01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
Здравейте,  има ли заместител на въпросното моторче ? Гледахме го само оем, 600 лв.  В руските форуми слагат  qf10q00133, но не го намирам на нашия пазар.  Интересното е, че понякога успява да се намести и не скърца. Обаче понякога  просто постоянно чегърта въпросното моторче.  Ще свалям скоро табло и бих искал да си реша проблема.
			
									
									- zfa159
 - Мнения: 7908
 - Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
 - Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
Зависи за каква кола питате ? :) 
Ако е тази по подписът Ви ( Golf IV ), ако е с климатроник (за климатик е различно) и с ляв волан (за десен по спомен е различно), OE номерът на моторчето е 1J1907511A ; има налични заместители - Toparn/HP 111 094 , Meat&Doria MDK107055 , Febi 34151 и други. Слагал съм от всичките тези марки, според какво е имало налично и си карат. Става да се смени и без да се сваля таблото, ако в последствие дефектира и се наложи да се сменя пак.
Ако е за друга кола, кажете марка, модел, година и рама, за да видя какво се предлага.
 
			
									
										
						Ако е тази по подписът Ви ( Golf IV ), ако е с климатроник (за климатик е различно) и с ляв волан (за десен по спомен е различно), OE номерът на моторчето е 1J1907511A ; има налични заместители - Toparn/HP 111 094 , Meat&Doria MDK107055 , Febi 34151 и други. Слагал съм от всичките тези марки, според какво е имало налично и си карат. Става да се смени и без да се сваля таблото, ако в последствие дефектира и се наложи да се сменя пак.
Ако е за друга кола, кажете марка, модел, година и рама, за да видя какво се предлага.

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
Благодаря, моя грешка е, че не уточних модела и годината на производство.  2001 година,  Golf 4. Благодаря ! Иначе ще свалям, табло заради клапите от дунапрен. Чудя се дали да сменя профилактично радиаторчетата ? Дори и да не е много оправдано финансово. Иначе какво препоръчвате като материал  за облепяне на клапите ? Аз се спрях на алумиево  фолио на 3м.  А като марки радиаторчета ?
			
									
										
						- zfa159
 - Мнения: 7908
 - Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
 - Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
Да, значи това е моторчето :) .
За радиаторчето - ако ще си правите сам тази процедура т.е. имате условия и в последствие да си го направите пак, не сменяйте оригиналния радиатор, стига още да е такъв и да няма следи да е започнал да протича. Също и ако щуцеирте му не са започнали да се ронят и разпадат, понеже и това им е чест проблем. Новите не топлят много много, а и не карат дълго време като херметичност. Иначе, по мои наблюдения, най-малкото зло за нов радиатор в момента, е Nissens.
За клапите - самозалепващо алуминиево фолио от това, което го водят за въздуховоди, е много добър вариант. Само по края на клапите трябва да се сложи дунапренена лента, за да не дрънкат в корпуса, а и за да уплътняват плътно взъд. поток (не се вижда много добре, ама сивото е дунапренената лента) :
			
									
										
						За радиаторчето - ако ще си правите сам тази процедура т.е. имате условия и в последствие да си го направите пак, не сменяйте оригиналния радиатор, стига още да е такъв и да няма следи да е започнал да протича. Също и ако щуцеирте му не са започнали да се ронят и разпадат, понеже и това им е чест проблем. Новите не топлят много много, а и не карат дълго време като херметичност. Иначе, по мои наблюдения, най-малкото зло за нов радиатор в момента, е Nissens.
За клапите - самозалепващо алуминиево фолио от това, което го водят за въздуховоди, е много добър вариант. Само по края на клапите трябва да се сложи дунапренена лента, за да не дрънкат в корпуса, а и за да уплътняват плътно взъд. поток (не се вижда много добре, ама сивото е дунапренената лента) :
Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
Благодаря за помоща и информацията. Предполагам 1 слой е досетъчен от  фолиото ? Успях да го видя, благодаря за нагледния пример.
			
									
										
						- zfa159
 - Мнения: 7908
 - Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
 - Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71
1 слой е напълно достатъчен, да :) .
			
									
										
						Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта