



БМВ се заби в ТИР в София, шофьорът почина
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
DragoGT написа:жесток е защото предницата се навира под тира и вместо да омекоти удара минава отдолу
така ремаркето директно при шофьора (който между другото е нямал никакъв шанс за оцеляване)
а другата страна е ок
ако се е нацелил директно в тира и двамата нямаше да ги има...
Страшно много хора загиват след удар в камион, ремарке, платформа именно защото се навират долу. Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:.... Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...
оборудвани са с доста сериозни брони.. точно на нивото на колата...
почти всички..
ама тези брони идеята им е да спрат 40-50 км...
не 100-200
chefito написа:DragoGT написа:жесток е защото предницата се навира под тира и вместо да омекоти удара минава отдолу
така ремаркето директно при шофьора (който между другото е нямал никакъв шанс за оцеляване)
а другата страна е ок
ако се е нацелил директно в тира и двамата нямаше да ги има...
Страшно много хора загиват след удар в камион, ремарке, платформа именно защото се навират долу. Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...
не знам дали има челен удар с 160 и да са живи в каквото и да се ударят
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Stefan написа:luboveliki написа:повечето системи за безопасност са за около 65 км/ч.!!!даже краш тестовете се правят с такава горе долу!!!но с 150 км/ч. незнам какво ще спаси шофьора!!!!
Точно 49км/ч![]()
![]()
![]()
Казват, че това е критичната точка при челен удар
64 km/h...от не много скоро всички тестове за челен удар се правят точно с тази скорост...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта