Паднаха температурите и колата започна да не достига нормална работна температура, дори и на дълъг път.
Термостата е нов, наскоро сменена водна помпа и ремък, няма проблем с гарнитури и т.н.
Като вдигне 70-на градуса парното си работи, усеща се топло след 5-6 минути работа, не е запушено.
Знам, че DSG-тата имат втори термостат, но моята е ръчна и, доколкото знам, няма.
Термостата работи коректно - тестван е.
Има ли други термостати в тоя мотор някъде - видях, че има шанс да има такъв за охладителя на маслото, но не го виждам.
Някакви идеи какво да търся?
Температура на маслото сега зимата е 72-75 градуса, макс 80 да стига.
Стрелката на водата седи между 60 и 70 някъде, но не на 90.
Нямам VCDS, само Кариста/Карли.
2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
- Traytor
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
ЕГР охладителя гледан ли е?
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Кое трябва да се погледне?
Нямам теч, не е пукнат и всичко друго си работи.
Нямам теч, не е пукнат и всичко друго си работи.
- Traytor
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
То може да няма теч, ама и той си има термостат(по спомен там не се сменя отделно, целия охладител се сменя). Като се прецака остава отворен и колата има проблеми да загрява. Имам CFFB, но е Ауди А3 и в началото не можеше да загрее, сменихме на мотора, оказа се че е от термостата на кутията, но и тогава майстора си ми каза да се надявам да не е от охладителя, че и труда е скъп и охладителя не е евтин.
https://www.youtube.com/watch?v=MgM9V7djH4g
Ето пример как се сваля, не е най-приятната процедура.
Не виждам лесен начин да го провериш сам, по принцип ако не беше на скапано място(а винаги е), може да провериш маркучите за антифриза които влизат и излизат от него ама..
https://www.youtube.com/watch?v=MgM9V7djH4g
Ето пример как се сваля, не е най-приятната процедура.
Не виждам лесен начин да го провериш сам, по принцип ако не беше на скапано място(а винаги е), може да провериш маркучите за антифриза които влизат и излизат от него ама..
- tdi fen
- Мнения: 4755
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
А термостата какъв е оригинален ?
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 8007
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Хубав въпрос.
И какво значи "тестван"?
И какво значи "тестван"?
- Traytor
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
И аз се чудя, едно време ги тествахме у тенджера.
- ktamen
- Мнения: 6390
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Chipsy написа:дори и на дълъг път.
Колко дълъг, с каква скорост, парното работи ли?
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Термостата е Gates, нов и работеше коректно при майстора - тествахме с топла вода и затваря/отваря.
На дълъг път - всеки ден шофирам по 30-на км в посока - колата има парно след 5 мин, но температурана на маслото и водата не минава 70 градуса.
Днес при мен е -2 сутринта, парното духа топло след 5-6 мин, но температурата не минава 63 градуса след 40км шофиране.
На дълъг път - всеки ден шофирам по 30-на км в посока - колата има парно след 5 мин, но температурана на маслото и водата не минава 70 градуса.
Днес при мен е -2 сутринта, парното духа топло след 5-6 мин, но температурата не минава 63 градуса след 40км шофиране.
-
mrsch66
- Мнения: 309
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Единствения сигурен начин е като я запалиш минаваш 1-2 километра слизаш и пипаш маркучите към радиатора и самия него не трябва да има топло има ли термостата вън и нов по-малко Китайски.
- ktamen
- Мнения: 6390
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
ktamen написа:Chipsy написа:дори и на дълъг път.
Колко дълъг, с каква скорост, парното работи ли?
- nikolay_ss
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
На място като стои колата загрява ли?
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 8007
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
mrsch66 написа:Единствения сигурен начин е като я запалиш минаваш 1-2 километра слизаш и пипаш маркучите към радиатора и самия него не трябва да има топло има ли термостата вън и нов по-малко Китайски.
Подкрепям. С афтърмаркет термостатите трябва да случиш на бройка та да работи. За това трябва да си подготвен да го смениш няколко пъти.
Понеже и моята кола е с CFFB и сам си правя ремонтите ,бих сложил само оригинален, защото смяната му е доста работа и не ми се ще да повтарям такъв ремонт.
Re: 2011 Passat B7 2.0TDI CFFB - Не загрява достатъчно
Абсолютно точно мнение за оригиналният термостат.
Също и обърни внимание на егр охладителя, при cffb са проблемни тези звена поначало и действително е цял детайл егр и охладител.
Ако всичко е нормално колата трябва да загрява за 3-4 км и стрелката да си стои на 90, независимо че температурата на антифриза ще варира. Поне при мен в твърдо градско се случва така, маслото достига до 90-95.
Също и обърни внимание на егр охладителя, при cffb са проблемни тези звена поначало и действително е цял детайл егр и охладител.
Ако всичко е нормално колата трябва да загрява за 3-4 км и стрелката да си стои на 90, независимо че температурата на антифриза ще варира. Поне при мен в твърдо градско се случва така, маслото достига до 90-95.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 77 госта