Здравейте, за първи път пиша във форума, но това е, защото днес го открих и четох, четох, четох... супер полезни неща има тук, които човек задължително трябва да знае за колата си, за да я ползва повече, отколкото тя портфейла му. Имам Б3 Пасат RP двигател и снощи му сменяха горивния филтър и сега не ще да пали, помпата се чува, че жужи в резервоара, но колата не стартира. Преди да се "разтури" за смяна на филтъра си работеше, сега не. Дори без филтър не пръска бензин от маркуча. Явно смяната и спирането на помпата са съвпадение, дали да обмислям нова помпа и ако да, препоръчайте ми марка и магазин, защото съм супер бос в темата с колите. Има много изписано за бензиновите помпи, но при мен това съвпадение ми е интересно, дали е само такова или нещата са навързани, също така, дали е възможно да се дължи на скапан имобилайзер на алармата?
Предварително благодаря на всички, които ще пишат.
Проблем с бенизнова помпа на Б3
Re: Проблем с бенизнова помпа на Б3
gorko написа:Здравейте, за първи път пиша във форума, но това е, защото днес го открих и четох, четох, четох... супер полезни неща има тук, които човек задължително трябва да знае за колата си, за да я ползва повече, отколкото тя портфейла му. Имам Б3 Пасат RP двигател и снощи му сменяха горивния филтър и сега не ще да пали, помпата се чува, че жужи в резервоара, но колата не стартира. Преди да се "разтури" за смяна на филтъра си работеше, сега не. Дори без филтър не пръска бензин от маркуча. Явно смяната и спирането на помпата са съвпадение, дали да обмислям нова помпа и ако да, препоръчайте ми марка и магазин, защото съм супер бос в темата с колите. Има много изписано за бензиновите помпи, но при мен това съвпадение ми е интересно, дали е само такова или нещата са навързани, също така, дали е възможно да се дължи на скапан имобилайзер на алармата?
Предварително благодаря на всички, които ще пишат.
Имаш поща.
Установи се, че е всъщнсто е запушен бензинопровод. Иначе като се откачи маркуча, които излиза от помпата и тръгва към двигателя бензин си хвръчи ОК, беше запушено м/у изхода на помпата и филтъра. Като го отпушихме помпата спря да жужи и колата си върви нормално. Някой има ли идея откъде може да се купи този маркуч, защото е сглобен от 3 и е капсолован, т.е. има ли го така, само да се смени или трябва да се прави някъде. Още нещо: амерваха с мултицет тоците, които стигат до помпата се случва следното: при палене с ключа идват 12V, но след това почват да падат и подат почти до нула, не знам нормално ли е, не е ли...
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Помпата...
Ппонякога, не много често се случва маркучите да се разядат вътрешно и се отхлюпват цели парчета от него и запушват маркуча на някое (не)удобно място.
Опитай да надуеш маркуча обратно с помпа като се разфланци филтъра за бензина. Помпата РАботи ли въобще? Чува ли се да бръмчи?
Аз имахй проблем с помпата, разхлабена клема на вход точно на помпата вътре в резервоара.
И на 2-та пасата се наложи да сменям помпи- така че там мога съм полезен на някой
имам и чисто нов нивомер зая бензина за лимузина В3, и помпа- но втора употреба- не я препоръчвам обаче ...
Опитай да надуеш маркуча обратно с помпа като се разфланци филтъра за бензина. Помпата РАботи ли въобще? Чува ли се да бръмчи?
Аз имахй проблем с помпата, разхлабена клема на вход точно на помпата вътре в резервоара.
И на 2-та пасата се наложи да сменям помпи- така че там мога съм полезен на някой

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта