Здравейте. Бих искал да се допитам тук във ВАГ форума за мнения за Alfa Romeo Giulietta.
По – конкретно за бензиновите двигатели.
1.4 tjet 120 hp е ясно, че е най-надежден и евтин за подръжка.
1.4 MultuAir 170 hp – този доста го хвалят, като съотношение вървеж - разход. Познат с такава Алфа с такъв двигател ми казам че са му монтирали газова за 1.5 к лева миналата година. Доколкото знам е директно впръскване, цената на газовата реална ли е според вас?
1.75 TBi 235 hp- този двигател също ме изкушава, понеже А3/S3 бензинови, аналогични години цените са умножено по три. Дали му е скъпа подръжката на този 1.75 TBi ?
Aко някой може да даде мнение и за скоростните кутии, също ще бъда благодарен.
Понеже ще се кара предимно градско, ако изпадне запазена дизелова, dpf- a им дали е проблемен, ако е проблемен майсторите дали го лекуват...)))?
Питане за Alfa Romeo Giulietta.
- caro
- Мнения: 574
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
Тук не е ВАГ форум . Ние сме 

Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
170к.с. версията трябва да се избягва. Соленоидите на мултиайр системата след 100к км са капут. Бяха нещо от сорта на 1-1.5к лв бройката, сменят се само с нови и оригинални. Труда отделно
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
NikMar55 написа:Питай тук https://clubalfaromeo.com/forum/forum.php
Там са малко болни фенове и сякаш не са много обективни. Хората, които пишат тук имат мнение за всички автомобилни марки... жалко, че за тая кола не се споделят мнения..
- Lupender
- Мнения: 774
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
Колега gogogo79, почти сам си си отговорил - 1.4 tjet 120 е най-безпроблемен, особено щом питаш за газ. 1.75 TBi е капризен и тегав за диагностика и поддръжка, с фазово газоразпределение и сложен ламбда контрол. Трябва да се кара с високооктанов бензин и скъпи масла.
За дизелите препоръчителен е 1.6, 2.0 създава повече ядове - течове на антифриз, ниско налягане на маслото и риск от затягане на КВ. Фиат след прословутия 2.0 L 831E5.000 turbo I4 (в Делта Интеграле) нямат читав силен турбо бензинов мотор, както и при дизела след 1.9 мултиджет (последна версия с туинтурбо 190 к.с. в Делта 3 и 180 в Сааб 93).
За дизелите препоръчителен е 1.6, 2.0 създава повече ядове - течове на антифриз, ниско налягане на маслото и риск от затягане на КВ. Фиат след прословутия 2.0 L 831E5.000 turbo I4 (в Делта Интеграле) нямат читав силен турбо бензинов мотор, както и при дизела след 1.9 мултиджет (последна версия с туинтурбо 190 к.с. в Делта 3 и 180 в Сааб 93).
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
Поздравления за добрия вкус! И аз харесвам Алфа. И се чудех между Голф 6 или Жулиета. Обаче съм карал Жулиета и е по-тясна и дървена возия от Голф 5 с три врати. За градска кола става, но за извънградски преходи ще се убиеш. Алфите и по специално Жулиета е бъкана със скъпа електоника. Италиянските коли не се правят във всеки сервиз. Те са съвсем друга бира и си трябва майстор, който ги прави основно. Тия малки мотори от 1.4 ги забрави. На 250 000км са приключили курса. Поне 1.6 или 2.0 си вземи за дизел, за бензин 1.7. За цената, хубав наточен на реални 220 000км добре подържан с фул пакет голф 6 GTD 170 коня e 10 000 евро в Германия и Холандия. А Жулиета 2.0 170 коня дизел с фул пакет е 6 000 евро. Почти два пъти на долу. То и хечбековия Голф не става за големи извънградски преходи, но поне имат версия комби с по-голям багажник и по-широк. Жулиетата има и по-малък багажник от хечбековия Голф.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта