Здравейте,
Забелязах че за Голф 8.5 от VW България предлагат за 1.5 TSI - газова уредба. Но не е заводско вградена, а някаква която се слага в Дружба - след продажбно.
Ако някой е слагал - може ли да кажете дали е ок, проблеми някакви? Софтуера дали е одобрен от VW и ще отговаря ли колата на Евро 6d т.н ?
При монтажа, ако се издъни нещо кой носи отговорност?
Благодаря на включилите се.
Golf MK 8.5 - LPG - нов
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK 8.5 - LPG - нов
За кола, която извънградско е някъде около 4/100 да се разсъждава за газ... Поне за мен, като човек, който първо слага газово, после номерата, е напълно излишно. С новите изменения нещата направо вървят към бутане с рамо по пътищата, та освен заемане на обем, са и допълнителна тежест тия ГИ.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20331
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK 8.5 - LPG - нов
4/100 ако буташ. T-Roc 1.5 TSI 2018 за последните 37000 км има среден разход 8.49. Това мнение как е свързано с темата всъщност?
Re: Golf MK 8.5 - LPG - нов
Влад - вашите коли не са критерии, особено когато ги шофираш ти. Вие имате над 20% по-висок среден разход за всички Troc 1.5TSI 150 бензин в spritmonitor.
1.5TSI може да гори под 5 на дълго, но там си само в ограниченията и средна скорост от сорта на 70км/ч.
Фабричната газова от VW си пише в брошурата каква гаранция има и дали е проблем. Примерно, ако няма друг софтуер на компютъра и/или по-твърди изпускателни клапани, няма голяма файда за закупуване на личен автомобил.
Разликата от 4000лв се избива за доста километри, а ако няма да се пази колата дълго време или не се кара много (над 25-30хил) на година, по-добре да се пропусне. Имаш и по-скъпо каско, нямаш право да влизаш в подземни гаражи, не можеш да пътуваш в тунела под Ламанша и други дреболии.
2.0TDI 150 може да има същия разход както 1.5TSI на газ, a парите са им почти еднакви - тъй че, трябва да се каже за какво ще се ползва колата и колко време, за да може да се прецени заслужава ли си или не.
EDIT: Текста от брошурата на VW Golf hatch/combi
*LPG - Газов инжекцион BRC Maestro/Prins VSI-3 за TSI двигателите, монтиран допълнително в България. Тороидален резервоар (мин. 40 л обем), чанта за резервната гума, вграден адаптер за зареждане. 3 години гаранция без ограничение в пробега (за
таксиметрови автомобили до 150 000 км). Цена към клиент 4 250 лв с ДДС.
1.5TSI може да гори под 5 на дълго, но там си само в ограниченията и средна скорост от сорта на 70км/ч.
Фабричната газова от VW си пише в брошурата каква гаранция има и дали е проблем. Примерно, ако няма друг софтуер на компютъра и/или по-твърди изпускателни клапани, няма голяма файда за закупуване на личен автомобил.
Разликата от 4000лв се избива за доста километри, а ако няма да се пази колата дълго време или не се кара много (над 25-30хил) на година, по-добре да се пропусне. Имаш и по-скъпо каско, нямаш право да влизаш в подземни гаражи, не можеш да пътуваш в тунела под Ламанша и други дреболии.
2.0TDI 150 може да има същия разход както 1.5TSI на газ, a парите са им почти еднакви - тъй че, трябва да се каже за какво ще се ползва колата и колко време, за да може да се прецени заслужава ли си или не.
EDIT: Текста от брошурата на VW Golf hatch/combi
*LPG - Газов инжекцион BRC Maestro/Prins VSI-3 за TSI двигателите, монтиран допълнително в България. Тороидален резервоар (мин. 40 л обем), чанта за резервната гума, вграден адаптер за зареждане. 3 години гаранция без ограничение в пробега (за
таксиметрови автомобили до 150 000 км). Цена към клиент 4 250 лв с ДДС.
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK 8.5 - LPG - нов
Vlad777 написа:4/100 ако буташ. T-Roc 1.5 TSI 2018 за последните 37000 км има среден разход 8.49. Това мнение как е свързано с темата всъщност?
Да, какво общо има с темата T-roc, след като колегата пита за голф.
При колегите с шкоди с този двигател има мнения, които са в подкрепа на моето мнение.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20331
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK 8.5 - LPG - нов
StS написа:Ако някой е слагал - може ли да кажете дали е ок, проблеми някакви? Софтуера дали е одобрен от VW и ще отговаря ли колата на Евро 6d т.н ?
При монтажа, ако се издъни нещо кой носи отговорност?
Благодаря на включилите се.
Не видях авторът да пита колко харчи, нито да е писал къде и колко кара. Аз от личен опит твърдя, че тази кола не харчи 4/100. Нито Голф, нито Т-Рок, нито Тайго, каквото отскоро имаме в семейството с този мотор - 1.5.
В темата има конкретни въпроси, които и за мен са актуални. Пък дали има смисъл е съвсем друга тема (не е тази).
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта