Проблем с датчика на маслото...май?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
dragonn2
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 15:04
Автомобил: Форд
Двигател:

Проблем с датчика на маслото...май?

Мнениеот dragonn2 » Пет 08 юни 2007 11:15


Значи като запаля двигателя и след 10-20 сек. изписка нещо и светне индикатора за маслото. След това изгасва и няма проблеми! Проверих: маслото си е толкова колкото трябва, няма течове, скоро е сменено. Възможно ли е да се е повредил някакъв датчик или нещо такова?
ПП Каде да гледам за хлабини? Има ли проблемни зони откадето може да има теч?




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 08 юни 2007 11:30


датчика за ниско налягане на маслото сработва на 0.3 бар.
5 лв е .. сменяй.. и виж дали ще се оправи..
има вариант и да ти е откачен кабела.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 08 юни 2007 11:41


Този проблем със зумера за налягането на маслото би требвало да се проявява след като двигателя е добре загрял и маслото е станало достатъчно тънко и течливо....

Иначе писне ли ти зумера значи имаш спад в налягането на маслото горе в главата.... или пък се ебава датчика .... ако е реален спад в налягане се отнася към биелни/основни лагери на коляновия вал, или пък маслената помпа нещо се е*е....

единствената най-сигурна диагностика на тоз проблем е в сервиз с манометър да ти замерят картерното налягане...само тва може да покаже има ли проблем или не... сичко останало е налучкване

Последна промяна от minimiro на Пет 08 юни 2007 11:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dragonn2
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 15:04
Автомобил: Форд
Двигател:

Мнениеот dragonn2 » Пет 08 юни 2007 11:41


Можеш ли горе долу да обясниш каде се намира тоя датчик?
Да го видя да не се е разхлабил нещо или де да знам....


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 08 юни 2007 11:50


горе на главата около свещите
трева са два датчика


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 08 юни 2007 11:58


датчика се намира до първата свещ на самата глава на двигатела.Ще го видиш като махнеш кутията на въздушния филтър. Виж и клемата на кабела на самия датчик може да се е разхлабила или разместила от равните ни пътища отишъл понеже е пласмаса отвън и с времето започва да опуска -тои е син на цвят ако е умаслен датчика -нов за около 10лв


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 08 юни 2007 12:06


виж някои приятел с голф 2 виж неговия къде ако го знае къде е на същото място е и твоя карам и двата модела и са на едно и също място датчиците са размера единия е за теб а другия за поло до 92год


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 08 юни 2007 12:19


minimiro написа:Този проблем със зумера за налягането на маслото би требвало да се проявява след като двигателя е добре загрял и маслото е станало достатъчно тънко и течливо....

я откачи датчика на ниското, запали, и ела пак да поспорим ;)


Потребителски аватар
dragonn2
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 15:04
Автомобил: Форд
Двигател:

Мнениеот dragonn2 » Пет 08 юни 2007 12:34


Някаде там под въздушния филтър да го търся?

Изображение


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 08 юни 2007 13:41


само да не е при филтъра ;)
хвърли едно око и там.. че тез новото модели..


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 08 юни 2007 13:55


wili98 написа:
minimiro написа:Този проблем със зумера за налягането на маслото би требвало да се проявява след като двигателя е добре загрял и маслото е станало достатъчно тънко и течливо....

я откачи датчика на ниското, запали, и ела пак да поспорим ;)


Иам предвид че е твърде рано индикацията за да е предизвикана от загуба на високо


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 08 юни 2007 16:26


minimiro написа:Иам предвид че е твърде рано индикацията за да е предизвикана от загуба на високо


да но зумера започва да пищи и ако до 30 сек или 10 ... ако ниското е на маса... след палене..


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 11 юни 2007 8:09


търси го на главата а не в филтъра тои е от страната на ангренажа а не на дросела там има други два датчика но те мямат нищо общо с маслото датчика се вижда и без дамахаш филтъра от него излиза един кабел-тънък с обувка а отвън е с гуменен предпазител



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта