Плашещо ли е това?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Birdie
- Мнения: 798
- Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
- Контакти:
Adnan написа:Първия ми голф беше 1997 г. от Австрия SDI. Положението с окачването беше абсолютно същото. Гнило навсякаде. Един австриец ми вика:
" - При нас хвърлят много сол по пътищата от там идват тези ръжди "
Може и така да е но що в Германия няма толкова случай ?
В Австрия и Швейцария хвърлят яко химикали, заради планините и многото сняг, как иначе да си поддържат пътищата чисти, в Германия няма толкова много проблеми със снеговете.....
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_v написа:Tyno написа:Според мен тази кола не е на тия километри!!!
Ръждата не е кой знае колко, но не е и никък малко.....
Щом казваш че и отвън е подпухнала не е на добре.... мойта е на 250 000 и ги няма тези неща все още.
Г2 е известен с отличната си антикорозионна защита.Не го сравнявай с Г3.
Прав си а и кой знае къде е каран.....
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Плашещо ли е това?
pipo написа:Здрвейте първо да кажа.
Очертава се скоро да стана собственик на Golf 3. Двигателя е 1.9D 64 кс. Двигателя според сервизната книжка и според салона на колата е наистина на 110 000 км. Колата е Австрийска, 92-93 година производство. Притеснява ме ръждата по купето, отвън се намират 6-7 подпухнали огнища, а отдолу е това
Как ви се струва. Интересува ме всяко мнение.
Колега ако не е тайна колко пари ти искат?


- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ако много те притеснява тази ръжда....минавай я с ръждопреобразувател след като вземе ефект с грунд или антикор някакъв..на мене в купето под мокета ми беше така , има едни пухени като стелки и се намокрили от някои дупки по пода
и държали влага сумалак време..минах с ръждо....стана черна ръждата после с грунд и съм ок П.С.Колко пара му искат на този звер . П.С2 а за подпухналото отвън на купето както ти каза Tyno не е на добре....Моята е 84 набор и няма такъв проблем отвън......а отдолу е ясна работата 


- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Tyno написа:Щом казваш че и отвън е подпухнала не е на добре.... мойта е на 250 000 и ги няма тези неща все още.
Не виждам връзка километри корозия

Ако не вярваш да ти снимам една дето ръждясва от 5г. на улицата пред нас.
andro_v написа:Г2 е известен с отличната си антикорозионна защита.Не го сравнявай с Г3.

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ico74 написа:колега карал съм предимно опели допреди 2 години и да ти кажа че напролет всяка година хората си кипрат колите а аз правя ръжди понякога и на есен ръждяса ли нещо няма оправия .егати и мотора кога нямаш купе така че прецини си
Аз пък съм карал Ескорт - същата работа.
Ламарината на VW е по-дебела от на Сеат, Шкода, Опел, Форд, Италианските, Френските...Дори и да се наложи кърпене,ще изкара повече,отколкото при горните.Не слагам всички модели под общ знаметал,но това са си мои наблюдения и вярвам в тях.Също така,това че ламарината е по-тънка не значи по-лоша устойчивост на ръжда.Някои са поцинковани и тях ръждата ги напада при настъпили повреди при катастрафофи и т.н.
Ами вярвам че е на 100К.
Защото човека, който я вкарал ми е приятел.
2. Според сервизната книжка. От 95 до 2002 колата е изминала по малко от 50к км. От 2002 редовно са писани прегледните/смяната на масла и ремъци. През 2005 година е била на 101к. Има си печат на сервиза и подпис.
3. Скоростния лост не е изтрит, маншона му е протрит, но не и скъсън.
4. Мокета по пода е като нов.
5. Пружинките на скоростния лост са здрави и 3-те.
6. Волана е горе долу добре.
7. Педалите не са изтрити много.
8. Седалките не са протрити и износени, особено тоя ръб който е от лявата страна на шофьора.
Съдинителя отделя малко отгоре, но било с жило и се отпускал/натягал.
Затова единственото за което се притеснявам е ръждата. Обиколил съм 20 автокъщи днес и за парите които ми искат(4100лв.) са само от Италия.
Защото човека, който я вкарал ми е приятел.
2. Според сервизната книжка. От 95 до 2002 колата е изминала по малко от 50к км. От 2002 редовно са писани прегледните/смяната на масла и ремъци. През 2005 година е била на 101к. Има си печат на сервиза и подпис.
3. Скоростния лост не е изтрит, маншона му е протрит, но не и скъсън.
4. Мокета по пода е като нов.
5. Пружинките на скоростния лост са здрави и 3-те.
6. Волана е горе долу добре.
7. Педалите не са изтрити много.
8. Седалките не са протрити и износени, особено тоя ръб който е от лявата страна на шофьора.
Съдинителя отделя малко отгоре, но било с жило и се отпускал/натягал.
Затова единственото за което се притеснявам е ръждата. Обиколил съм 20 автокъщи днес и за парите които ми искат(4100лв.) са само от Италия.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PlamenDimitrov1 и 68 госта