Ремонт на копресор на климатроник

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Ремонт на копресор на климатроник

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 7:52


Знае ли някой къде се ремонтират и някаква орентировачна цена понеже ми искат 700 лева за компресор и другите там профилактики,пълнене и прочистване на системата.Говорим за сервиз в София.




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 13 май 2007 9:15


в горна баня до гарата .....тарсиш ....стенли...така се казва човека....с очила е


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 13 май 2007 10:45


Това цена за нов компресор ли е? На мен за нов компресор SANDEN ми искаха 500лв. обаче от представител на фирмата. Иначе майстора ми го предлагаше за 600 :roll:


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 10:53


Geleto написа:Това цена за нов компресор ли е? На мен за нов компресор SANDEN ми искаха 500лв. обаче от представител на фирмата. Иначе майстора ми го предлагаше за 600 :roll:
Това е цената на компресор втора употреба проверен,източване и зареждане с фреон и промивка на системата от евентуално попадане на стружки.Това е точно в горна баня <заслужавали си>.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 13 май 2007 13:03


700-800 лв. за Голф 3 е мин. цена за поставяне /грамотно/ на доставен от фирмата /не от теб!/ читав климатик 2-ра употреба от - до, със "забавленията" вътре в купето /управление, терморегулатор и т.н./ и в коша при ДВГ - управление, ел. инсталация, датчици, маркучи, нов дехидрататор, ремък и т.н. Радиатора си остава твоя /оригиналния/ и ако заводски колата е нямала климатик на ДВГ ще му е топличко... Охладителната ти с-ма трябва да е перфектна - датчици, перки, термостат, управлението на климатика автоматично ти пуска перката на 1-ва степен и подава на компа сигнал /не помня на кои пинове - виж с търсачката/ да вдигне леко оборотите на ДВГ. Отделно се монтира и още един термодатчик, който спира климатика при опасна за ДВГ температура и т.н...

П.П. Сега "загрях" - ти си имаш климатроник, трябва да ти сменят компресора, дехидрататора и да заредят с-мата? Мааалко скъпичко ми се вижда, не знам какво още има да се оправя по инсталацията, питай поне колко гаранция дават и за какво...


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 13 май 2007 13:12


един съвет .......като вкл. климатика гледаите двигатела да не е пове4е от 1500об.)мин.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 13 май 2007 13:18


Абсолютно правилно! Понякога го изкл. при изпреварване /АБУ си е 75 к.с. :cry: / и после го пускам на свободна или при натиснат съединител - да паднат оборотите на ДВГ...


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 13 май 2007 13:19


batslav написа:
Geleto написа:Това цена за нов компресор ли е? На мен за нов компресор SANDEN ми искаха 500лв. обаче от представител на фирмата. Иначе майстора ми го предлагаше за 600 :roll:
Това е цената на компресор втора употреба проверен,източване и зареждане с фреон и промивка на системата от евентуално попадане на стружки.Това е точно в горна баня <заслужавали си>.


Ами според мен е много! Аз моя компресор го носих на един майстор ,който ми смени копуса (щото ушетата бяха счупени) за 150лв., нов фреон, масло ,филтър и профилактика на системата- общо 350лв. Говоря за хладилен агрегат на Вито. Ако искаш мога да те свържа с него да си говориш!


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 13:35


Meрси за отговорите но засега ще изчакам че финансово не съм потсигурен.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 13 май 2007 13:37


Сега прочетох и другата ти тема за таблото - смени си ролката и пистара, независимо кога ще оправяш климатика!


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 13:38


batslav написа:Meрси за отговорите но засега ще изчакам че финансово не съм потсигурен.
Дали не мога да сложа по къс ремък поне да мога да я карам смисал дане минава през ролката на климатроника дали ще стане или ще е проблем.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 13 май 2007 13:41


Не знам за твоя ДВГ, трябва да се огледа. Зависи и климатроника дали е заводски или е присаждан...


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 13:42


kokovanev написа:Не знам за твоя ДВГ, трябва да се огледа. Зависи и климатроника дали е заводски или е присаждан...
Заводски е така си я взех.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта