


вапрос за монтаж на двигател г60 на пасат Б3
вапрос за монтаж на двигател г60 на пасат Б3
вазможнолие да се постави двигател г60 на пасат Б3 и свързано ли е с много промени по скорости комп. и така нататак? Мерси предварително
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ами само по себе си е свързано със смяна на скоростна кутия,карета,полуоски,двигател смукателна и изпускателна система,компа върви с двигателя така че отговори си сам,бензинова помпа,захващането на двигателя може би е усилено че да не ти къса купето,спирачната система е друга и нея е добре да се смени,и още и още.По добре намери такъв готов и ако имаш повече пари праз едно турбо да нямаш ядове с компресори и си 6 ама много разходи бе човече.По-евтино ще излезе да си купиш един VR6 миналата година продаваха един за 3500лв 2.8 175кс
- skysecurity
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
- Автомобил: WV PASSAT B6
- Двигател: 1 4 TSI
- Местоположение: София
- Контакти:
- skysecurity
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
- Автомобил: WV PASSAT B6
- Двигател: 1 4 TSI
- Местоположение: София
- Контакти:
noob12 написа:Забравих да оточна пасата е 2000 хил кобика инжекцион 1992г.
сваляш 2Е и слагаш Г60 така ли
аз свалих 1.8 и качих 2Е
кво ще правиш стария двигател аз съм много доволен от него
Г60 дава повече проблеми имам и такъв пасат мощен е но бързо скапва вички тампони много е тежък
ако искаш пиши ми в ICQ-to бай

mod edit: vaskoto1
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Всяка трансплантация на двигател е трудна свързана е с време и пари ако човека е мераклия и наистина иска колата му да е читава.Аз лично сега с това се занимавам и сменям 1.8 моно с 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накаже
ОФФ майтапа настрана
.Та за Г60 може и да не слагаш кардан не е казано че като е пасат трябва да е синхро както излиза от завода.Но просто сменяш абсолютно всичко. Двигател Скорости (Ако твоите пасват може и с тях ако си доволен)Полуоски с карета. Съединителя е редно да е нов.Инсталацията също:) Та ако си решил да даваш безбожни пари да слагаш Г60 под капака моя съвет е по добре да си развиеш твоя мотор понеже същия има потенциал да бие г60 както си иска АТМОСФЕРЕН!
Разпределителен вал(над 280 градуса),port&polish на главата,Mega squirt електроника(не съм сигурен дигифанта до какви валове поддържа но май се сменяше чипа на дигифанта и можеш да минеш и без мегаскуирт-а)Хубав изпускателен колектор и още много доработки който няма смисъл да изброявам всичко е според финансите.
НО преди този тунинг си направи основен ремонт на мотора за да имаш сигурна основа.
Това е от мен мисля че съм бил полезен поздрави.


Разпределителен вал(над 280 градуса),port&polish на главата,Mega squirt електроника(не съм сигурен дигифанта до какви валове поддържа но май се сменяше чипа на дигифанта и можеш да минеш и без мегаскуирт-а)Хубав изпускателен колектор и още много доработки който няма смисъл да изброявам всичко е според финансите.
НО преди този тунинг си направи основен ремонт на мотора за да имаш сигурна основа.
Това е от мен мисля че съм бил полезен поздрави.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Stenly написа: 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накаже




Майтап! Не съм от състезателите! Макар, че и на мен някой път ми избиват чивиите
noob, аз също мисля, че от 2Е-то можеш да извадиш доста!
Замислил съм се само за спортен филтър, за сега и то едиствено за да мога да ускорявам по-добре в ниските при испреварване, но ако последваш съветите на Stenly, можеш да имаш шанс дори срещу сток ABF.
Stenly написа:Всяка трансплантация на двигател е трудна свързана е с време и пари ако човека е мераклия и наистина иска колата му да е читава.Аз лично сега с това се занимавам и сменям 1.8 моно с 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накажеОФФ майтапа настрана
.Та за Г60 може и да не слагаш кардан не е казано че като е пасат трябва да е синхро както излиза от завода.Но просто сменяш абсолютно всичко. Двигател Скорости (Ако твоите пасват може и с тях ако си доволен)Полуоски с карета. Съединителя е редно да е нов.Инсталацията също:) Та ако си решил да даваш безбожни пари да слагаш Г60 под капака моя съвет е по добре да си развиеш твоя мотор понеже същия има потенциал да бие г60 както си иска АТМОСФЕРЕН!
Разпределителен вал(над 280 градуса),port&polish на главата,Mega squirt електроника(не съм сигурен дигифанта до какви валове поддържа но май се сменяше чипа на дигифанта и можеш да минеш и без мегаскуирт-а)Хубав изпускателен колектор и още много доработки който няма смисъл да изброявам всичко е според финансите.
НО преди този тунинг си направи основен ремонт на мотора за да имаш сигурна основа.
Това е от мен мисля че съм бил полезен поздрави.
колега Stenly и аз мисля да подменя 1.8 АБС с 1.8 механична изжекция имам го двигателя, кажи ми какво трябва да сменя след това (скоротсна, полувалове, дискове) и те така ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта