Помогнете спешно-двигателят му стана нещо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gudaka
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Коzlodui

Помогнете спешно-двигателят му стана нещо

Мнениеот gudaka » Сря 18 апр 2007 19:26


НЕ ДЪрЖИ ОбОрТИ лампата за маслото светна и вэе да писка водата стигна 110градуса маслото е виско2000 ново обаче замириса леко на бенэин :oops: смених кабели свещи ама пак тресе обаче ме притеснява по горе казаното
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 18 апр 2007 19:32


1 милион неща могат да са причина за това и то доста критични и докато експериментираш може да навредиш повече отколкото ако отидеш на професионалист да го погледне ...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 18 апр 2007 20:52


Колега добре дошъл.

Сега нека първо да се уточним каква е колата и с кой двигател е.
Доколкото разбирам ти загряла колата, светнала ти е лампата на маслото, и нещо маслото е замирисало на бензин.

Нека да опишеш нещата по ред на събитията и малко по-подробно. :wink:


Потребителски аватар
karamba
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karamba » Сря 18 апр 2007 21:32


ще ползвам на колегата темата щото моята не буди интерес или нещата които съм писал там са нормални и не правят на никого впечатление но все пак при мене стават и нещата които и колегата е написал това също:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=43835


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 19 апр 2007 11:14


Значи колега, на първо четене ми се струва че някоя гарнитура може да е излязла в заслужена почивка - в следствие на което да е почнало да ти надува от двигателя в охладителната система и ти е качила температура, а бензинец се е промъкнал в маслените магистрали и по тази причина ти е замирисало.
Това е най-безболезнения вариант - иди да я погледнат, но гарнитура на картера или на главата на мен като неспециалист ми звучи логично :arrow: :drive


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 19 апр 2007 11:24


абе няма ли най-накрая да дадеш информация за двигателя и колата!!!!Ние да не сме врачки да гледаме на боб1
Хем викаш помоооооооЩ!хем мълчиш като комунист на разпит!
Давай информация!!!!!


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 19 апр 2007 11:39


Верно ще е добре колегата да каже какво е агрегатчето - ама с тия симптоми мирише на гарнитурка отсякъде - независимо какъв мотор е. :roll: :arrow: :idea:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 19 апр 2007 12:01


ако си с механична помпа на блока /горивна/ сменяй, по всяка вероятност бута гориво от там..
ако си с електрическа.. демек си моно или пълна инжекция...
мери компресия.. и тогава размислявай над данните...


Потребителски аватар
karamba
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karamba » Съб 21 апр 2007 0:07


аз продължавам да се бутам из шамарите...ще повторя това което си написах в другата ми тема:...
имам подръка едно Golf 2 ('92-а, на задната колона пише "Function", и е със зашеметяващият мотор 1300сс пълна инжекция, колата се кара изключително и само на бензин(Н95)) внесен от Италия преди 2-3 години ли станаха. По него са правени доста неща от тогава, които могат да се нарекат по-скоро като консумативи:дискове амортисьори,гумички на клапаните и разни други знайни и незнайни...
ПРОБЛЕМЪТ е следния: когато се кара в градски условия (София) всичко изглежда ОК (освен жуженето откъм бенз.помпа) като постои в задръстване оборотите започват да се разхождат надолу-нагоре (някой път се случва и да угасне) на дълъг път обаче е големия проблем...при скорост на движение от порядъка на 100-130км/ч идва момент в който на 5-та предавка колата започва да придърпва,като предполагам, че проблема не е свързан с работата на двигателя защото като изкл. и вкл. отново 5-тата скорост проблемът изчезва. Още една бележка: празен ход, зацепен съединител скърцане откъм ск.кутия, при натискане на педала (отцепване на съединителя) скърцането изчезва. Друго което прави впечатление - бяла каша по капачката на маслото (конденз?!) по принцип нивото на маслото пада а на последък подозрително се задържа на ниво и даже като че ли качва(проверявано при едно и също положение на колата)
Kарал съм след него по магистралата с връзка по walkie-talkie-и се получаваха разни моменти на облаци от маслен(на мен ми миришеше така поне) пушек при което шофьора казваше че светва лампата на маслото и жужи зумерче някакво.
Ако всичко което написах по-горе ви звучи странно то мога да ви позволя да видите това чудо срещу скромната сума от 50ст. на возене :applause:
Шегата на страна дайте акъл щото ми се струва,че в противен случай някоя ЗК ще регистрира скоро време поредната "тотална щета" и няма да можете и части да намажете даже :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 62 госта