


Осветление на табло и клаксон - не работещи
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Осветление на табло и клаксон - не работещи
За клаксона - превери ли дали се включва ако му подадеш маса? Подай контакт и провери дали отива плюс до клаксона. Бутона на волана е маса. Ако при подаден контакт не отива плюс до клаксона провери бушона на бушонното табло. На Т3 няма реле преди клаксона (освен ако нямаш и друга екстра от GoWesty ;) Ако имаш плюс на клаксона, тогава вече тръгвай към кормилния прът с кабела, ринга и бутона на волана.
- Fearless
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Осветление на табло и клаксон - не работещи
Ъпдейт: Имам вече клаксон, проблема се оказа лоста за мигачите?! Съвсем случайно го открих докато натисках клаксона и случайно побутнах лостчето. Има няколко контактни пина на това лостче, които очевидно играят някаква роля в клаксона. Не съм се и занимавал да чистя пинове и да се мъча, предвид смешната цена на новото лостче просто го взех и сега имам клаксон.
Уреда за температурата обаче продължава да ме тормози. Стигнах до извода, че просто не отчита правилно и лъже с много, защото буса коректно си пуска перки и охлажда. Уреда си мисли, че съм в 120 градуса, лампата мига и задейства алармата.
Този уред дали подлежи на някаква калибрация и как аджеба да го накрам да показва правилната стойност?
Уреда за температурата обаче продължава да ме тормози. Стигнах до извода, че просто не отчита правилно и лъже с много, защото буса коректно си пуска перки и охлажда. Уреда си мисли, че съм в 120 градуса, лампата мига и задейства алармата.
Този уред дали подлежи на някаква калибрация и как аджеба да го накрам да показва правилната стойност?
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Осветление на табло и клаксон - не работещи
Пина е един, и това е този който чрез напрегната пластина контактува с ринга на волана. Предназначен е за масата. Радвам се че си решил проблема.
Уреда по-скоро се сменя с нов, ако проблема е в него. Но за да стигнеш до заключението, че уреда е проблемен, според мен трябва да си проверил всичко останало. Уреда не може да ти каже точно колко е температурата. Той показва нормален диапазон и такъв в който има повишена температура. За да следя точната температура, аз съм решил да си поставя външен уред на VDO, който работи с негов си датчик.
Уреда по-скоро се сменя с нов, ако проблема е в него. Но за да стигнеш до заключението, че уреда е проблемен, според мен трябва да си проверил всичко останало. Уреда не може да ти каже точно колко е температурата. Той показва нормален диапазон и такъв в който има повишена температура. За да следя точната температура, аз съм решил да си поставя външен уред на VDO, който работи с негов си датчик.
- Fearless
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Осветление на табло и клаксон - не работещи
Проверил съм всичко останало, както и всички датчици са нови. Просто уреда е обладан. Четох в чуждите форуми, че за да се върне в норми се слагали някакви резистори от 100 ома отзад на буксата, като можело да се наложи до 5 такива да се навържат и сложат. Може би просто ще разуча за нов уред от немско. Иначе да, другото което четох е, че маса хора прибягват до външен уред, за да са сигурни в показанията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта