


Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
На мен проблема ми е, че хората които ни наричат промити мозъци бе разбират колко всъщност са повлияни от алчни псевдо майстори и “тунинг” специалисти. 2018та когато си купих А8-цата, ходих да ъпдейтна кутията и мултимедията. 100 пъти ми се повтори “дай да го премахнем тоя дпф, на края на живота си е”, отказах, 3 години по-късно същия индивид пак ме навиваше за същото…. 7 години я карах тая кола и един път не ми направи проблем, нито дпф нито катализатор, колата се караше 50/50(ако не и 40/60) извънградско/градско. За да има проблем с дпф и катализатор, има друг проблем в мотора и да слагаш лепенка на счупен крак и да си мислиш че си прав, напълнил гушата на един некоректен майстор и после да съветваш останалите колко е добре само и само да рационализираш избора си….
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Аз защитавам хората, на които парите им стигат само за трошка "нов внос" която се оказва със свършил ДПФ и двигателят не върви. Каквито и забрани да сложите в един форум те НЯМА да платят 5000 лева за нов ДПФ. Ще тръгнат по сервизите и бързо ще намерят кой да го премахне и да оправи софтуера. На тунинг обществата пък още по-малко ще повлияете. Такива забрани за писане във форума единствено ще донесат лош дъх на неофашизъм.
А какво да кажем за тези, които заводски сме без ДПФ? Ще ни забраните изцяло входа във форума? Понеже вашите коли също не спират 100% от саждите и отровите, а само малко повече от нашите? Мислите се за някакви извисени, обаче не ръсите теменужки от ауспуха, само се доближавате до някакви числа, съчинени от бюрократ в Брюксел.
А какво да кажем за тези, които заводски сме без ДПФ? Ще ни забраните изцяло входа във форума? Понеже вашите коли също не спират 100% от саждите и отровите, а само малко повече от нашите? Мислите се за някакви извисени, обаче не ръсите теменужки от ауспуха, само се доближавате до някакви числа, съчинени от бюрократ в Брюксел.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10093
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
paagrio написа:Такива забрани за писане във форума единствено ще донесат лош дъх на неофашизъм.
Все по-забавно става

Неофашизъм, либерали, еколози, ....
Защо все натам отивате?!
Абе хора, разберете, някои не искаме да се тровят децата ни! Не искаме излишно висок градски шум. Просто, точно и ясно.
Мога да кача една камара статии, медицински, които да казват за тези проблеми. Ама нали и на лекари, и учени не се вярва вече.
Спрете и това извъртане с новите коли.
Ако имаш стара кола, която няма дпф, лошо няма. Стига всичко да и е наред, тя замърсява в пъти по-малко от тази с премахнат такъв! Има теми по въпроса, защо и как става тая магия.
Облаците черен дим са проблема. Не годините.
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
railfan написа:На фона на изпаренията от един Камаз или бетоновоз(които съставляват една немалка част от движението в София), или остарял автобус на градския, един голф без дпф е толкова незначителна част, че не си заслужава коментара.
Колко незначителен е? Ако Голфът има разход 5/100, а Камаза 30/100 - колко незначителен е голфът? Грубо 6 пъти. А колко броя голфове има спрямо камионите? Отделен въпрос е, че ако камионите хвърлят много пушек защо трябва смело да добавяме още толкова (най-малко) и от автомобили?
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
group® написа:Спрете и това извъртане с новите коли.
Ако имаш стара кола, която няма дпф, лошо няма. Стига всичко да и е наред, тя замърсява в пъти по-малко от тази с премахнат такъв! Има теми по въпроса, защо и как става тая магия.
Облаците черен дим са проблема. Не годините.
Ами аз дадох пример с 16 годишната ми кола която никога не е мятала черни пушеци, ама колегите това малко го пропуснаха. Истината е, че ако не живееш в голям град, малко минава покрай теб проблема, защото не е толкова сериозен трафика в града и караш главно на извънградско. Аз като бутам бебешката количка и останем в огромен черен облак или трябва постоянно да карам със затворени клапи на климатика само и само да не ми се трови детето ми е малко по-наложащ от на тях и им разбирам гледната точка, ама ще е хубаво и те да разберат нашата.
- MamaMy
- Мнения: 1044
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Като ви пречи трафика защо стоите в големия град? Скоро четох, че най-чистия въздух на планетата е измерен в района на Цигов Чарк. Събирайте куфарите и заминавайте за Родопите. Но не ви стиска. Там работа няма, а за тази работа която има плащат толкова, че няма да има и за детска количка. Тогава колата ще остане само в мечтите ви, а проблемите с изрязаните ДПФ-и няма да съществуват. Гледната ви точка за екологията срещу оцеляването ще се промени тотално. Ще можете да дишате колкото искате, но тогава ще разберете, че гладен не се диша. Ще разберете и поговорката за сития и гладния.
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
София поради географското разположение и куп лоши градоустройствени решения не никак приятен град за живене и става все по-зле, предполагам и други колеги споделят моето мнение ,особено зимните месеци, дали да живееш в София е въпрос на личен избор има по-хубави градове в България, а защо не и в Гърция на брега на Егейско море, въпрос на виждане преороритет и пари
- group®
- Темерут
- Мнения: 10093
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
И точно когато миалех, че няма по-голямо дъно, видях че имало
Хиляди топки шок и ужасТ
Значи аз да се махам от София, където съм роден и израстнал, защото Бай Чеп решил да си взима В8, ама няма пари да го поддържа и екзистенциално е застрашен?!
Абе хора, чувате ли се изобщо?!
Я хванете и попътувайте малко извън тая държава. Вижте как живеят други хора. Какви коли карат. Тоя абсурд никъде го няма. Аудита, БМВта, Мерджани,... на по 10+ години коли. Изтърбушени, чадещи ковчези.
Това ли е беднотията и немотията? Нуждата от транспорт?
Хората карат въшки с по 1000 кубика моторчета, а доход в пъти по-голям. Ма щот на Бай Мангау му треа пауар за да съществува, му оставете изтърбушеното беенве.
След време ще си четете глупостите и ще ви е срам. И ако не вас, децата ви ще ги е срам от вас!


Хиляди топки шок и ужасТ
Значи аз да се махам от София, където съм роден и израстнал, защото Бай Чеп решил да си взима В8, ама няма пари да го поддържа и екзистенциално е застрашен?!
Абе хора, чувате ли се изобщо?!
Я хванете и попътувайте малко извън тая държава. Вижте как живеят други хора. Какви коли карат. Тоя абсурд никъде го няма. Аудита, БМВта, Мерджани,... на по 10+ години коли. Изтърбушени, чадещи ковчези.
Това ли е беднотията и немотията? Нуждата от транспорт?
Хората карат въшки с по 1000 кубика моторчета, а доход в пъти по-голям. Ма щот на Бай Мангау му треа пауар за да съществува, му оставете изтърбушеното беенве.
След време ще си четете глупостите и ще ви е срам. И ако не вас, децата ви ще ги е срам от вас!
- tdi fen
- Мнения: 4721
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Няма оправия това е народопсихология всеки ден се изумявам какви хора са дошли и живеят в София мога да дам стотици примери повечето негативни Аз също съм роден в София не съм доволен от случващото се, но не виждам опция за подобряване или връщане назад дори всички да се качим на електрички града вече е презастроен няма паркове няма градинки трева и дървета само бетон и асфалт само вижте каква е разликата температурата в кварталите и населените места около София може да стигне и над 10 градуса образуват се горещи острови което също влияе на качеството на на живот
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Рестрикциите никога не са били правилното решение.
Не мисля, че забраната/темите за премахване на дпф ще донесе някаква скорошна промяна в мислене и манталитет .
Виж обаче противопоставяния , остри реплики , отговори на висок тон-да.
Не е добре .
П.п. Това с пушещи коли - ще мине време, доста време докато се "справим" с това. Ако въобще стане, щото и в немция съм виждал доста коли с опушени брони . Те как минават тюф-а , представа си нямам. Всъщност имам, но това е друга тема...
Не мисля, че забраната/темите за премахване на дпф ще донесе някаква скорошна промяна в мислене и манталитет .
Виж обаче противопоставяния , остри реплики , отговори на висок тон-да.
Не е добре .
П.п. Това с пушещи коли - ще мине време, доста време докато се "справим" с това. Ако въобще стане, щото и в немция съм виждал доста коли с опушени брони . Те как минават тюф-а , представа си нямам. Всъщност имам, но това е друга тема...
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Виждам, че се слага знак на равенство между това да има или да няма такава тема и за или против махането на катализатор и ДПФ.
Какво пречи в една такава тема да се обсъждат и минусите от премахването. Говоря не само за природата, а и за техническото състояние на автомобила после.
В други автофоруми не се препоръчва махане на ДПФ по технически съображения.
Мисля, че е по-добре да има такива теми, да четат хората, ако се колебаят.
Пък който е решил да "реже", липсата на тема няма да го спре.
Какво пречи в една такава тема да се обсъждат и минусите от премахването. Говоря не само за природата, а и за техническото състояние на автомобила после.
В други автофоруми не се препоръчва махане на ДПФ по технически съображения.
Мисля, че е по-добре да има такива теми, да четат хората, ако се колебаят.
Пък който е решил да "реже", липсата на тема няма да го спре.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Тогава искам да се забранят и всички теми от рода на "Какъв LED или ксенон" да си туря на коша, че да стане ден отпред !
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20306
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Темите за махане на DPF и катализатори да се забранят!
Напомням само, че форумът е собственост на и се поддържа от Клуб на привържениците на Фолксваген в България, което е организация - Сдружение с нестопанска цел, регистрирано съгласно българското законодателство.
Сдружението се ръководи оперативно от Управителен съвет, който пък се избира от общото събрание на членовете на клуба.
Естествено всеки може да дава препоръки и насоки за развитието на дейността на клуба и форума, могат да се правят анкети и т.н., но те сами по себе си не могат да бъдат задължителни, в случай, че членовете на клуба са на друго мнение.
Да не забравяме че от самото си създаване имаме правила и едно от тях е:
В случая премахването на DPF реално не е нарушение на закона и затова се практикува. Би било добре услугата да се "криминализира" и тогва ще видим дали ще е толкова масово. Но управлението на автомобил с премахнат DPF по обществените пътища вече е нарушение, а кой констатира дали е годен автомобила - пункта за ГТП.
Контролът върху пунктовете за ГТП се осъществява от Министерство на транспорта и съобщенията, чрез Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", с които съм се свързал и съм проучил какви са възможностите да се подават сигнали, относно видимо неизправни МПС, които някак са минали преглед. По този начин след всеки подаден сигнал се предизвиква проверка кой пункт е направил прегледа, как е окомплектована документация, камери и т.н. Естествено пункта може да твърди, че колата е била изправна, когато е дошла за преглед, но когато се понатрупат сигналите, които водят до даден пункт, със сигурност ще се намери и къде е заровено кучето.
Дали е ВАЗ, VW, Mercedes или Камаз - няма значение - всичките минават някъде преглед и някъде някой пише, че са годни за движение по пътищата, което всъщност е един много добър бизнес модел с доста сериозни парични потоци.
Собственикът на пункт, който прибира парите под масата за да пуска по пътищата незиправни МПС:
- Не издава касова бележка и не плаща ДДС
- Не плаща данък печалба
- Нарушава поне 4-5 закона, включително и влиза в членове на Наказателния кодекс с действията си като длъжностно лице
- Действията му могат в голяма степен да имат фатален ефект - дали върху "клиента", дали върху друг случаен участник в движението...
Тия ли хора защитавате?!? С какво се различават от продавачите на дрога?
Съветвам всички, който види нарушение, да го документира и да подаде сигнал до Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация":
И-мейлът е: avto_a@rta.government.bg, като на него се пише:
Имена, телефон за връзка
Описание къде какво кога
Снимков/видео материал, който дава достоверност на сигнала
За момента темата се заключва и ще бъде обсъдена на следващото общо събрание на клуба.
Сдружението се ръководи оперативно от Управителен съвет, който пък се избира от общото събрание на членовете на клуба.
Естествено всеки може да дава препоръки и насоки за развитието на дейността на клуба и форума, могат да се правят анкети и т.н., но те сами по себе си не могат да бъдат задължителни, в случай, че членовете на клуба са на друго мнение.
Да не забравяме че от самото си създаване имаме правила и едно от тях е:
9. Крайно недопустимо е публикуването на теми, които съдържат съвети и/или връзки относно снабдяване с нелицензиран софтуер, музика, филми и други обекти на авторски права, както и на теми, които по какъвто и да е начин противоречат на българските закони. Всеки потребител носи лична отговорност за написаното от него.
В случая премахването на DPF реално не е нарушение на закона и затова се практикува. Би било добре услугата да се "криминализира" и тогва ще видим дали ще е толкова масово. Но управлението на автомобил с премахнат DPF по обществените пътища вече е нарушение, а кой констатира дали е годен автомобила - пункта за ГТП.
Контролът върху пунктовете за ГТП се осъществява от Министерство на транспорта и съобщенията, чрез Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", с които съм се свързал и съм проучил какви са възможностите да се подават сигнали, относно видимо неизправни МПС, които някак са минали преглед. По този начин след всеки подаден сигнал се предизвиква проверка кой пункт е направил прегледа, как е окомплектована документация, камери и т.н. Естествено пункта може да твърди, че колата е била изправна, когато е дошла за преглед, но когато се понатрупат сигналите, които водят до даден пункт, със сигурност ще се намери и къде е заровено кучето.
Дали е ВАЗ, VW, Mercedes или Камаз - няма значение - всичките минават някъде преглед и някъде някой пише, че са годни за движение по пътищата, което всъщност е един много добър бизнес модел с доста сериозни парични потоци.
Собственикът на пункт, който прибира парите под масата за да пуска по пътищата незиправни МПС:
- Не издава касова бележка и не плаща ДДС
- Не плаща данък печалба
- Нарушава поне 4-5 закона, включително и влиза в членове на Наказателния кодекс с действията си като длъжностно лице
- Действията му могат в голяма степен да имат фатален ефект - дали върху "клиента", дали върху друг случаен участник в движението...
Тия ли хора защитавате?!? С какво се различават от продавачите на дрога?
Съветвам всички, който види нарушение, да го документира и да подаде сигнал до Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация":
И-мейлът е: avto_a@rta.government.bg, като на него се пише:



За момента темата се заключва и ще бъде обсъдена на следващото общо събрание на клуба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта