Polo 2F

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Павката
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Polo 2F

Мнениеот Павката » Чет 26 апр 2007 21:40


Търся информация за Поло 2 след фейс лифта, мисля че 2F или 86F се води понеже скоро май ще карам такова. Ето такова, но не толкова красиво колкото това на потенциалния колега. 8)
Та... ако някой може да ми каже какви са главните проблеми които да очаквам от тва поло с 1.3 40kW двг ще съм му благодарен.
От тук гледам че двигателите на VW, които са 1.3 40kW през този период са с индекси MH/2G и NZ ... кой от двата мога да очаквам под капака на такава кола и какви са ви впечетленията от тоя двигател, пъргав ли е, има ли части, какъв разход мога да очаквам и тн.
Има ли нещо което е важно да се смени точно при този модел освен основните неща при купуване на кола като течности, ремъци и разни такива.
На кратко...всякаква информация и съвет е добре дошла!




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 26 апр 2007 22:01


двигателя е супер, особенно NZ, градски разход между 6 и 9 според това коко натискаш, извънградско 5 до 6 при нормално каране.
принципно тия мотори нямат някакви стандартни проблеми, единствено при темепература под минус 10 градуса в никакъв случай не карай с масло 15W40 а с по-рядко (личен горчив опит последван от смеха на майстора "хаха и ти ли бруте...")
ако започне да ти харчи много и не върви първо смени датчика на температурата (син, забит в термостата), ако това не пмогне - лабда сондата (това ако си с NZ той е многоточков инжекцион)
при МН тия неща ги няма и е малко по-проста диагностиката.
евентуално може да имаш проблем с празния ход породен от мръсотия по дроселовата клапа но това е елементарно за чистене...


Павката
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Павката » Нед 29 апр 2007 11:14


nii благодаря за сериозния отговор!
Изглежда съм се подлъгал като съм съгледал информацията на горния линк, днес ми дадоха номера на двг и се оказа че всъщност е AAV 54К.С. 1.30 01/91-07/94 POLO (според тази тема!).
Ако правилно разбирам това трябва да е доста близък двигател до тези за които вече си ми обяснил.
Така че ето конкретен върпос вече мога да задам - има ли нещо характерно за AAV двгигателя което трябва да се има предвит и къде мога да прочета малко повече за него?
До тук очаквам да се сменят следните консумативи
Горивен Филтър
Въздушен филтър
Маслен филтър + Масло
Андренажен ремък
Ролки
Свещи
Накладки
Пропуснал ли съм нещо? 8)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 29 апр 2007 12:15


ако не ме лъже паметта този мотор няма ролки - ангренажа се опъва от водната помпа.
пропуснал си евентуално палец и капачка на делкото но тях само ако има нужда. накладките също не е обезателно ако са читави.

във всички случаи я закарай при сериозен майстор да я огледа подробно, внимавай за ръжди (поло-тата от тази епоха си ръждясват), да види удряна ли е, да замери компресия и прочее.

успех!


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пон 30 апр 2007 0:00


Нищо по-особенно от останалите полота.
1.3 моторетка, инак доста пъргаво за конете си
Като цяло рядко срещана модификация.
Волана е леко различен от на другите полота
Според разбирачи добър мотор за газ.
Моето вече 4-та година се кара без жал, нямя зиме няма лете, снегове, калища, пясъци :) лов риболов кърища и т.н.
За 80 000 км бая неща му начупих и смених но на път не ме оставяло никога. Скоростната кутия е 5ст. за разлика от много от колегите с по-нови модели, да чукна на дърво, никога не ми е правила проблеми...
А зор е виждала включително и съм влачил от 350км брачеда с пасат 91-ва комби с челядта и багажори.
Градското (поне тука в Варна) ако го галя мога да докарам 10газ сега в топлото... като зема да му издевателствам и да го ръчкам 13-14 ги стига без ядове.
Крайсерска скорост 110 там е най-добре и като ниво на шум и като разход на гориво... Но не му е проблем и магостралите да ги взимам на 140-150... като цяло извънградско София-Варна за 5ч. ми дава към 8, 8 и малко газ... въпреки че аз обикновено извънградското съм като катунар... жени деца багаж..... само в моите крака дето няма :)
Сега с лети джанти и нови амортисьори се вдигна и стана едно скоклесто такова, малката чак сама не може да се качи в него ... та това е... но като цяло няма кой знае какво по различно от масовите полота


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Мнениеот porko » Вто 01 май 2007 19:16


Свещите също може да не ги сменяш,ако са читави.Моите са оригиналните.Не знам дали преди мен не са ги сменяли,ама повече от година карам с тях и няма проблем.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Сря 02 май 2007 8:34


minimiro написа:Сега с лети джанти и нови амортисьори се вдигна и стана едно скоклесто такова, малката чак сама не може да се качи в него ...
С колко се вдигна?С какви гуми си?


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 03 май 2007 9:12


Ми бая се вдигна Max...
за сравнение, аз съм комби варианта и задния ми калник е прав а не извит като предния както може би знаеш...та преди смяната калника покриваше гумата до средата поне.... сега между ръба на калника и горния край на гумата има поне 3-4 пръста просвет...
Доста се втвърди возията, сега е с 13/165/75 отпред и 13/175/80 отзад, и с по широките гуми лепи завойте кат истинска кола :)
Не забелязвам няква промяна в ускорението или разхода....


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 04 май 2007 23:59


Павката написа:nii благодаря за сериозния отговор!
Изглежда съм се подлъгал като съм съгледал информацията на горния линк, днес ми дадоха номера на двг и се оказа че всъщност е AAV 54К.С. 1.30 01/91-07/94 POLO (според тази тема!).
Ако правилно разбирам това трябва да е доста близък двигател до тези за които вече си ми обяснил.
Така че ето конкретен върпос вече мога да задам - има ли нещо характерно за AAV двгигателя което трябва да се има предвит и къде мога да прочета малко повече за него?
До тук очаквам да се сменят следните консумативи
Горивен Филтър
Въздушен филтър
Маслен филтър + Масло
Андренажен ремък
Свещи
Накладки
Пропуснал ли съм нещо? 8)


Не забравяй да провериш задните лагери и ако е необходимо ги смени(може и задните оси да са криви).Половерите имат някаква слабост(може би -скапан майстор) на задното окачване-аз знам поне за 3 случая (вкл.мойто)със сериозно виене и тресене отзад.
За ръжда не се притеснявай особено-моето е на 17 години и има мн. малко от нея(все пак това не е опел кадет)
Ако искаш мнение за магазин откъдето да купиш чарколяци- пиши ЛС -познавам един свестен младеж който не ме е дънил.
P.S.Мерси за добрите думи за полото ми и късмет с твоето


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Съб 05 май 2007 1:55


maks написа:
minimiro написа:Сега с лети джанти и нови амортисьори се вдигна и стана едно скоклесто такова, малката чак сама не може да се качи в него ...
С колко се вдигна?С какви гуми си?


Изображение


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 05 май 2007 9:09


minimiro написа:...
Аууу голям убавец.На мен уж ми работят добре амортесьорите но определено е по низко.Като отида на планина често ми опира...Тези да не са за дизел?


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пон 07 май 2007 17:08


Не ве... сурнах го на мастера и тои му турнал за Поло некви бразилски ли рече, португалски ли..... 60 и неколко лева парчето.... 24м гаранция..... вози добре, лепи убаво завойте, натварено с 4 човека и багаж запазва добра височина, е естествено омеква возията :)
Ма забрайх кво е тва легнал полицай, кво са тва криви пътища бре :)
По рано на секо камъче сурках гърнетата.....


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 07 май 2007 23:11


minimiro, имаш убавец,убавец и като му гледам газинката май моите задни са за кофата


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 09 май 2007 13:45


Anbuch написа:minimiro, имаш убавец,убавец и като му гледам газинката май моите задни са за кофата


и мойте,и мойте :( :( :(


Павката
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Павката » Вто 19 юни 2007 14:17


Хора някой знае ли дали Поло2 е с евробукса, че искам да си прехвърля пайнера от другата кола поне нещо да свирука, че незнам кода на блаупункта :oops: :lol: ... реших да не пускам нова тема, че въпроса ми се стори тъпичък 8)

ЕДИТ: Колата вече е в мен и след 2 дена обсада на КАТ ... вече съм легален собственик... скоро ще покажа снимки и надявам се да се видим по сбирките ... имам много въпроси :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта