Един приятел има Пасат Б5 99' 1.9 AJM проблема е, че му се губи спирачна течност.Няма видими течове по системата.Последствията от загубата са пропадане на съединител.
Някой ако е имал подобен проблем да сподели какво е било решението.
Б5 - загуба на спирачна течност - Решено !!!
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Б5 - загуба на спирачна течност - Решено !!!
Последна промяна от bobcho на Съб 05 май 2007 18:40, променено общо 1 път.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Сега огледах колата и забелязах, че наистина проблема е от долната помпа.Успях да я достигна с ръка и цялата е в спирачна течност.И аз се зачудих защо не е имало течове в гаража му, но Васко вече е отговорил на въпроса.
Следващия ми въпрос е ... цената на такава помпа.Ако някой има представа колко е да напише.
Благодаря !
Следващия ми въпрос е ... цената на такава помпа.Ако някой има представа колко е да напише.
Благодаря !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тея течове там са много коварни защото вътре се върти маховика и каквото изтече се разпръсква на много ситни капчици по цялата камбана (така се нарича по майсторски предната част на кожуха на ск. кутия) и дефакто не се стича на едно място за да се събере достатъчно и да прокапе.
А няма ли проблеми със самия съединител (спир теяност е мазна и ако му е попаднала по феродото може да му приплъзва)?
Успех с ремонта!
А няма ли проблеми със самия съединител (спир теяност е мазна и ако му е попаднала по феродото може да му приплъзва)?
Успех с ремонта!
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Проблема не беше от помпата, а от този щуцер, който свързва помпата и тръбичката ( скицирал съм го на Paint ):
Като тръгнах да свалям помпата и забелязах, че по шестограма на този щуцер има пукнатини ( беше се спукал по дължина почти от всички страни ).Към помпата той се държи със шплент , а от другата страна се затяга тръбичката.Стана ясно, че от него се е получил теча.Отидохме в Ауто + и там ни казаха, че като отделна част не се продава.Може да се купи само в комплект с тръбичката и маркуча до горната помпа за скромната цена от 160 лв. ( с поръчка от Юнито ).Тръгнахме по морги, но в монтанските няма части за Пасат Б5 и Ауди А4.
Проблема се реши при стругар.Намерихме шестограм 14 ( бронз ) и за 20 мин. щуцера беше готов срещу 5 лева.Монтирахме го и работата заспа
.
Не можах да повярвам, че помпата ( доланата ) е пластмасова
Ремонта го правихме " на крик".Най-добре е на подемник, защото иначе ти капе спирачна течност по дрехите и лицето.
Благодаря на колегите за отговорите

Като тръгнах да свалям помпата и забелязах, че по шестограма на този щуцер има пукнатини ( беше се спукал по дължина почти от всички страни ).Към помпата той се държи със шплент , а от другата страна се затяга тръбичката.Стана ясно, че от него се е получил теча.Отидохме в Ауто + и там ни казаха, че като отделна част не се продава.Може да се купи само в комплект с тръбичката и маркуча до горната помпа за скромната цена от 160 лв. ( с поръчка от Юнито ).Тръгнахме по морги, но в монтанските няма части за Пасат Б5 и Ауди А4.
Проблема се реши при стругар.Намерихме шестограм 14 ( бронз ) и за 20 мин. щуцера беше готов срещу 5 лева.Монтирахме го и работата заспа

Не можах да повярвам, че помпата ( доланата ) е пластмасова

Ремонта го правихме " на крик".Най-добре е на подемник, защото иначе ти капе спирачна течност по дрехите и лицето.
Благодаря на колегите за отговорите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 32 госта