


показания на температура
- anatolias
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
показания на температура
Здравейте! Имам следния проблем: при студен двигател 1.6 АЕЕ/75к.с., уреда за температурата се отклонява леко надясно, застава на първат бяла черта и не помръдва. Като загрее е същото. С мултецет като меря датчика на тройника си променя съпротивленито. Показанията са различни при студен и загрял двигател. Чудя се къде е причината за неотчитане на температурата.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Той променя ,ама колко? При загрял двигател трябва да е около 250 ома.Ако не е това търсиш прекъснат кабел. Лоюото е че кабела от датчика отива първо в компа ,а от там тръгва друг кабел към таблото. Има ел схеми с цветовото означение на всеки кабел в ръководството на поло във форума. Аз така и така не успях да си купя свястен термодатчик и се наложи да му вържа един потенциометър последователно и го центровах на базата на температурата на отваряне на термостата и включване на перката на вентилатора.Направо изтрещях като видях ,че с новият ми термодатчик , термостата ми отваря на 120 градуса
. Сега е центен на 32 ома - Та да имаш впредвид ако тръгнеш да купуваш термодатчик....



- anatolias
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
показания температура
Датчика променя стойностите си измерена на крачета 2/4 от 860 до 450 и надолу ,но не чаках да включи вентилатора, но уреда заспива на първата черта и не мърда. Не е термостат, защото първоначално маркучите към радиатора са студени. Не знам дали уреда за температурата е с електромоторче и зъбното му колелце към оста да е дало фира.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Токущо проверих в "дебелите книги" ,е при температура на антифриза +30 градуса съпротивлението трябва да е от 1500 до 2000 ома ,а при температура от +80 градуса между 275 ома и 375 ома ,ама пише ,че се мерил дали е изправен между контакти 1 и 3. Или ако тези пъпки за закачането са ти обърнати от левата страна мериш долните два контакта