


имам проблем с колата ПОМОГНЕТЕ
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имам проблем с колата ПОМОГНЕТЕ
Здравейте имам следния проблем от 2-3 седмици като паля колата и подам гас на бензин започва да тресе и двигателя се мъчи нещо и като че прекъсва. Като позагрее малко и подам рязко гас не се усеща толкова но като подавам гаста постепенно и е пак същото Понеже имам и газ като превключа на нея никакви проблеми А като се изключи автоматичния смукач няма проблеми и бензина Имате ли идеи от какво може да е!!! Двигателя ми е 1.3 AAV 54коня
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако нямаш устройство да лъже ECU-то при каране на газ, в паметта му се трупат грешки. Знаеш ли случайно дали ти се "рисетва" компа при превключване на газ? Изключваш ли бенз.помпа при превключване на газ?
Това често става при каране на дълъг път на газ в комбинация с работа на двигателя в спирачен режим. Спомни си дали преди да започнат проблемите не си се спускал по-дълго време по нанадолнище(5-10 км) на "скорост,без газ". Лесно можеш да провериш дали е от ECU-то. Откачаш клемата на акумулатора за 5-10 мин. и пробваш след това.
Провери още и датчиците за t на входящия въздух и t на двигателя, които се четат от ECU-то. Спокойно можеш да ги разкачиш един по един при ИЗКЛЮЧЕН двигател или най добре при изключен акумулатор. Когато са разкачени ECU-то задава стойности по подразбиране съответно 20 и 80 град. Естествено се постарай околната темп. да е поне 15-18 град. Присъединяването им става при изключено запалване!
Апропо - на какво казваш автоматичен смукач?!?
Докладвай за резултатите
Това често става при каране на дълъг път на газ в комбинация с работа на двигателя в спирачен режим. Спомни си дали преди да започнат проблемите не си се спускал по-дълго време по нанадолнище(5-10 км) на "скорост,без газ". Лесно можеш да провериш дали е от ECU-то. Откачаш клемата на акумулатора за 5-10 мин. и пробваш след това.
Провери още и датчиците за t на входящия въздух и t на двигателя, които се четат от ECU-то. Спокойно можеш да ги разкачиш един по един при ИЗКЛЮЧЕН двигател или най добре при изключен акумулатор. Когато са разкачени ECU-то задава стойности по подразбиране съответно 20 и 80 град. Естествено се постарай околната темп. да е поне 15-18 град. Присъединяването им става при изключено запалване!
Апропо - на какво казваш автоматичен смукач?!?
Докладвай за резултатите

- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sdekov
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 17 дек 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте, аз имам подобен проблем с мойто Поло 1,4 96-та. Само че нямам газова уредба. Странното е, че ефекта се получава от време на време. Все едно се запушва инжекционна и почва да се подава по малко гориво към двигателят. Последно пътувах по празниците и ми направи впечатление, че на правите участъци не се усеща толкова прекъсването, но когато стигна до някой наклон и едвам с много прекъсване успявам да го кача.
Та исках да попитам дали причината е същата като тази на колегата(martinpetrov), а и него къде се намират тези сервизи на BOSCH.

Та исках да попитам дали причината е същата като тази на колегата(martinpetrov), а и него къде се намират тези сервизи на BOSCH.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
sdekov написа:Здравейте, аз имам подобен проблем с мойто Поло 1,4 96-та. Само че нямам газова уредба. Странното е, че ефекта се получава от време на време. Все едно се запушва инжекционна и почва да се подава по малко гориво към двигателят. Последно пътувах по празниците и ми направи впечатление, че на правите участъци не се усеща толкова прекъсването, но когато стигна до някой наклон и едвам с много прекъсване успявам да го кача.
Та исках да попитам дали причината е същата като тази на колегата(martinpetrov), а и него къде се намират тези сервизи на BOSCH.
Имай едно наум, че може да не е от двигателя, провери диференциала и скоростите.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта