


Проблем с отваряне на предната дясна врата отвътре
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Проблем с отваряне на предната дясна врата отвътре
Искам да попитам дали се маха лесно кората на вратата или да отида на майстор, става въпрас за предна дясна врата на Голф 3. Отвътре не се отваря, а от вън само. А между другото и дясната задна ми направи проблем 1, 2 пъти отвътре ама кото се отвори от един път отвънка и се оправя, а предната не. Дали е нещо от централното, някои има ли идея?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не е от централното.И аз го имах този проблем.Реших го като смазах много добре цялата брава обилно с спрей за смазване WD-40,има и други марки.Става въпрос за заключващия механизъм отвътре във вратата под кората.Аз го бях свалил целия и буквално го накиснах във WD-40.Проблемът се състои в това,че едно лостче се заклещва и не проявавя желание да се върне,когато отключваш вратата.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Туториал (кратък):
1.Разглобяваш дръжката на вратата:
1.1.Ако нямаш ел.стъкла,трябва да свалиш манивелата за стъклото.
2.Отвиваш двата винта:
3.Отвиваш си чопчето за заключване:
Кората се държи от щипки.Почваш да я напъваш ОТДОЛУ - ако не стане с ръка си помогни с отвертка,като внимаваш да не си надереш боята.Чуват се звуци - храс-прас
После като откачиш кората отдолу в горния край,откъм огледалото започни да я дърпаш към теб.Ще излезе от ръба на вратата.После надигаш кората над телта за заключване
.Ако имаш говорител отдолу трябва да му извадиш буксата.И тва е кората е свалена.Под нея има сива изолация,залепена за ламарината.Теб те интересува само тази част откъм бравата.Внимателно с нож я отделяш от ламарината (залепена е с нещо като асфалт или черен силикон.Отдолу ще се покаже механизма за заключване - бяла пластмаса.
Слагаш тръбичката на ВД-40 и където видиш възможност да пръснеш - пръскай яката.Ще прокапе течност отдолу - обираш с парцал.
Дано се оправиш.
Сглобяването протича по обратния ред.Наместваш кората на правилното място и с точни и силни удари с юмрюче я "щракваш" в щипките.Ако се счупи някоя щипка по време на свалянето се залепва.Става с хелметекс или подобно.Пробвано.
1.Разглобяваш дръжката на вратата:
1.1.Ако нямаш ел.стъкла,трябва да свалиш манивелата за стъклото.

2.Отвиваш двата винта:

3.Отвиваш си чопчето за заключване:

Кората се държи от щипки.Почваш да я напъваш ОТДОЛУ - ако не стане с ръка си помогни с отвертка,като внимаваш да не си надереш боята.Чуват се звуци - храс-прас


Слагаш тръбичката на ВД-40 и където видиш възможност да пръснеш - пръскай яката.Ще прокапе течност отдолу - обираш с парцал.

Дано се оправиш.
Сглобяването протича по обратния ред.Наместваш кората на правилното място и с точни и силни удари с юмрюче я "щракваш" в щипките.Ако се счупи някоя щипка по време на свалянето се залепва.Става с хелметекс или подобно.Пробвано.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
А дали някой знае...
Как мога след като сваля тази кора, да извадя от вътре механизма за затваряне на вратата(шофьорска) тъй като днес като излязох от колата и повече неможах да я затворя тази врата стои си все отворена. Искам да извадя механизма за да видя какво се е откачило или счупило, но немога, развил съм всичко възможно, но проблемът е от ключалката, която е вързана по някакъв начин с целият механизъм, но незнам по какъв. Ако някой може да помогне, със съвет, снимки, схеми или с каквото и да било, може да пише тук или на nass_bg@abv.bg!
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Развиваш болт номер 30 - торкс е - цялата дръжка,с ключалката ще излезе.Бравата се държи на 2 или 3 болта,отстрани на вратата.Помня,че видях зор със свалянето или на телта за отваряне на вратата отвътре или за тази за заключване,но не помня коя.Внимателно откачай вакуумното маркуче на централното да не счупи нещо,че после много ядове...


Съвет от мен.
Ако преди това кората не е сваляна и колата е с ръчно регулиране на огледалото, под капачето (гъбката) от което се регулира страничното огледало има винтче. Ако то не се махне се рискува да се спука кората. Веднъж спукана няма лепене, пък и като се покаже цепнатината от външната страна става грозна картина.
Ако преди това кората не е сваляна и колата е с ръчно регулиране на огледалото, под капачето (гъбката) от което се регулира страничното огледало има винтче. Ако то не се махне се рискува да се спука кората. Веднъж спукана няма лепене, пък и като се покаже цепнатината от външната страна става грозна картина.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Колеги отвори се
Колеги отвори се,
много съм благодарен на топлото време-явно полека лека отпусна мазната мръсотия в бравата.
Разглобих веднага кората за да стигна до механизма,исках да сваля бравата ама не можах да намеря брадчеда с торксовете и до тук.
Обилно напръсках бравата отвътре и отвън с WD-40.Започна да се затваря много леко и приятно.
Дано е само това,че се бях притеснил доста.
много съм благодарен на топлото време-явно полека лека отпусна мазната мръсотия в бравата.
Разглобих веднага кората за да стигна до механизма,исках да сваля бравата ама не можах да намеря брадчеда с торксовете и до тук.
Обилно напръсках бравата отвътре и отвън с WD-40.Започна да се затваря много леко и приятно.
Дано е само това,че се бях притеснил доста.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 86 госта