Polo 1.4

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Polo 1.4

Мнениеот teodo » Чет 21 юни 2007 7:05


Мисля, че с акомулатора има връзка и че той не е читав не е. На скоро се наложи да го заредя с електролит , защото ми активираше алармата три вечера подред след като му паднат тоците, а и друго забелязвам, че като затварям стъклото преди да я угася, оборотите също падат. Така, че най вероятно това може да е една от пичините, а относно комп. диагностика аз от там минах преди да я куля , но може би трябва пак от там да мина, но с нов акомулатор , за да съм сигурен , че не от него.
Другия проблем за който не съм питоал е, че пак сутрин , след като я запаля се чува неравномерно тракане от към двигателя, все едно е дизел. това трае 2-3 мин. докато загрее. Казаха ми , че това са хидравличните повдигачи и че като е студена това било нормално, но дали е така ....
Просто все още незнам кое трябва да ме тревожи , а и не искам да тревожа хората защото, ако трябва да я купувам сега, пак бих я купил.




hbnv

Съвет за акумулатор

Мнениеот hbnv » Чет 21 юни 2007 10:01


Ако ти пада напрежението при работещ двигател почисти клемите при акумулатора, почисти и смажи с графитна смазка предпазителите в двигателния отсек за алармата - алармата ще ти се оправи, зареди акумулатора, премери консумацията - ако е над 10 mA се разрежда отнякъде. Ако е радио - изключвай го.

Моят трета година кара, а преди три години пак не беше нов - никакви проблеми след тези профилактики.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 31 госта