Добре крана на тройника - регулиране на сместа на средни обороти
Винта с накатката - регулиране на празен ход
Оня малък метален винт за какво е, какво става ако го затегна 1/8, съответно разхлабя 1/8 (примерно)?
Реглаж на изпарител Ловато
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря The_Machine - признавам разбираш и тактично насочваш
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... D%F2%F7%E5
Бронозовото болче служи за постоянно подаване на газ, независимо от засмукването на двигателя. Негова цел е ако се пали колата на газ, когато се подаде контакт да отворят клапаните и реленцето като включи, колкото по-развит е бронзовия болт, толкова повече газ пуска. Но той не трябва да се развива много, тъй като регулировката на изпарителя става невъзможна. Значи по принцип най-добре според мене е да се завие до край и да се отвори оборот и половина, най-много два и да не се пипа повече. След това се регулира тройника колко да е отворен /пробва се динамиката на колата/ и се регулира и другия винт, за празен ход който е. Ако след изминати км колата гори много се намаля малко тройника и пак се регулира пластмасовия винт.
Това е, надявам се разбираемо да съм го обяснил.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... D%F2%F7%E5
Бронозовото болче служи за постоянно подаване на газ, независимо от засмукването на двигателя. Негова цел е ако се пали колата на газ, когато се подаде контакт да отворят клапаните и реленцето като включи, колкото по-развит е бронзовия болт, толкова повече газ пуска. Но той не трябва да се развива много, тъй като регулировката на изпарителя става невъзможна. Значи по принцип най-добре според мене е да се завие до край и да се отвори оборот и половина, най-много два и да не се пипа повече. След това се регулира тройника колко да е отворен /пробва се динамиката на колата/ и се регулира и другия винт, за празен ход който е. Ако след изминати км колата гори много се намаля малко тройника и пак се регулира пластмасовия винт.
Това е, надявам се разбираемо да съм го обяснил.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
venll-vr написа:как оптимално да регулираме ПХ при условие, че ЕКУ пряко участва в регулирането на ПХ и колкото и да развиваш пластмасовия болт, след определен момент те си остават постоянни?
И след още малък момент вече започва да идва прекомерно много газ и колата започва да се дави
Не можеш да вдигаш оборотите на празен ход над максималните определени за бензина + 100тина оборота.
- venll-vr
- Мнения: 466
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Е то е ясно, че няма да развиваме докато накадката ти падне в ръката, но определено АГУ след бедната смес и когато започнем да отвъртаме стига до едно положение в което колкото и да въртиш оборотите не се променят. Не усещам колата да се дави може би защото не продължавам много да отвивам, но все си мисля, че сместа ми е не както трябва защото не усещам да оборотите да падат дори и след като съм до-развил още 2-3 оборота и сместа ми да е богата
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След една година зверска експлоатация на колата мога да заключа - Направих си сам настройките - и несъм ги пипал незнам от кога - откакто е последния ми пост! Единствено през 1000 до 5000 км източвам боклуците от испаритела - не го правя редовно защото забравям. Колата ес 50 000км отгоре. Разхода - около 8 извън градско до 9л/100 км - никога не съм я жалил. иначе братото и бащата казват че са падали до 7 - 7.2 - след дълъг път. Аз мога да кажа че никога на дълъг път не е дала повече от 10/100 - най-много 9.5 и то при каране към морето с 140 - 160км/ч. За градско немога да кажа - карам в софия - колкото часа шофирам - толкова харчи - но може да се каже 13-14/100
Пак направих лека корекция на настройките - сега харчи 10 - 11 градско, а извън градско 6 - 6,5. Брях сега доста порядко хода на бензиностанция.... Това само като намалих на 1/2 оборот винта за регулиране на средните обороти... е и върви по малко ... по тънкана излиза возията
Пак направих лека корекция на настройките - сега харчи 10 - 11 градско, а извън градско 6 - 6,5. Брях сега доста порядко хода на бензиностанция.... Това само като намалих на 1/2 оборот винта за регулиране на средните обороти... е и върви по малко ... по тънкана излиза возията
Последна промяна от aivanov на Съб 28 фев 2009 22:57, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re:
The_Machine написа:Най-вероятно са като при Ловато - пластмасовия е за чувствителността на мембраната, респективно изходното налягане на изпарителя, а месинговият винт е байпас преди мембраната - пуска константно количество газ, независимо от разреждането във всмукателния колектор
Предполагам него не трябва да го пипам А другия за оборотите, нали колкото повече е завит, по-малко газ пуска или греша
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Реглаж на изпарител Ловато
И двата са взаимозависими
Един колега от Плевен беше написал много хубава статия по въпроса - темата се казваше нещо от сорта на "Как да не ни гасне колата"
Един колега от Плевен беше написал много хубава статия по въпроса - темата се казваше нещо от сорта на "Как да не ни гасне колата"
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Реглаж на изпарител Ловато
The_Machine написа:И двата са взаимозависими
Един колега от Плевен беше написал много хубава статия по въпроса - темата се казваше нещо от сорта на "Как да не ни гасне колата"
Тази тема не мога да я намеря, но ще потърся пак. Иначе колата не гасне, работи си добре, обаче градско на къси разстояния ми гореше 17-18/100. На дълго разхода си е добре. Миналата зима имах същия проблем ходих на реглаж и нещо въртяха този винт. Сега завих малко винта и разхода ми падна под 15. Когато е много затворен обаче стъпковия мотор отваря принудително дроселовата клапа за да поддържа нормални обороти. Сега не знам дали е така обаче ще проверя тези дни
Re:
airclima написа:Понякога при ограничение от троиника вместо разхода да спадне се увеличава и колата е тромава пробвай с отвиване на четвърт или на пловин оборот от троиника. На реното ми беше така след като отвих расхода спадна а вървенето е много добро.
На мене точно като го завих ми спадна от 11 на 9 газ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта