samo_pechka написа:Тая светилна газ вече не е чист керосин , както едно време. Аз бих я спрял , особено ако е на колата от профила ти.
Да, в момента е смес на терпентин с други въглеводороди, не е чист нефтен дестилат (керосин).
samo_pechka написа:Тая светилна газ вече не е чист керосин , както едно време. Аз бих я спрял , особено ако е на колата от профила ти.
gadnyara написа:На почти всяко летище има самолетно гориво. Не само големите международни, а и малките. Най-близкото до керосин са JET A, JET A1, JET B. Обикновено има от най-разпространения A1. Ако се помоли някой пилот да отсипе малко к-во при зареждане, може да се получи сделката...
Не е много трайно, по лични наблюдения.
samo_pechka написа:Което купиш.
Но от двутактово масло по-добро няма. Ако няма дпф-става буквално всяко. 300мл на 50л нафта
Ако има ДПФ , купуваш на Адинол 2Т ADDINOL SUPER 2T MZ 406. То е най-безвредно към ДПФ филтри . Дозата 200-250мл на 50л нафта.
Пиши на Thomas от CzarnePaliwolubomir911 написа:Някой може ли да ми намери oilsyn diesel power dna или Archoil AR6900-D ? Ако няокй поръчва може да се комбинираме...
samo_pechka написа:Пак за тоя керосин.
Верно ли по холандски и белгийски бензиностанции го има по колонки?
Било по евро и 20-30 цента?
Че като ходя нагоре, да прескоча за две туби ако е така? 300км + - в повече, все ми е тая ...само да знам малко подробности.
Някой ако е там или пътува често в посочените страни, да сподели моля.
В Германия доколкото разбрах под 3.40-50 за литър няма ( евро! )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта