Купих ново ПОЛО, дизел '96, смених ангренажен ремък, масла и т.н, както си му е реда, обаче проблема е, че при изключване от скорост колата почва да тресе, т.е има осезаеми вибрации..... като включа на скорост заспива.
на нулева предавка оборотомера показва 1000 об. , ако съвсем леко натисна газта обаче , т.е. станат на 1050 да речем (понеже деленията на скалата са много условни) вибрациите изчезват и е както когато съм на скорост...пусна ли газта обаче, колата отново се разтриса...
откъде е тая история?



ПОЛО-то тресе на нулева предавка
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: ПОЛО-то тресе на нулева предавка
.kiik написа:Купих ново ПОЛО, дизел '96, смених ангренажен ремък, масла и т.н, както си му е реда, обаче проблема е, че при изключване от скорост колата почва да тресе, т.е има осезаеми вибрации..... като включа на скорост заспива.
на нулева предавка оборотомера показва 1000 об. , ако съвсем леко натисна газта обаче , т.е. станат на 1050 да речем (понеже деленията на скалата са много условни) вибрациите изчезват и е както когато съм на скорост...пусна ли газта обаче, колата отново се разтриса...
откъде е тая история?
и при мен е така,не може да се оправи,може ако вдигнеш оборотите:)друго решение няма или в сервиза на ваген
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
lrlmodo написа:kiik написа:какво значи много.... колко ?
т.е. каква е връзката между този проблем и разхода?
И аз се чудя![]()
Просто двигателя не е добре уравновесен.
Вдигай оборотите не му се плаши
Е КАК ДА НЯМА ВРЪЗКА,НАЛИО ПО ВИСОКИ ОБОРОТИ ВСЕ ЕДНО СИ НАТИОСНАЛ ГАЗТААААААААААА,И ТАКА ПО ВЕ4Е ГОРИ МОЙТА МИ ПРАЙ 9,30 ГРАДСКО ЗАРАДИ ТЕЗИ ОБОРОТИ ХЕМ САМ ГИ ОСТАИЛ НА 1050 АМИ АКО ГИ ДИГНА НЕЗНАМ ТОГАВА.АМА ТРЕСЕ ЯКАТА
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
playboy_usa написа:lrlmodo написа:kiik написа:какво значи много.... колко ?
т.е. каква е връзката между този проблем и разхода?
И аз се чудя![]()
Просто двигателя не е добре уравновесен.
Вдигай оборотите не му се плаши
Е КАК ДА НЯМА ВРЪЗКА,НАЛИО ПО ВИСОКИ ОБОРОТИ ВСЕ ЕДНО СИ НАТИОСНАЛ ГАЗТААААААААААА,И ТАКА ПО ВЕ4Е ГОРИ МОЙТА МИ ПРАЙ 9,30 ГРАДСКО ЗАРАДИ ТЕЗИ ОБОРОТИ ХЕМ САМ ГИ ОСТАИЛ НА 1050 АМИ АКО ГИ ДИГНА НЕЗНАМ ТОГАВА.АМА ТРЕСЕ ЯКАТА
Нещо се развикахме май



И сугурно от тия 1050 ти харчи 2л повече а?

- Andro_098
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ПОЛО-то тресе на нулева предавка
kiik написа:Купих ново ПОЛО, дизел '96, смених ангренажен ремък, масла и т.н, както си му е реда, обаче проблема е, че при изключване от скорост колата почва да тресе, т.е има осезаеми вибрации..... като включа на скорост заспива.
на нулева предавка оборотомера показва 1000 об. , ако съвсем леко натисна газта обаче , т.е. станат на 1050 да речем (понеже деленията на скалата са много условни) вибрациите изчезват и е както когато съм на скорост...пусна ли газта обаче, колата отново се разтриса...
откъде е тая история?
свещи, кабели, дистрибуторна капачка , смени ги и може да се оправи а пък и дизел кво искаш да не тресе

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта