Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Здравейте, група! Имам следния проблем: спирачките на пасатчето не спират. Има накладки, спирачните дискове нямат ръб и има още живот в тях, педала на спирачката пропадаше и започваше да спира към края да хода на педала. Смених спирачната течност и спирачната помпа, но няма разлика с изключение на пропадането. Няма теч на спирачна течност. Първите няколко спирания са ОК и след това се появява този проблем. Идеи откъде може да е?
- boar
- Мнения: 329
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Сервизирай апаратите! Смени гумичките, виж водачите движат ли се ...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Сменяй накладките!
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Новата помпа е за боклука.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Кантар на задния мост има ли?
Ако има- блокирай го и виж как ще е .
Ако има- блокирай го и виж как ще е .
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
въздух според мен трябва да обезвъздушиш всяко колело по отделно
освен това виж бутала на апаратите и отзад дали се движат цилиндърчетата
освен това виж бутала на апаратите и отзад дали се движат цилиндърчетата
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Когато ( ако) има въздух, първото натискане е кошмарно, педала пада до долу , колата не спира. И се почва едно "помпене", докато улови нещо и спре колата...
Не знам , просто разсъждавам на глас . Може и друга да е причината.
Това обаче е смущаващо ( ако е така ) и мисля, в тоя студ кантара на задния мост ( стига да има таквоз чудо разбира се) да е 'трудно" подвижен в първите минути и после да се разиграва и оттам да олаби задните спирачки и да компрометира спирането.Passat40 написа:Първите няколко спирания са ОК и след това се появява този проблем.
Не знам , просто разсъждавам на глас . Може и друга да е причината.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Ако е въздух в системата е точно както го е описал печката.
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
samo_pechka написа:Когато ( ако) има въздух, първото натискане е кошмарно, педала пада до долу , колата не спира. И се почва едно "помпене", докато улови нещо и спре колата...Това обаче е смущаващо ( ако е така ) и мисля, в тоя студ кантара на задния мост ( стига да има таквоз чудо разбира се) да е 'трудно" подвижен в първите минути и после да се разиграва и оттам да олаби задните спирачки и да компрометира спирането.Passat40 написа:Първите няколко спирания са ОК и след това се появява този проблем.
Не знам , просто разсъждавам на глас . Може и друга да е причината.
Не съм отварял да погледна, ама и мен ме съмнява дали не е нещо от кантара или евентуално от челюстите на барабана, да са изхабени и да е нужен ход на педала, докато започнат да спират.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Спирачки пасат б3 1.8 90коня
Ако барабаните имат едно конусовидно износване, никога няма да се оправят спирачките.
Има един механизъм , който обира празния ход. Но при износването на барабана ( а то почти винаги е конусовидно) , при натиск на педала , се измятат самите челюсти и не позволяват на механизма да обере празния ход при прибирането си обратно , тъй като във вътрешната си част барабана диаметъра му е по-малък от външната .
Заради това се получава и доста голям ход на спир.педал.
Има един механизъм , който обира празния ход. Но при износването на барабана ( а то почти винаги е конусовидно) , при натиск на педала , се измятат самите челюсти и не позволяват на механизма да обере празния ход при прибирането си обратно , тъй като във вътрешната си част барабана диаметъра му е по-малък от външната .
Заради това се получава и доста голям ход на спир.педал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта