Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Да се похваля и аз днеска с моя майстор си поиграхме и свалихме колекторите и трябва да ви кажа дори той се изненада като видя за какво чудо става въпрос. Направо се учудвам, че колата ми изобщо е вървяла до сега. Ня 2 и 3 цилиндър (заради ЕГР-а) дупките за въздух почти ги нямаше. Много играчка беше (горе долу около 5 часа си играхме), но си заслужава. Сега от 2-ра на 3-та върти гумите.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А бе колеги , интересен ми е следният момент : смукателния колектор все пак е за 4 цилиндъра - 4 отвора , а отвора за турбото е 1 ... имаше ли разлика в дебелината или някакво съотношение в дебелината на налепа м/у входа ( от турбото ) и изходите ..... питам, защото ми се ще да не разцепвам целия смукател за проверка , а само да погледна , и ако се окаже , че имам 1 мм на входа например да мога да "изчисля" колко има в "изходите"..... ако някой има наблюдения - нека сподели
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми то марсотията е след ЕГР -демек почти до главата почва.Което за съжаление води до това ,че няма как да видиш без да отвориш колектора Можеш да махнеш ЕГР /сравнително лесно е без да махаш нищо друго/ и да усетиш налепите с пръст.Ако си с ТДИ или ААЗ с ЕГР 100% има налепи ,а ако ти похапва и повечко масло направо ще е ад.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Golf_Bora написа:От прочетеното не ми стана ясно може ли само с тапа(ламаринка) и тапа(6мм болт) в вакуумния маркуч да се изолира EGR на PD . Според 1 приятел са му го изолирали без никаква намеса с VAG-COM само с "тапи" и за сега няма оплаквания ?
Изолира се в началото колкото за пробата ,но после натрупва нагар по самия клапан и седи постоянно отворен и става по зле.С алуминиева ламаринка вместо едната гарнитура е в пъти по-добро решение.Другото е да дренираш картерните газове за да не влиза масло.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да и то доста колата тръгна осезаемо по-добре ,а и начина на набиране на оборотите се промени.Чуството е че педала /колата / е по-лек.Чесно казано тръгна повече отколкото като изтърбуших катализатора.Това съвсем не означава да очакваш чудо се едноче си надул турбото .При мене обаче Вентоман почисти и главата.Ти сигурен ли си че си ги изчистил добре?При мене колата тръгна найстина добре след един ден/или поне така ми се струва/-вероятно е доизбутало малките остатаци по главата дето не са били почистени.
Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 04 юли 2007 9:47, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Golf_Bora написа:Абе колеги каква им е нафтата на тия западняци и с някакви добавки няма ли да има ефект за почистване ? Или отговора е : Те затова си продават старите коли.
То тва не е от нафтата ,а от горещите изгорели газове от ЕГР и маслото от картерните газове/тго пък е от тва че колите ни са на бая километри/.С добавки нищо не става щото горивото влиза директно в цилиндъра ,а не през колектра както при повечето бензинки.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта