Ще съм ви много благодарен ако споделите всякаква информация по темата било то линкове със схеми снимки и указания (за предпочитане от БГ сайтове ако не и английски става) или вашият собствен опит . Искам аз да си ги правя
Как да си вържа музиката на Голфа ми
Как да си вържа музиката на Голфа ми
Здравейте колеги ! Имам Голф 2-ka и искам да си вържа две елипси отзад на кората както и събуфер и усилвател към ЦД-то . Проблема е там че още не съм чат с кабелите незнам кой за какво служи и къде да го вържа
Ще съм ви много благодарен ако споделите всякаква информация по темата било то линкове със схеми снимки и указания (за предпочитане от БГ сайтове ако не и английски става) или вашият собствен опит . Искам аз да си ги правя
Благодаря ви предварително 
Ще съм ви много благодарен ако споделите всякаква информация по темата било то линкове със схеми снимки и указания (за предпочитане от БГ сайтове ако не и английски става) или вашият собствен опит . Искам аз да си ги правя
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10446
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
трябва да се прекара захранване от акумулатора до усилвателя, задължително се слага предпазител близо до акумулатора.проводника трябва да е поне 6 квадрата със силиконова изолация.прекарва се само плюса от акумулатора, минуса се свързва от багажника (например на болта на колана).за минусовият кабел изискванията са същите, поне 6 квадрата и силиконова изолация.от касетофона трябва се прекарат чинчове ( сигнала от касетофона до усилвателя) и плюс за свързване на remote на усилвателя.добре е захранващият кабел и чинчовете да не минават по един и същи праг, защото може да се получи брум.остава само свързването на усилвателя към колоните и тубата.продават готови комплекти кабели, предпазител и кабелни обувки, цена от 30 лв.
една примерна схема за свързване на усилвател, направих я на бързо така че може и да съм пропуснал нещо, извинявам се за лошия вид.
една примерна схема за свързване на усилвател, направих я на бързо така че може и да съм пропуснал нещо, извинявам се за лошия вид.
Последна промяна от IvanMan на Нед 13 май 2007 18:28, променено общо 3 пъти.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ето един много хубав сайт за начинаещи,НО на английски.Например в секция Speakers отдясно има меню с инструкции и съвети за монтаж,има дори и видео и т.н.
http://www.crutchfieldadvisor.com/S-dDA ... enter/car/
http://www.crutchfieldadvisor.com/S-dDA ... enter/car/
Благодаря на колегите handycam и andro_ за отделеното време и бързите
отговори
искам само да ви питам ако сте 4ували за някаква програмка която ис4ислява според ин4овете на събуфера колко литра обем трябва да бъде тубата щото още не съм си взел . А ина4е събуфера ми е 15" - ка , та можете и да ми препоръ4ате някъв размер 6е е супер 
отговори
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Програмка незнам ама има някъде една тема пак в същия раздел дето имаше формули спрямо инчовете каква да е тубата.Потърси евентуално ако още е някъде тук да я погледнеш.
Успех!
Иначе по повод свързването личния ми съвет е ако си решил сам да си правиш кабелите (конкретизирам за чинчовете) задължително си вземи метални чинчове и пускай микрофонен кабел (има много качествен в Динакорд макар че се води за китари).Страшно качествен и е смятан да няма смущеня от външни източници (лично съм го ползвал известно време в работата и е много хубав).
Хубаво е да сложиш още едно нещо което колегите са изпуснали - кондензатор отзад при усилвателя.Идеята е следната - при удър от много як бас тока, който усилвателя харчи е страшно голям и се случва да загасне поради недостиг на напрежение.Затова продават специални кондензатори (не че трябва да е специален ама по магазините за електронни компоненти няма да намериш с толкова голяма стойност) които са за не много високо напрежение ама с много голяма стойност (да кажем 50-60 милифарада) за да поема големите разлики в консумацията.
Връзва се паралелно на захранващите клеми на усилвателя (спази си + и - на кондензатора щото иначе получаваш голяма лошо миришеща бомба която гръмва при пускане и оплисква всичко с електролит).
Успех!
Успех!
Иначе по повод свързването личния ми съвет е ако си решил сам да си правиш кабелите (конкретизирам за чинчовете) задължително си вземи метални чинчове и пускай микрофонен кабел (има много качествен в Динакорд макар че се води за китари).Страшно качествен и е смятан да няма смущеня от външни източници (лично съм го ползвал известно време в работата и е много хубав).
Хубаво е да сложиш още едно нещо което колегите са изпуснали - кондензатор отзад при усилвателя.Идеята е следната - при удър от много як бас тока, който усилвателя харчи е страшно голям и се случва да загасне поради недостиг на напрежение.Затова продават специални кондензатори (не че трябва да е специален ама по магазините за електронни компоненти няма да намериш с толкова голяма стойност) които са за не много високо напрежение ама с много голяма стойност (да кажем 50-60 милифарада) за да поема големите разлики в консумацията.
Връзва се паралелно на захранващите клеми на усилвателя (спази си + и - на кондензатора щото иначе получаваш голяма лошо миришеща бомба която гръмва при пускане и оплисква всичко с електролит).
Успех!
BORIS88 написа:Благодаря на колегите handycam и andro_ за отделеното време и бързите
отговориискам само да ви питам ако сте 4ували за някаква програмка която ис4ислява според ин4овете на събуфера колко литра обем трябва да бъде тубата щото още не съм си взел . А ина4е събуфера ми е 15" - ка , та можете и да ми препоръ4ате някъв размер 6е е супер
прогарамата се казва BassBoxPro
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта