2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
-
IvanIvanov760319
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 15 дек 2023 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Здравейте, може ли някой да ми каже, дали има шестограм на маслената помпа на Тигуан 2.0 140 к.с ?
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 7988
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Или е с шестограм или е с ремък на маслената помпа. Зависи коя година е (кой код на мотора). И в двата случая е по-добре да се смени профилактично, за успокоение.
-
IvanIvanov760319
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 15 дек 2023 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Годината е 2014г номер на двигател CFFF07196.
- tdi fen
- Мнения: 4746
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
не съм на 100% сигурен но май е със ремък на маслената помпа
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 7988
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Не откривам такъв мотор CFFF. Сигурен ли си, че не е CFFB? CFFB е с шестограм.
-
IvanIvanov760319
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 15 дек 2023 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Благодаря. Освен да са сбъркали някоя буква в КАТ
- boichopavlov
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Montageübersicht - Ölwanne/Ölpumpe, Motorkennbuchstaben CFFA, CFFB, CFGB, CFGC, CFFD, CLLA, CLJA
-
vaseto89
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 ное 2011 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Tiguan MK1 2.0тди 140кс. с код на мотора CBAB също е с шестограм :)
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
А tiguan 2011 2.0tdi AWD дали имат шестограм?
-
kukata_pasat
- Мнения: 988
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Хайде и аз да попитам шестограм на маслената помпа на Пасат б7 2.0 140 CFFB модел 2011 година от хубавия ли е или от скапания който превърта.Питам защото всеки ми разправя различни работи, едни викат да не барам там защото на този модел са били добри вече и нямало никакви проблеми,други да го сменя че може да превърти,та какво е вашето мнение по въпроса.
- Sonny_89
- Мнения: 871
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
Мненията са различни. По принцип го водят от "хубавия".
Моя го смених на 270к км и не изглеждаше зле.
Моя го смених на 270к км и не изглеждаше зле.
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 7988
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 2.0 Tiguan 140 к.с. има ли шестограм на маслените помпа?
kukata_pasat написа:Хайде и аз да попитам шестограм на маслената помпа на Пасат б7 2.0 140 CFFB модел 2011 година от хубавия ли е или от скапания който превърта.Питам защото всеки ми разправя различни работи, едни викат да не барам там защото на този модел са били добри вече и нямало никакви проблеми,други да го сменя че може да превърти,та какво е вашето мнение по въпроса.
"Хубавият" шестограм е същият като "скапания" , само е с 30мм по-дълъг. Има по-голяма контактна площ и за това издържа по-дълго. Издържа по-дълго НЕ ОЗНАЧАВА ВЕЧЕН.
Ето снимка нa шестограм от CFFB на около 370000км:
А ето снимка на късият шрстограм от CBAB на 170000км:
Както виждаш и двата имат почти еднакво износване. Та с удължаването на шестограма проблемът с превъртането просто е отложен във времето.
Смени го, за да ти е мирна главата!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diss и 69 госта