съвет за покупка на поло - какъв двигател

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
bashi
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

съвет за покупка на поло - какъв двигател

Мнениеот bashi » Пон 12 мар 2007 22:03


Колеги,

Съжалявам ако повтарям някоя тема, но... Намислил съм да се оглеждам и евентуално взема някое поло след 1995, най-вероятно ще вербувам някой да ми внесе нещо отвън. Кажете моля кой според вас е най-подходящия двигател за колата (струва ми се например че 1.0 е леко недостатъчен, прав ли съм...)
Има ли нещо за което да се внимава / избягва?

Благодаря




Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пон 12 мар 2007 22:10


До колкото съм запознат 1.4 16В е най-готин, но и да не е 16В пак е най-добър. Аз съм с 1.6 АЕЕ пълна инжекция, много съм доволен от мотора и от вървенето, не гори много, но има и недостатъци


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 12 мар 2007 23:25


Ако сега трябваше аз да си купувам поло то твърдо дизел.А 1000 кубиковия на мен ми е достатъчен,но ако обичаш да понастъпваш нее за теб.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 12 мар 2007 23:32


1.6, 75 к.с., AEE мисля беше, или някое дизелче :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 13 мар 2007 0:01


1,4 16V - мощност колкото искаш .... не се зори ни от климатик ... ни от хидравлика ... а и тези модели са с доста прилични екстри серийно :) Да не говорим че е със спирачки като на Пасат, който е 500кг по тежък :)
ще ти кажа и за разход ... градско .. особено в софия 10 .... извънградско .. ако го караш с до 110км прави 5 :) по книжка е 5,6 при 120 ... но на 120км/ч но при тях е някъде на 4000 оборота където нещата вече са други! :)


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 13 мар 2007 1:51


ами ако много зависи къде ще я караш колега?

Ако те притеснява разхода и караш предимно в София. Търси Дизел!
Ако не караш много и бензина те урежда 1.4 мотора 60 коня е златната среда и като мошност и като разход.

Ако ще караш много извън градско земай 1.4 16В или 1.6, ще харчат 5-6/100 там където дизел харчи 4-5 ама вървят много.(за извън градско направо търси голф)

Кола без клима аз не бих взел!
Кола от Италия Много Внимавай!!!

Най-честите оплаквания са :
-Нестабилни обороти на празен ход при бензините (причинители много повечето не са скъпи за ремонт)
-СКОРОСНИ КОТИИ и на дизел и на бензин имат навика да протичат от една семеринга (8лв) и ако остане без масло скоростите .... НЕ се намират лесно


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 13 мар 2007 9:31


Lizard написа:1.4 16В или 1.6, ще харчат 5-6/100 там където дизел харчи 4-5 ама вървят много

А дизеловите не вървят ли? :?: Питай колегата T_D_I неговото Поло дали не върви :wink:


flux
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот flux » Вто 13 мар 2007 12:28


Според мен 1.3 55 к.с. също е много добър вариант (това от 95, моноинжекцион) - изпитано и вероятно по-евтино за поддръжка от 1.4-то. Харчи малко, върви добре и работи тихо. Аз поне - мн доволен :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Вто 13 мар 2007 13:12


Пробвай с търсачката да видиш колко много мнения ще ти излезат, точно по този въпрос :wink:


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Вто 13 мар 2007 21:28


Аз имам поло 1.0i 37kw 97г. със екстрите си със спортно окачване и колата наистина е много добра.Трябва да знаеш че това е изцяло градска кола.доста е силна при високите обороти.Със сигурност със тва малко двигателче ще направиш за смях доста по големи на колици.Разхода е доста приличен.Трябва обаче да гледаш ако взимаш 1.0 да е 37 kw защото има 33 а то харчи малко повече а и върви по малко естествено.Ако не го зоря мойто харчи около 6,5-7л. градско като дори съм стигал 6,казвам го без въобще да се изхвърлям.
С една дума няма да съжаляваш!!!!!


bashi
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bashi » Сря 14 мар 2007 20:08


мерси за съветите, ако стане нещо ще се похваля:)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 14 мар 2007 20:47


Г 40 mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 14 мар 2007 21:10


И аз съм за 1.4 - златната среда
Мойта е 1.0, но си гори колкото 1.4.
1.6 мисля че добра бегачка.
А 100-те коня на 16V ще те лепят.
Аз съм за 1.4 :да:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Сря 21 мар 2007 22:05


дизела 64 коня,,,по дани е по добре от 1.3 и с малко по лош на динамика от 1.4...неприятни вибраций, трошливи скоростти, неудобен за манипулаций-кош и не на последно място- крайно неикономичен за конете и килограмите...7+ градско си е нещо нормално.
за мен оптималния вариянт е 1.6 на газ...или 1.3,1.4 на бензин

като цяло-частите са по скъпи от голф 3, няма нищо по моргите, и струва в повечето случей повече пари от голф3.
не на последно място- евтино уборудване,евтина изработка-на моето излиза че е правено в испания за разлика от голфовете,
стабилността е много по лоша от голф3 , на по стари модели се наблюдава загнивания с който фолксваген се е преборил много отдавна при всички други модели.
аз съм голям фен на 6н,но ако се преработи в тунинг вариант, в стандартните си варианти са просто евтинджарски копия на фолксваген с незаслужено висока цена,поради дамския интерес.
освен надежност на двигателя- други плюсове не очаквай,...много по ми харесват от голф3,но мисля че по практично и умно да се ориянтираш към голф.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 22 мар 2007 12:14


rudolf написа:дизела 64 коня,,,по дани е по добре от 1.3 и с малко по лош на динамика от 1.4...неприятни вибраций, трошливи скоростти, неудобен за манипулаций-кош и не на последно място- крайно неикономичен за конете и килограмите...7+ градско си е нещо нормално.
за мен оптималния вариянт е 1.6 на газ...или 1.3,1.4 на бензин

като цяло-частите са по скъпи от голф 3, няма нищо по моргите, и струва в повечето случей повече пари от голф3.
не на последно място- евтино уборудване,евтина изработка-на моето излиза че е правено в испания за разлика от голфовете,
стабилността е много по лоша от голф3 , на по стари модели се наблюдава загнивания с който фолксваген се е преборил много отдавна при всички други модели.
аз съм голям фен на 6н,но ако се преработи в тунинг вариант, в стандартните си варианти са просто евтинджарски копия на фолксваген с незаслужено висока цена,поради дамския интерес.
освен надежност на двигателя- други плюсове не очаквай,...много по ми харесват от голф3,но мисля че по практично и умно да се ориянтираш към голф.



Първо да кажа че и 1.4 коша не е удобен за маниполации.
Второ скоросни котии трошат не са мо дизелите.
Трето къде видя че полото е по-скъпо от голф-а? Аз направих едно търсене в мобиле.бг за коли от 97-99 със климатик и ел стъкла. И голфовете беха наравно със полото ако не и по скъпи.
Какво ще рече да се преработи в "ТУНИНГ ВАРИАНТ", какъв е тоз вариян?
Ако искаш спортна кола 1-во тотално си збъркал марката, 2-ро полото е правено за малка градска икономична кола, това че ние сме шумахеровци дори в нея е друг въпрос.

И последно накря ме уби като казваш, че едисвеното здраво нещо по колата е двигателя. Достатъчно е човек да одели по 5мин, да прегледа само за какви проблеми си пишат хората за поло и за какви при голф.
А пък ако има и по обстоини наблюдения като мен, един редовен посетител, и види, че в на поло часта се пише от дъжд на вятър доката при голф постянно се опсъждат нови проблеми.

П.П Поло е по-здраво от Голф-а или са на равно. Поло-то е по-ефтино от Голфа или са наравно.Поло = икономичност. Голф = удопсво.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта