DoH_KuXoT написа: Сподели, аз го пазя, мога да пробвам
Колегата по-горе е споделил настройките, но ако джаджата оглупее и почне да прави каквото си иска, направи следното:
1. Даваш на контакт и изчакваш минимум 10 секунди.
2. Гледаш дали бутона за старт-стоп свети или не.
3. Ако не свети, натисни го веднъж, за да светне. Ако свети, отиваш на 4.)
4. Чакаш да посвети 10 секунди и го натискаш последователно 3 пъти. След третото натискане загасва и изчакваш да светне пак. До 2 секунди, след като светне, изпълняваш точка 5.)
5. натискаш бутона последователно 4 пъти. Бутонът загасва и чакаш да светне пак. След като светне, изчакваш да посвети поне 10 секунди и повече, след което изключваш запалването.
Така даваш джаджата на байпас (все едно я няма), при което се нулира. Карай си така колата един ден, след което го програмирай наново. Ако колата ти е дизел, настрой средния клон на диаграмата на колегата (винаги изключена старт-стоп система, моторът не гасне). Ако е бензинова, може и левия клон (мемори моуд) - помни последната настройка, без да се влияе от контактния ключ.
Имай пред вид, че когато запалиш колата или дадеш на контакт, не бива да пипаш бутона през първите 10 секунди, иначе може да влезе в програмен режим или да оглупее. Хубавото при настроен мемори режим е това, че като оглупее, винаги изключва старт-стоп системата, което е добре.
Успех!