Имам едно питане относно ока4ването на моето поло ( 1,4 16в AFH)
Понеже фабри4но нямам спортно ока4ване , а искам да имам .Та въпросът ми е ............
Може ли да сложа само къси пружини за спортно ока4ване без да се налага да сменям амортесиорите ??



Въпрос за ока4ването >!
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Жорка зна4и искаш да кажеш 4е не е нужно да сменям целите макферсони ,а само пружините !След което правя по голяма резба на амортесиорите и ефекта е перфектно спортно ока4вае без да сменям амортесиори ?joro_g400 написа:Амортисьорите се носят на струг да се донавие резба и само тогава ще постигнеш 100% ефект от това което правиш.Какво направих аз.Купих си 2бр.макверсон едните ги направих "спортни" а другите зимни(по-високи)
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не изкам да кажа че си намираш 2бр 2-ра рька и деистваш по тях А оргиналните си ги запазваш.Можеш да си хванеш мерка от орг.и тЕЗИ 2-рата употр.ги режеш с 2см.и още 2 -3 правиш резба.Така че после когато ги зглобиш всичко да е по-мярка горе-долу.А аз разбирам по-спортни пружини че са по-кьси нали .MADE IN BULGARIA




- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
НЕ български беjoro_g400 написа:Не изкам да кажа че си намираш 2бр 2-ра рька и деистваш по тях А оргиналните си ги запазваш.Можеш да си хванеш мерка от орг.и тЕЗИ 2-рата употр.ги режеш с 2см.и още 2 -3 правиш резба.Така че после когато ги зглобиш всичко да е по-мярка горе-долу.А аз разбирам по-спортни пружини че са по-кьси нали .MADE IN BULGARIA![]()
![]()

Та идеята е може ли да само пружини и да приспособя накакси амортесиорите за тях
Vextor не си мисли, че спортните пружини са по-къси от нормалните и затова колата става по-ниска. Спортните пружини са по-меки от оригиналкните и като се монтират, се свиват много, от масата на самата кола...дори долните 4-5 витки остават допряни една в друга, и от там идва малкия им ход и устойчивостта, която придават на колата...
Варианта да минеш по-евтиничко е да си купиш спортни пружини...препоръчвам ти FK, защото са с много добро съотношение качество/цена. Колата няма да се държи на пътя както със спортното окачване, но ще бъде много по устойчива от сега(оригиналното окачване прави нашите полота да изглеждат като щъркелчета), и ще бъде ниска в зависимост от това какви пружини вземеш, а от там и много красива.
Варианта да минеш по-евтиничко е да си купиш спортни пружини...препоръчвам ти FK, защото са с много добро съотношение качество/цена. Колата няма да се държи на пътя както със спортното окачване, но ще бъде много по устойчива от сега(оригиналното окачване прави нашите полота да изглеждат като щъркелчета), и ще бъде ниска в зависимост от това какви пружини вземеш, а от там и много красива.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Vextor написа:Та идеята е може ли да само пружини и да приспособя накакси амортесиорите за тях
НЕ!
Аз имам едно приателче от дрифт клуба, та питах го аз него дали може да се режат прожини, да се смениат с нови и тн. разпитах го обстойно, той ми каза следното: ако смениш само прожини спортни да сложиш не е добре за амортесьорите, и съответно за лагерите ще има да си ги правиш често, после прожини не се режат!!! Той ми каза или купуваш прожини и амортесьори , комплект спортно окачване или по-добре недей да пипаш нищо защото само ще си прецакаш колата!!!! Така че в този случай с "прадня боя не става", а инече ако си решил да си чупиш колата може:) Но моя съвет както и на мойто приателче е да си купиш цяло спортно окачване баце:) Поздрави
П.П. Знам че е скъпо аз за тва си натискам парцалите

Той няма да прави дрифт с полото, така, че ако си вземе само спортни пружини няма да си прецака амортисьорите...но все пак зависи и от пружините де, ако сложи 80/60 амортисьорите загиват геройски...на спецификацията на пружините обикновенно има инфо...другия вариянт е да говориш с колегата гас и той да ти обясни с кои видове пружини можеш да си запазиш амортисьорите и с кои не. Това е всичко и сега ти си на ход- действай.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта