89г.
1.8 карб.
Та проблема е следния. Нагласям белега който се вижда от отвора на скоростите. Белега горе на разпределителния вал също съвпада. Но белега който е на колелото за бензиновата помпа и делкото е някъде горе на майната си, а не както пише в книгите срещу белега на колелото на коляновия вал. При това положение интересно че белега на делкото си е както трябва. Тоест палеца си стой срещу една черта на корпуса на делкото. Това означава ли че всичко е ОК и няма значение че белега на коляновия вал и колелото за помпата и делкото не съвпадат. И друто. Така нагласена колата по белези в предварине 0 или 5-6 градуса е ?



Белези, разпределителен вал, колянов , делко. Как ?
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Важното е, че белезите на коляновия и разпределителния вал съвпадат. Т.е. имаш нормално газоразпределение. Белегът на паразитния вал ( този за делкото, маслената и бензинвата помпа ) дори и да не съвпада - при правилно монтиране на делкото е нормално да нямаш проблеми. Както казва колега - карай си спокойно колата. Просто го имай това предвид и когато дойде време да сменяш ангренажен ремък си напасни всички заводски белези.
При съвпадение на всички белези предварението е 0 ( нула ) градуса. Заводски предписаното предварение се установява при работещ на празен ход двигател с помощта на стробоскоп.
При съвпадение на всички белези предварението е 0 ( нула ) градуса. Заводски предписаното предварение се установява при работещ на празен ход двигател с помощта на стробоскоп.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
zdr_spasov написа:Важното е, че белезите на коляновия и разпределителния вал съвпадат. Т.е. имаш нормално газоразпределение. Белегът на паразитния вал ( този за делкото, маслената и бензинвата помпа ) дори и да не съвпада - при правилно монтиране на делкото е нормално да нямаш проблеми. Както казва колега - карай си спокойно колата. Просто го имай това предвид и когато дойде време да сменяш ангренажен ремък си напасни всички заводски белези.
При съвпадение на всички белези предварението е 0 ( нула ) градуса. Заводски предписаното предварение се установява при работещ на празен ход двигател с помощта на стробоскоп.
Мерси

Забелязах и друго. На капака на ангренажния ремък немам белег по който да се ориентирам при настройка с стробоскопа. Белега който се следи от този на шайбата на коляновия вал. Правя го по белега в скоростите. Но как да разбера например как да направя предварение точно 7-8 градуса не се сещам. Там има само един белег който както ти казваш показва 0 градуса!!!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Професиналният начин е настройка със стробоскоп, който има регулируемо закъснение, което компенсира предварението. Идеята е следната - настройва се стрбоскопа на 8 градуса ( примерно или каквото предварение желаеш да постигнеш ) и извърташ делкото докато не видиш неподвижен белега за ГМТ ( 0 градуса ).
Аз лично съм приложил друг начин, защото още не съм си направил това регулируемо закъснение за моя стробоскоп. Смъкнах ремъчната шайба на коляновия вал и до белега за ГМТ с ножовката направих през 5 градуса белези до 35 градуса. После ги оцветих резките със сребърен феролит за да се виждат по-добре. Получи се един вид скала, по която си настройвам предварението.
Аз лично съм приложил друг начин, защото още не съм си направил това регулируемо закъснение за моя стробоскоп. Смъкнах ремъчната шайба на коляновия вал и до белега за ГМТ с ножовката направих през 5 градуса белези до 35 градуса. После ги оцветих резките със сребърен феролит за да се виждат по-добре. Получи се един вид скала, по която си настройвам предварението.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
zdr_spasov написа:Професиналният начин е настройка със стробоскоп, който има регулируемо закъснение, което компенсира предварението. Идеята е следната - настройва се стрбоскопа на 8 градуса ( примерно или каквото предварение желаеш да постигнеш ) и извърташ делкото докато не видиш неподвижен белега за ГМТ ( 0 градуса ).
Аз лично съм приложил друг начин, защото още не съм си направил това регулируемо закъснение за моя стробоскоп. Смъкнах ремъчната шайба на коляновия вал и до белега за ГМТ с ножовката направих през 5 градуса белези до 35 градуса. После ги оцветих резките със сребърен феролит за да се виждат по-добре. Получи се един вид скала, по която си настройвам предварението.
И моя стробоскоп няма тази екстра


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта