пак ще ми гледат сеира някои колеги щото все въртя и сучя ама на масло го докарвам.....ама пустото смазване..... много е важно дявол да го вземе ....и кола да караш и секс да правиш и някого да изпързаляш ...все си искаш смазката!
Та карах около 20 000 с пълна синтетика на Elf 75w80(23 лв литъра)..казаха ми,че ставала за скоростната кутия на ФВ....пък и Elf няма спецификация 75W90....вярно за есенно-зимния и пролетно зимния сезон и за сравнително късите разстояния в града всичко е перфектно......При високите температури на лятото и при продължително каране с висока скорост 140- км/ч за около 2-3 часа нещата стават малко по-различни...при спиране и опит да се включи задна трябва по-дълго да изчакаш на натиснат съединител ...иначе леко изхърква(на някой може ида не му направи впечатление ама аз си слушам колата като младоженец булката)...тоест ясно е,че при летните температури за нашите коли вискозитетът 80 е недостатъчен......НЕ СЛАГАЙТЕ ТАКОВА МАСЛО ДОРИ И ДА ВИ ГО ПРЕПОРЪЧАТ....естествено без да се замисля изхвърлих това масло(50 лв -голяма работа!) и налях Арал 75W90 ....и този проблем вече го няма.
Пиша това защото на няколко пъти четох питания на колеги за маслото Elf и някои се канеха да слагат такова......за високи температури и високи натоварвания явно вискозитетът му не е достатъчен.......зимата е отлично.....ако някой има такова масло да не се стряска - нищо не и става на скоростната кутия само хъркането на задна е единствен дразнещ но показателен симптом.....



пълна синтетика 75W80 и VW
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
йориПоШорти написа:като ти чета творенията констатирам, че ...бая булки си смазъл
ти сега гледай какви ги приказваш!!!!Ще вземе жената да прочете без да иска това.......и изгорях!!!!
Последна промяна от joker на Сря 13 юни 2007 21:56, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Аз затова и пуснах тази банална тема защото често се използва само названието пълна синтетика,а не се уточнява ,че има пълна синтетика която да не съотевтствува по параметри. за VW....така се прекарах и аз да слушам продавачи на масло.....бях по-неопитен..Е не съм направил фатална грешка защото съм карал основно при по-ниски температури.....вече съм О.К.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: пълна синтетика 75W80 и VW
joker написа:при спиране и опит да се включи задна трябва по-дълго да изчакаш на натиснат съединител ...иначе леко изхърква
а може би е време за смяна на съединител?
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: пълна синтетика 75W80 и VW
musura написа:joker написа:при спиране и опит да се включи задна трябва по-дълго да изчакаш на натиснат съединител ...иначе леко изхърква
а може би е време за смяна на съединител?
при спиране на кръстовище или къде да е......трябва да спра напълно за да метна 1ва а не става леко в движение?пак ли съединител
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: пълна синтетика 75W80 и VW
ChernoGTI написа:musura написа:joker написа:при спиране и опит да се включи задна трябва по-дълго да изчакаш на натиснат съединител ...иначе леко изхърква
а може би е време за смяна на съединител?
при спиране на кръстовище или къде да е......трябва да спра напълно за да метна 1ва а не става леко в движение?пак ли съединител
Не и то не защото е нов и е на 20 000(ментаци бол!),а защото проблема е само лятото при високи температури.....най-вероятната причина за това според мен е ,че за нашите летни температури индексът на вискозитет 80 е малък - иска си 90-то ....маслото позволява след отцепване на ДВГ основния вал да се върти по-дълго по инерция(поради по-ниския вискозитет валът просто има по-малко съпротивление) и като избързаш да ръгнеш задна..леко изхърква...през зимата и сега (с 75W90) този проблем го няма...
А за включването на първа....мисля ,че скоростната кутия на Голф няма синхронизатор на 1-ва(ама това ми го каза един механик,който иначе е голям калпазанин по ремонтите....въпреки,че има известни познания)..ако той ме е излъгал и аз лъжа....не съм разглобявал и не съм се занимавал в детайли със скростната кутия...
Но и при мен и при други колеги с Голфове(и при други модели коли-......е не всички!) 1-ва може да се включи или при почти спрял автомобил или в спряно положение.....Не е съединител със сигурност....
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Ами проверено и подменено е всичко.Общо взето проблеми нямам.Исках да кажа само по темата че може би има нещо с тази първа.....joker написа:reinhard написа:Абе 2->1 с междинна газ пак се мъчи......Трябва да спра
Провери си регулировката на лостовата система......за 1-ва и 5-та и малко размърдване създава проблеми.......
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
K04A написа:Като стана дума за трансмисионни масла, какво Ви е мнението за 75W140, което го дават за мотоциклети ? Мислех да сложа такова на джетата, защото е по-ефтинджос, но още съм в размисъл.
абе човеко какви са тия идеи!!!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта