Въпрос за карането по инерция

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Сря 11 юли 2007 20:21


lrlmodo написа:
kris11 написа:
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам

mhihi mhihi mhihi
Ти си класика баце
:kef: :kef: :kef:
А при ускорението от 170 до 220 колко харчиш ?!?
Май ще да е повече от спестеното !!!
Да живее комунизмът - той създава такива навци :lool


Да това ми хареса! :lol: Действително е така, аз от 20++ г. карам и като се качих на по съвременна кола ми отне месец да разбера, че без изключване от скорост е и по икономично и още 3 месеца да се отуча да го правя. :wink:




любител
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот любител » Чет 12 юли 2007 12:23


За никакви икономии неможе да се говори като караш с голяма скорост-над 120-130, ако ще да се движиш само по инерция. А що се отнася до спускането по наклон, икономията, която ще се направи не си заслужава риска, който поемаш, особено, ако движението е интензивно. Безопасността преди всичко, че вижте какво става по пътищата


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 13 юли 2007 19:32


И на мен ми беше трудно, старата ми кола беше джета бензин/газ , и винаги я пусках по енерция.Но след като смених возилото ... с това което виждате , пускам само на скорост.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за карането по инерция

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 13 юли 2007 20:06


petarkolev написа:Как е по добре за двигателя по време на каране по нанадолнище, да работи на празни обороти или на предавка?

Естествено че, на обороти, защото не е натоварен. И за разхода е по добре :) Друг е въпроса, че автомобила е по несигурен и по трудно се спира.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 14 юли 2007 23:15


Колеги, за да се улеснят и опростят нещата, предлагам да се опитаме да формулираме някои основни положения. :arrow: тук
съм се опитам да формулирам някои неща, за които мисля че могат да помогнат когато обясняваме нещо по темата. Можем да опитаме да ги избистрим така че да "нема проблема с лепа Брена" :D :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 17 юли 2007 8:22


Всяка година по това време спорим на тази тема :wink:
Гори ли двигателят гориво на ППХ или не-това е въпроса?
Не мога да си представя че през него минава само въздух, щото ауспуха сигурно не спира да пуши, но забелязях че на ППХ по-бързо се охлажда двигателя...
Не бих карал по инерция, но на баир на ППХ двигателя спира колата на 80км/ч, а по инерция поддържам около 100км/ч.Когато съм в колона не карам по инерция обаче!


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Чет 19 юли 2007 11:34


Спред мен поинерция е по добре а тва че спирачките ти отказват не е вярно.Отказват след 2-3натискания на педала когато колата не е запалена а е изгаснала.Е поне при нашия VW е така де :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 19 юли 2007 12:22


Aз пък цепя по инерция, където терена позволява.Не е чак такава драма според мен, както колегите описват.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 19 юли 2007 17:02


lrlmodo написа:
kris11 написа:
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам

mhihi mhihi mhihi
Ти си класика баце
:kef: :kef: :kef:
А при ускорението от 170 до 220 колко харчиш ?!?
Май ще да е повече от спестеното !!!
Да живее комунизмът - той създава такива навци :lool


А ти си помисли малко !! преди да пишеш

Никъде не съм писал , че гася двигателя


1. при движение със скорост над над 180-190км/ч температурата на охл течност се вдига до 95 градуса.
2. Моторът работи на обороти 5000 - 5600 -известно е , че при много високи обороти моторите похапват повече масло при продължително каране на обороти близки до максималните.
3. при този стил на каране се поддържа постоянна темпеарура на охл. течност 90 градуса
4.Кой двигател е подложена на по- голямо износване ??? Този който се пържи на постоянни обороти 5500 - 6000 об или този на който тези високи обороти са за кратко време.
5. Колата е с доста нисък коеф. на аеродинамичност -така, че доускоряването от 170 до 220 въобще не е проблем, както много дългият пробег с изключен от скорост двигател.
6. Това го правя само на магистралата и чист път пред мен .
7. Смяташ ли , че като карам с 200-220 мисля за икономия ??
8. Направи разстоянието Шумен -Варна за 28 мин в тези жеги и , ако двигателят ти оцелее ми се обади.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 19 юли 2007 19:24


kris11, смятам, че си доста краен в изказването си. Охлади малко страстите и тогава пиши пак :)
Лично аз не смятам, че поддържането на 5к оборота в "тези жеги" ще е проблем за която и да е кола в добро техническо състояние. Аз съм карал около 2к км без да падам често под 4к оборота - само по границите, е нищо не и стана наколата - след това я карах още 2г и сегашният собственик продължава да си я кара.


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Чет 19 юли 2007 19:42


Колега kris11,ти говориш за друга кола,не за тази която ти е от профила нали(Г3 АЕЕ 1,6i).Щото и аз имам същата но повече от 150 невдига


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 19 юли 2007 20:13


da6o_amvr написа:Колега kris11,ти говориш за друга кола,не за тази която ти е от профила нали(Г3 АЕЕ 1,6i).Щото и аз имам същата но повече от 150 невдига


Е стига чак до 165 , а при попътен вятър даже и 170

Да говоря за друга марка кола - "с най-малкият 8 цилиндров двигател" - бисерче от сервиз понеже е само с по 2 свещи на цилиндър.


@myrshavija
Да може , но тези жарки дни се понагледах на магистралата и на Баварки и на Мерцедеси и на Голфове с вдигнати предни капаци и издигащи се облаци бял дим.
Никой не е застрахован , все пак са коли все 2 ра младост- в нищо не може да е сигурен човек.

Даже от собствен опит съм вече с предубеждение към вентилаторите на Г 3 : 2005 изпищя ,взех чисто нов; лятото на 2006 г отново - взех от морга 2 ра младост. сега съм на тръни..


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 19 юли 2007 21:32


kris11 написа:
lrlmodo написа:
kris11 написа:
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам

mhihi mhihi mhihi
Ти си класика баце
:kef: :kef: :kef:
А при ускорението от 170 до 220 колко харчиш ?!?
Май ще да е повече от спестеното !!!
Да живее комунизмът - той създава такива навци :lool


А ти си помисли малко !! преди да пишеш

Никъде не съм писал , че гася двигателя


Аз да съм казал някъде че го гасиш :lol:
То само това и оставаше mhihi
Не ми се сърди - забавно е - AEE - 200km/h - на 200 изключвам от скорост.......
:wink:
:beer
пп Аз също карам много често по инерция, но в града


Потребителски аватар
Bate Pepy
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 10:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bate Pepy » Пон 23 юли 2007 23:39


И аз, мисля че е много по добре на скорост.
1 пресен пример.
Спускаме се с един приятел от Романса(за тези които не са от София това е една сладкарница на Витоша и като се слиза от там има наклон при това доста голям около 2км примерно...) та...
Той е с VW passat аз с Полото, през цялото време той взе наклона на спирчка без предавка и накрая задна дясна накладка се разпуши толкова жестоко, че човек би казал че се е запалила.. Докато аз през цялото време бях на 4та без газ и повече от 40-50км не вдигнах...


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 24 юли 2007 11:15


Абе колеги...кара се по инерция, като от време на време се дърпа ръчната рязко! :lol: :lol: :lol:

Разбира се, че на скорост по наклон, разхода на автомобила е =0 :!:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта