Проблем с ниските на един сеат

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с ниските на един сеат

Мнениеот shotoman » Пон 02 юли 2007 17:29


Колеги знам, че не му е тук мястото, но се надявам на вашата помощ. Дадоха ми служебна кола едно Толедо 91ва, на газ, инжекция. Не може да ми държи обороти на газ, а на бензин от време на време сякаш не му достига бензина и като припомпаш няколко пъти захапва. От какво може да е. Казали им че било от машинката за ниските обороти. Просто не е работа в София - представете си какво форсиране става по светофарите, да не говориме, че докато обикалям София ми гасне 1000 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 02 юли 2007 17:44


С какъв мотор е, колега?
Пробвай ресет с откачане на акумулатора и си помрънкай малко за един Ламбда-контрол, щото сигурно няма.
А ако се откача лесно машинката за празния ход- промий я с корисилин, де!


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пон 02 юли 2007 17:59


може ли от тая машинка и оборотите на газ да ми тормози? И какво ще рече ламбда контрол?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пон 02 юли 2007 20:05


никой ли няма идея? Помогнете на бедния си колега, че с пасатчето се прераждам, ма с толедото ми се разказа играта а шефчето нещо не е навит да ми вземе пасат за служебна хахахахахаха :D :lol: :wink:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 02 юли 2007 21:06


Пробвай да откачиш акумулатора


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пон 02 юли 2007 22:27


за колко време?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 02 юли 2007 23:16


Значи: Откачането на акумулатора много често помага за затриването на грешките, натрупани в ЕКУ-то. Проблема е, че не всички ЕКУ-та поддържат такова триене на грешки. На 2Е например не може, както и на РВ моторите от споменатата гАдина на производство.
За това пък чудесно се справя с RP и ABS-ките ;)
За това попитах какъв е двигателя и каква е инжекционната система
Ако помогне този трик, то ще е достатъчно да се откачи която и да е клема на акумулатора за около минута. Не забравяй после да я стегнеш хубаво!
Нямам газ, но като чета във форума, много колеги се спасяват от натрупване на гешки с Ламбда-контрол или Ламбда-емулатори.
Той лъже компа, че идва сигнал от Ламбда-сондата (емулира го)
Само, че, сега, като прочетох няколко пъти обяснението отново в главата ми изниква един въпрос: От кога не са сменяни въздушен и горивен филтър??! Особенно въздушния?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Вто 03 юли 2007 22:43


виж ето това за въздушния и горивния филтър не се бях сетил да погледна :wink: 10x за идеята колега :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0, pe6o__ и 34 госта