2 фарове и стопове, амбиентно осветление. Това не са стандартни екстри и показват, че колата не е била точно "служебна ширпотреба", както пише по-горе.
Основен минус - ръчка
Има обаче и хора, които много държат на ръчните скорости по свои собствени причини и дори суеверие
Малката медия, липсва асистент за мъртва зона и подгрев на волана. Всеки си има собствени изисквания.
Не виждам много добре, но колата май няма и камера в челното стъкло, която е компонент, който се изисква за Dynamic Light Assist и тези фарове без нея не са по-различни от обикновените LED фарове за модела. С тази камера освен това се осъществява и Lane Assist (следене на лентата), както и Sign Assist (Разпознаване на знаци).
Сравнението с Мазда 6 от 2014 е доста нелепо. Това е поколението на Passat B7.
Нагледал съм се на Passat B8, смея да твърдя, че познавам модела, най-малкото съм имал 2, а съм оборудвал и още няколко човека с такива. Дори в момента търся за колега. Моят го купих на 5 години и 42 000 км. с пълна сервизна история. Предишният беше на 5 г. и 125 000 км, пак с пълна история. Брат ми също купи наскоро 3 служебни Пасата на 30-50 000 км и на по 3-4 години.
Пробегът НЕ може да се определя на база години. Подобни твърдения са хазарт. В мобиле.де като се търси Passat от 2020 г. има не една обява за кола под 20 000 км., а има и на 300 000+, пък всичките са на 4 години.
Който търси - намира, но е важно да се определи правилно бюджета.
Редовно гледам като се покаже кола на 40-50-60-80 000 км и е с топ оборудване и струва 40-50-60 000 лв и се почва "ти луд ли си", "пий си хапчетата", "един преател купи същата за половината пари", "една жена на пазара каза..." и т.н.

Конкретната обява:
VW Passat 2.0 TDI* HIGHLINE* VIRTUAL COCKPIT* DISTRONIC* 360
юли 2017 / Дизелов / 150 к.с. / Ръчна / Седан / 151000 км / Автокъща RealCars20
Kолата има някои екстри като ел. седалки с памет, дигитален дисплей, 360 камери, highline салон, LED2 фарове и стопове, амбиентно осветление. Това не са стандартни екстри и показват, че колата не е била точно "служебна ширпотреба", както пише по-горе.
Основен минус - ръчка


Малката медия, липсва асистент за мъртва зона и подгрев на волана. Всеки си има собствени изисквания.
Не виждам много добре, но колата май няма и камера в челното стъкло, която е компонент, който се изисква за Dynamic Light Assist и тези фарове без нея не са по-различни от обикновените LED фарове за модела. С тази камера освен това се осъществява и Lane Assist (следене на лентата), както и Sign Assist (Разпознаване на знаци).
Сравнението с Мазда 6 от 2014 е доста нелепо. Това е поколението на Passat B7.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Vlad777 написа:
Сравнението с Мазда 6 от 2014 е доста нелепо. Това е поколението на Passat B7.
Чат-пат се появява някой фен на "нечупещите се" японски автомобили да ни обясни нещата

Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Сравнението е съобразено с разликата в цената. 18 000 лева повече за 360 градуса камери и електромотор на седалката? Всъщност ако съм в някоя партийна фирма в София и ми падат парите наготово може би ще развия подобен фетиш, но за всички останали работещи и спестяващи хора е важно какво реално получаваш срещу парите си и не е ли по-разумно разликата да отиде за отлагания ремонт вкъщи например.
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
stefan4o написа:Vlad777 написа:
Сравнението с Мазда 6 от 2014 е доста нелепо. Това е поколението на Passat B7.
Чат-пат се появява някой фен на "нечупещите се" японски автомобили да ни обясни нещата
"Нечупещите се" японски автомобили се продават в Африка и Австралия (АВСТРАЛИЯ, не Австрия!!!). В Европа продават шкартото. Дори корейското шкарто на нашия пазар е по-добро от японското.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
telefunken написа:stefan4o написа:Vlad777 написа:
Сравнението с Мазда 6 от 2014 е доста нелепо. Това е поколението на Passat B7.
Чат-пат се появява някой фен на "нечупещите се" японски автомобили да ни обясни нещата
"Нечупещите се" японски автомобили се продават в Африка и Австралия (АВСТРАЛИЯ, не Австрия!!!). В Европа продават шкартото. Дори корейското шкарто на нашия пазар е по-добро от японското.
Това са теории на конспирацията.

-
- Мнения: 237
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
... и на практика доказана от двама колеги. За теб имам една аксиома - разликата между Вартбург и Тойота Корола е в по-добрата возия, икономичност и надеждност на вартбурга, за сметка на по-миризливите му газове, през първите 130 000 километра 

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
paagrio написа:Сравнението е съобразено с разликата в цената. 18 000 лева повече за 360 градуса камери и електромотор на седалката? Всъщност ако съм в някоя партийна фирма в София и ми падат парите наготово може би ще развия подобен фетиш, но за всички останали работещи и спестяващи хора е важно какво реално получаваш срещу парите си и не е ли по-разумно разликата да отиде за отлагания ремонт вкъщи например.
Притежавал ли си споменатата Мазда или споменатия Пасат някога, за да стигнеш до извода, че разликата е 360 камера и ел седалки? На снимки и на лист хартия и жигулата е с волан, 4 гуми и 5 места. Ако ще вървим в посока намаляване на разходите - перфектен автомобил е Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. - доста сполучлива, комфортна и надеждна кола, която е за под 5000 лв. и 1000% бих го предпочел пред тази Мазда и ще ми останат и доста кинти. Но като цяло не е добре да правиш сметката на чужди пари - всеки сам си определя бюджета и колегата може и вече да си е направил ремонта вкъщи и това да му е останало.

Обаче пък и доста се посмях като си представих как човекът с пари от "партийните фирми", който се вози в Maybach GLS 600 и има AMG GT, 911 и Ферари в гаража си, рязко развива фетиш, зазимява автопарка яхва тоя лъскав VW Passat втора употреба


Re: Мнение за автокъща и конкретен автомобил
Ти пак ли си ми отговорил? Нещо много си се обидил, че не съм ти харесал старата служебна кола, която смяташ за някакъв премиум. Ми не е премиум, нито е била някога. Прилична е и толкова. Моята е още по-евтина, купих си я за половината от парите в буркана и не ми дреме кой я харесва. А в партийните фирми освен назначения чорбаджия има прислуга, има и подизпълнители - за тях също остава по нещо. Сигурен съм че това ти е ясно и няма нужда да драматизираш тука, всеки познава такива хора и е ясно какво имах предвид. Спирам да пиша в тази тема защото и без това авторът не е отговарял.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bultrastyle, VWPASSATGL и 57 госта