


поло високи обороти
поло високи обороти
карам поло 1,4 аех на газ с обикновенна уредба но след компютърна диагностика ми държи високи обороти на празен ход около 1050 до 1400,колата иначе върви много добре но даде 10 на сто смесено каране,преди диагностиката държеше 900 оборота и даваше 8,8 смесено каране,майсторите казват че компа сам решава на какви обороти ще работи колата и няма начин да се пипа,има ли начин да сваля оборотите без да правя сместа по-бедна на газ
нека поразсъждаваме логично- колата си работи нормално и гори малко, водиш я на диагностика и започва да работи не както трябва и да гори много, следователно причината е в това, което са й правили на диагностиката. Няма логика от диагностика само да стане така, следователно са направили нещо.
ПП. Като си беше наред колата, защо й прави диагностика?!
ПП. Като си беше наред колата, защо й прави диагностика?!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Колега или нещо неси го обяснил правилно или наистина е така както казва ПОЛО ГТИ
Инак реално погледнато ДА компа определя и обороти и смес на горивото.
Проблема само на газ ли го имаш?
Към газовата имаш ли ламбда контрол (не е емулатор)?
Повишаване на оборотите може и да се появи от неизправен датчик за температурата.
Най-добре смени майстора и иди на газанализатор да ти настроят колата.
Аз ти препоръчвам и диагностика пак, но на друго място. И да ти проверят датчиците за температура и ламбда сондата. Те пряко влият на разхода.
Инак реално погледнато ДА компа определя и обороти и смес на горивото.
Проблема само на газ ли го имаш?
Към газовата имаш ли ламбда контрол (не е емулатор)?
Повишаване на оборотите може и да се появи от неизправен датчик за температурата.
Най-добре смени майстора и иди на газанализатор да ти настроят колата.
Аз ти препоръчвам и диагностика пак, но на друго място. И да ти проверят датчиците за температура и ламбда сондата. Те пряко влият на разхода.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Датчика за положение на дроселовата клапа.
Той дава инфо на компа колко е отворена клапата.
С едни писти е -гадна работа.
Като почне да сдава багажа дава грешно инфо и компа се шашка.
Затва играят оборотите.
По сервизите му правят промивка - временно спасява положението.
Дано не е от него.
Виж http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=38939&hl=
Той дава инфо на компа колко е отворена клапата.
С едни писти е -гадна работа.
Като почне да сдава багажа дава грешно инфо и компа се шашка.
Затва играят оборотите.
По сервизите му правят промивка - временно спасява положението.
Дано не е от него.
Виж http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=38939&hl=
не мисля че е от него защото това стана след чистене на кпапата.някъде във форума четох ,че при чистене на дросела има нужда от известно време компа да се синхронизира и самонастрои и забелязвам ,че точно това става,правеше проблеми често след диагностиката но напоследък по-рядко.изминал съм около 250 км.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта