Май не аз не чета какво пише .... както и да е
благодаря за здравето - да ти се връща
VAG-COM
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
bgeorgiev написа:Може ли някой да каже как да си вържа VAG-COM-а като нямам сериен порт на лаптопа само USB
http://www.autodiags.com
http://www.autodiags.com/usb-kkl.html
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
venll-vr написа:да няма да лети, но от там могат да се пипнат и настроят сервизните функции на ЕКУ-то, като обороти на празен ход и други подобни. ИСКАМ ДА СЕ ЛОГНА!!!!
толкова си в грешка че няма накъде повече!
това за което говориш се нарича горивен и стартов мапове. това е на епром и ти нямаш никакъв достъп до него софтуерно! и не случайно-такива промени са прекалено драматични за да се оставят в ръцете на всеки. трябва най малкото да имаш дино за да прецениш поведението на мотора след промените (за познанията по ДВГ няма да говоря-със сигурност трябват пъти повече от моите и твоите и още 20 човека заедно)
иначе това за което говориш се нарича чип тунинг и не може да се постигне само чрез ваг ком. хората които правят свестен такъв са в тесни връзки с производителя и имат на разположение конструкторска информация, апаратура и занния как да я ползват.
това не е за всяка уста лъжица!
освен това логин не е генерална функция а за всяка подлежаща на някакаква корекция функция има отделен логин код...
казах ти вече-там е дебела работата.
защо не искаш да слушаш като ти говорят?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта