Мисля, че с акомулатора има връзка и че той не е читав не е. На скоро се наложи да го заредя с електролит , защото ми активираше алармата три вечера подред след като му паднат тоците, а и друго забелязвам, че като затварям стъклото преди да я угася, оборотите също падат. Така, че най вероятно това може да е една от пичините, а относно комп. диагностика аз от там минах преди да я куля , но може би трябва пак от там да мина, но с нов акомулатор , за да съм сигурен , че не от него.
Другия проблем за който не съм питоал е, че пак сутрин , след като я запаля се чува неравномерно тракане от към двигателя, все едно е дизел. това трае 2-3 мин. докато загрее. Казаха ми , че това са хидравличните повдигачи и че като е студена това било нормално, но дали е така ....
Просто все още незнам кое трябва да ме тревожи , а и не искам да тревожа хората защото, ако трябва да я купувам сега, пак бих я купил.



Polo 1.4
Съвет за акумулатор
Ако ти пада напрежението при работещ двигател почисти клемите при акумулатора, почисти и смажи с графитна смазка предпазителите в двигателния отсек за алармата - алармата ще ти се оправи, зареди акумулатора, премери консумацията - ако е над 10 mA се разрежда отнякъде. Ако е радио - изключвай го.
Моят трета година кара, а преди три години пак не беше нов - никакви проблеми след тези профилактики.
Моят трета година кара, а преди три години пак не беше нов - никакви проблеми след тези профилактики.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 32 госта