проблем с токове Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем с токове Г2

Мнениеот hristian37 » Вто 15 май 2007 8:39


Сутринта си запалих без проблеми - отидох на газстанцията сипах си газ ИИИИИИИИИИИИ вътря и няма стартер, лампичките не мижат - дадох на късо с отверка клемите на стартера нищо, бутнаха ме не запалих, обаче като завъртях с ключа и стартера проработи ---- откакво може да е - клемореда или както му се вика на контактния ключ сум го сменял миналата година с топран :?:




Потребителски аватар
kaica_niko
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч
Контакти:

а

Мнениеот kaica_niko » Вто 15 май 2007 9:52


същият проблем го имах и аз.само че аз като ударя стартера 2-3 пъти с някоя отверка и той започваше да си върти съвсем нормално.
колкото и да не ми се вярваше проблема се оказа от втулки.от както ми ги смениха не съм имал този проблем


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 15 май 2007 9:54


лампичките на таблото мижеха ли ти


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 15 май 2007 20:09


Ако не светят контролните лампи значи клемореда е пътник. В моя случай направо се беше разтопил.Всичко угасна от веднъж и ключа остана блокирал в положение контакт. По добре го смени не е кой знае колко скъп 10-15лв. Че да не береш ядове като мен :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 15 май 2007 22:27


Християне, възможно е да си е и оот клемите на силовите 12V.
Да са се окислили и разхлабили с времето.
А случвало ми се е и обувката вътре, където е кербован кабела да се окисли. Тогава решението е режеш старите и слагаш нови обувки.
Към купето трябва да имаш отделна маса, а '+' се взема от по-тънкия кабел (някъде към 4 мм2)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 16 май 2007 7:56


Втулките на стартера са заминали. Ти си от квартала и като тръгнеш по линията на 83 посока ломско, от ляво има един стартерджия от който съм много доволен. Пробвай там!


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 16 май 2007 8:05


трябв сега ще ви кажа аз кво мисля - значи лампите на таблото светеха и дори като въртя ключа в положение да запаля те не мижат светят си нормално, ако мижеха щеше да ми е ясно че е стартера, обаче и шалтера не цъкаше, може и той да е, но най ми направи впечатление 4е като съдених клемите на стартера с отверка той не завъртя - евентуално четки, обаче след като завъртя вчера през 15 мин излизах от работа да въртя и абсолютно никакви проблеми :shock :shock :shock Трябва да свалям стартера и да гледам няма друг начин, обаче имах посещени в мазето и еврейските звезди за стартера си намериха нов собственик дееба. Засега ще чакам проблема да се появи наново въоражил съм се с мултицет да измервам като се прояви къде е проблема. Това ми е втори стартер - БОШ е не е лош, но оригиналния ми е като чисто нов отвътре обаче е ХИТАЧИ :shock :shock :shock бендикса му замина и го има в ЮНИТРЕЙД само на цена от 750лв /само бендикса/ - иначе е по безсшумен от БОШа и по хубаво върти :idea:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 16 май 2007 8:11


hristian37 написа:трябв сега ще ви кажа аз кво мисля - значи лампите на таблото светеха и дори като въртя ключа в положение да запаля те не мижат светят си нормално, ако мижеха щеше да ми е ясно че е стартера, обаче и шалтера не цъкаше, може и той да е, но най ми направи впечатление 4е като съдених клемите на стартера с отверка той не завъртя - евентуално четки, обаче след като завъртя вчера през 15 мин излизах от работа да въртя и абсолютно никакви проблеми :shock :shock :shock Трябва да свалям стартера и да гледам няма друг начин, обаче имах посещени в мазето и еврейските звезди за стартера си намериха нов собственик дееба. Засега ще чакам проблема да се появи наново въоражил съм се с мултицет да измервам като се прояви къде е проблема. Това ми е втори стартер - БОШ е не е лош, но оригиналния ми е като чисто нов отвътре обаче е ХИТАЧИ :shock :shock :shock бендикса му замина и го има в ЮНИТРЕЙД само на цена от 750лв /само бендикса/ - иначе е по безсшумен от БОШа и по хубаво върти :idea:



Аз го имах същия проблем на Г2 дизел и като ми смени втулките всичко се оправи.
Колата си е твоя ти си решаваш!!!


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Сря 16 май 2007 9:37


Майстора ако е добър, преди да тръгне да ти сменя втулките ще ти пусне ток директно към стартера и ще го повтори многократно за да види дали ще завърти всеки път, ако завърти продължава по обратния път. Аз от много разбирачи така първо смених клеморед- няма пак не върти, после втулки, няма пак не върти, накрая кой да се сети да си изчисти клемите и да ги стегне, ама що да не дам аз едни 80-90 лв. по майстори :banghead: . Карай здраве да е, поне вече има профилактика на стартера и клемореда :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта