Проблем пасат б5 тди.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Проблем пасат б5 тди.
Колеги,здравейте.Днес ми направи впечатление,че при вдигане на един от двата предни прозореца,че за 1-2сек оборотите падат,и се вдигат веднага и се нормализира.Мотора няма проблем с тресене,или пък играещи обороти?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат б5 тди.
Само от прозорци?
Изведнъж да товари чак алтернатора или да губи тоците ...
Сефте чувам за взаимовръзка...
Закачи един мултицет на акумулатора и виж какво се случва при вдигане на джама.
Изведнъж да товари чак алтернатора или да губи тоците ...
Сефте чувам за взаимовръзка...
Закачи един мултицет на акумулатора и виж какво се случва при вдигане на джама.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Проблем пасат б5 тди.
Само при прозорец,акумулатора е чисто нов..
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Проблем пасат б5 тди.
Тези моторчета си смучат яко ток, може и фаровете да ти примигват като ги смъкваш или вдигаш прозорците. Най-вероятно ти пада напрежението. Провери си алтернатора дали зарежда както трябва. Може това да е била и причината да се наложи да си купиш нов акумулатор.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем пасат б5 тди.
Провери си алтернатора, но със и без включени консуматори /фарове, вентилатор парно и т.н./ и напиши колко зарежда в двата случая.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Проблем пасат б5 тди.
Благодаря,колеги като има развитие ще споделя :)
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат б5 тди.
Все едно беше преди 100 години, ама още си спомням когато го забелязах при моята B5ца. Не просто падат леко оборотите, леко отслабва осветлението на таблото и бутоните. Мериха ми тогава алтернатора, всичко беше наред и си карах, никога не ми е падал акумулатора. Важно уточнение е, че го прави само когато прозореца стигне до “стопер” тоест в момента в който напълно се затвори моментно забелязваш оборотите и осветлението и когато се отвори до край и стопира, в случаите в които моторчето за момент работи при условие, ме прозореца не може повече да мръдне.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Проблем пасат б5 тди.
Сега пробвах 4-5 пъти ,и не го направи това нещо..Пуснах фарове,климатроник,и не го направи..Аз имам чувство,че при самото натискане на копчето се случва тая глупост 

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат б5 тди.
На незагрял мотор сутрин пробвай.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат б5 тди.
По принцип най-голямата консумация на мотора е при спиране на прозореца с крайна позиция и при тръгване, та е възможно да го усещаш като цъкнеш бутона.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Проблем пасат б5 тди.
samo_pechka написа:На незагрял мотор сутрин пробвай.
Ще го пробвам утре сутрин .Ако го направи към какво да се насоча :)
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат б5 тди.
Мисълта ми беше, че тогава са включени свещите при работа на мотора ( преходен момент до достигане на определени градуси) . Има и изразходен ток при самото палене.
И ако се усети като спадане на оборотите, при баране на джамове, значи нещо с алтернатора може би не е наред.
Казвам може би, щото ако е 90 амперов , така ще е , при 120 амперов алтернатор са малко по-добре нещата.
Затова е добре да се закачи и мултицет, да се тества как е зареждането.
И ако се усети като спадане на оборотите, при баране на джамове, значи нещо с алтернатора може би не е наред.
Казвам може би, щото ако е 90 амперов , така ще е , при 120 амперов алтернатор са малко по-добре нещата.
Затова е добре да се закачи и мултицет, да се тества как е зареждането.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Проблем пасат б5 тди.
samo_pechka написа:Мисълта ми беше, че тогава са включени свещите при работа на мотора ( преходен момент до достигане на определени градуси) . Има и изразходен ток при самото палене.
И ако се усети като спадане на оборотите, при баране на джамове, значи нещо с алтернатора може би не е наред.
Казвам може би, щото ако е 90 амперов , така ще е , при 120 амперов алтернатор са малко по-добре нещата.
Затова е добре да се закачи и мултицет, да се тества как е зареждането.
По-принцип това го направи сутринта това нещо но почти си беше загряла на 90* колата.Сега пак я пробвах натискам тия копчета,но го няма това нещо.Утре сутрин ще я пробвам отново.Днеска почти цял ден го наблюдавам това.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта