Стандартните валове в колите ни какви градуси са?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Стандартните валове в колите ни какви градуси са?

Мнениеот Symptom » Съб 19 май 2007 12:52


:wink:
Все говорим за тунинговани валове и градуси ,какви обаче са стоковите, да вземем за пример 1.8 ABS серията , щото от vw добре се стараят да не излиза инфо кое какво е .

8)




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 20 май 2007 11:53


mКод двигателя
РМ до 1988 г.
66 кВт
Впускной
открывается 2° после в.м.т.

Впускной
закрывается 38° после н.м.т.

Выпускной
открывается 40° до н.м.т.

Выпускной
закрывается 4° до в.м.т.

Код распредвала 026 N
-----------------------------------------------------------------------
mКод двигателя
РМ с 1989 г.
66 кВт
Впускной
открывается 5° после в.м.т.

Впускной
закрывается 41° после н.м.т.

Выпускной
открывается 37° до н.м.т.

Выпускной
закрывается 1°до в.м.т.

Код распредвала незнаю

"Таким образом можно достаточно дешево произвести тюнинг мотора RU заменив в нем распредвал 026 M на распредвал 026 L или 026N тем самым получить заметную прибавку мощности. При этом система питания (карбюратор) не требует вмешательств т.к. жиклеры карбюраторов практически одинаковы (есть незначительное отличие в жиклере второй камеры). Регулировка зажигания не требуется т.к. значение угла опережения у обоих моторов одинаковое 18°+1°.
Заменив 026G получаем вообще ураганный вариант"

От руски сайт е инфото.

PM мотора е идентичен с ABS, само че се монтира на Ауди 80 /моноинжекция Бош с 35 пинов компютър/


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 20 май 2007 16:27


8) ха, а тез двата ..026 L или 026N от кои мотори идват ? ,нямам инсталиеана програма да им видя номерата, затуи питам ...


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 20 май 2007 16:35


жокера подейства,... малко данни за G варианта от един форум ....

Std A2 Hyd "G" 026 109 101 G N/A N/A 231°/235° 218°/219° 214° .400" 110° -2.8° BTDC '85-92' RD,PF,RV Engines "

и отчасти сам си отговарям на вапроса ама щом G се води " ураганный " ... какво да кажем за 260 градусов ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта