Делкото ми се пълни с масло!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Делкото ми се пълни с масло!!!

Мнениеот OzzY » Нед 08 май 2005 23:14


Карам Passat 1.8GT DOHC16V пълен инжекцион,136 к.с. '91г. От известно време забелязах масло по двигателя.Проследих откъде таи и се оказа,че дистрибуторната капачка ми е пълна с масло :shock: :!: :!: :!: Датчика на Хол беше целия плувнал.Делкото ми е горе,от дясно,хоризонтално разположено.Интересува ме какво точно трябва да сменя - има ли някакво уплътнение на остта на делкото или има семеринг на разпределителния вал.Питах на няколко места и получих невероятно разнообразие от отговори :lol: ,много моля някой ако се е сблъсквал с такъв проблем,да помага :) .

Последна промяна от OzzY на Пон 09 май 2005 12:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 09 май 2005 12:27


Ози, и аз съм със същият мотор и при мен делкото се омаслява,но по-малко!!! Обясняваха,ми че имало някакви семеринги дето се сменяли!! Но трябва да ти каже някой дето го е правил!!!
Успех и да кажеш когато решиш проблема какво си направил !!!
Щот тука във форума май сме доста малко с тези "екзотични" :roll: мотори !!!


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пон 09 май 2005 12:48


WDW написа: ...имало някакви семеринги дето се сменяли...


То това ясно,зависи обаче къде са семерингите.Въпроса е, трябва ли да се сваля капака на главата или може да минем и без това.Ако имам някакъв резултат,ще пиша тук в темата.Само че може да не е много скоро,защото още съм с гипсиран крак :( и за момента не мога да направя нищо по колата. Засега само събирам информация за проблема :) .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 09 май 2005 19:15


сваля се само делкото, разглобява се и се сменят всички уплътнения. и готово! :D


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пон 09 май 2005 19:44


Еeee vaskoto1,много ти благодаря,успокои ме че няма да свалям капака на главата :D . Като имам път към София ще дойда да почерпя! :D Хем да те питам още някои неща :wink:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 10 май 2005 12:57


vaskoto1 написа:сваля се само делкото, разглобява се и се сменят всички уплътнения. и готово! :D


Добре бе Васе,аз го свалях делкото, смених си датчика на Хол,но там нямаше никакви уплътнения???!!!! :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 10 май 2005 21:05


оста сваля ли? на валео има едно кече дето е като дефлегматор за маслото.другото е семеринга отвън на корпуса на делкото към главата.
такова точно не съм разглобявал...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 10 май 2005 21:33


има и втулка, от фосфорбронз ако е разбита е нормално да се пълни, виж дали играе оста


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 10 май 2005 23:12


Значи,има два болта които се развиват(с тях можеш да регулираш ъгъла) и се издърпва цялото делко със се датчика и се оста !!!! Имаше само една шайба (за която бях пуснал тема) като от клингирит и толкоз!! Но тя е за триенето!Аз така и не я сложих!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 11 май 2005 8:28


разглобява се това което си свалил -самото делко на парчета.
и там се гледа.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 11 май 2005 12:42


Цялото делко ми беше на парчета и там нямаше нищо за уплътняване !!! По-скоро си мисля от към двигателя там дето се закрепва дали няма някакви семеринги!! :roll:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 11 май 2005 21:42


там няма, а оста как е


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 12 май 2005 15:00


WDW написа:Значи,има два болта които се развиват(с тях можеш да регулираш ъгъла) и се издърпва цялото делко със се датчика и се оста !!!! Имаше само една шайба (за която бях пуснал тема) като от клингирит и толкоз!! Но тя е за триенето!Аз така и не я сложих!!


Ако идваш във Варна ще ти резна малко уплътнителен лист.Или някой от Варна ,а ко идва на събора в Елена да ти пратя по него.Само дай необходимата дебелинаЗа сведение няма от 1989 г понятие клингерит / съдържа азбест и е спрян от производство.Руският му аналог е Паронит , който от 01.01.2005г е със спрян внос поради същата причина/.
За делкото ти трябва масло и бензиноустойчив материал.
Може да се направи и шайба от тефлон /издържа на 240 градуса и е устойчив на масло и бензин , а има и самосмазващ ефект.
ICQ то ми е 177329211


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 13 май 2005 12:59


kris11 написа:
WDW написа:Значи,има два болта които се развиват(с тях можеш да регулираш ъгъла) и се издърпва цялото делко със се датчика и се оста !!!! Имаше само една шайба (за която бях пуснал тема) като от клингирит и толкоз!! Но тя е за триенето!Аз така и не я сложих!!


Ако идваш във Варна ще ти резна малко уплътнителен лист.Или някой от Варна ,а ко идва на събора в Елена да ти пратя по него.Само дай необходимата дебелинаЗа сведение няма от 1989 г понятие клингерит / съдържа азбест и е спрян от производство.Руският му аналог е Паронит , който от 01.01.2005г е със спрян внос поради същата причина/.
За делкото ти трябва масло и бензиноустойчив материал.
Може да се направи и шайба от тефлон /издържа на 240 градуса и е устойчив на масло и бензин , а има и самосмазващ ефект.
ICQ то ми е 177329211

Като се докопам до личното си ПЦ , ще ти изловя ICQ то да обсъдим нещата !!!
Та аз използвах КЛИНГИРИТ за да поясня горе долу какъв вид има и на пипане също!! Но определено не е от клингирит! Та то е сложено между две метални шайби и вероятно поема триенето!Няма (според мен) никакви уплътняващи свойства! И вече година карам без него , та ще ми се протрият металните шайби , но ще видим...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 45 госта