Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Оглеждам се за голф 6 бензинов. Въпреки не толкова надеждните TSI мотори. Кой мотор е най-малко проблемен и на кои детайли относно подръжка трябва да обърна внимание. Знам, че са с калпави вериги и до там. Въпреки това за мен Голф си остава най-красивия и надежден хечбеков автомобил. 5 или 6 степенна механична кутия? И лед стоповете фабрично ли са или оптичен туниг, който се прави в последствие от собствениците. Защото голф 6 без лед стопове, си е като баварец без енджъл айс.
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Най-надеждни от тези години са тези, които не са tsi. Но пък те, при 1.4 и 1.6 са слабички като вървеж. За красив – да. За надежден хечбек от тези години е назад в класацията. По – безпроблемни бензинови хечбек от тези години са Auris(може и хибриди), Civic, Ceed, I30.
Според мен за бензинов Ваг tsi е добре да се инвестира в следващата генерация, която е euro 6.
Според мен за бензинов Ваг tsi е добре да се инвестира в следващата генерация, която е euro 6.
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Щатският 2.5л 07К двигател. Няма директно впръскване, чугунен блок, някой от тях са и без maf.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Резервния вариант ми е Astra J. Понеже ми излизат не повече от 20 бройки голф 6, тия, които са под 200 000км им искат по над 10 000 евро, което няма как да стане в предвит, че е 15 годишна кола все пак и TSI не са надеждни мотори. Иначе комбита има бол супер запазени за под 4000 евро на 200 000 реални км. Но нещо не се виждам в тоя куфар. Иначе освен на немските съм фен на шведските и италиянските автомобили. Всичко друго за мен са превозни средства.
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
- jordan17772
- Мнения: 727
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
2.0 TFSI EA113, който се слага само в Golf 6 R. Не го бъркайте с EA888 Gen 2 в Golf 6 GTI.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
gogogo79 написа:Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
Кои визираш Жулиета ли? Карал съм такава, усеща се спортния дух, но е по тясна от голф 5. Имат скъпа електроника и не всеки майстор може да ги прави. Алфите са ,,друга бира,,
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Sky_is_the_Limit написа:gogogo79 написа:Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
Кои визираш Жулиета ли? Карал съм такава, усеща се спортния дух, но е по тясна от голф 5. Имат скъпа електроника и не всеки майстор може да ги прави. Алфите са ,,друга бира,,
Да, Жулиетата визирам...понеже е най, най от Италианките в тоя клас. Ама има и други хечбеци с тези двигатели Lancia Delta, Bravo, Tipo. Фиатите специално, не мисля, че са със скъпа подръжка.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7861
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Бих заложил на 1,4ТСИ 122кс в Голф 6. Обективно има проблем с веригите, но комплекта по спомен беше 700-800лв и се сменя на 80 000км. Всичката останала поддръжка, е като при всеки друг турбомотор с директно впръскване. Имах такъв през 2014-15г, на 110К го продадох на приятел, в момента е на 270К и още си се търкаля - с 2 смени на вериги. Ремонтите са били изцяло общо автомобилни и съвсем приемливи като цена - съединител, тампони мотор и такива неща. 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Georgi_G, Google [Bot] и 62 госта