POLO GTI написа:pit написа: с помощта на колега от форума
Мисля, че е редно да го похвалиш пред всички все пак, нека знаем кой е
ПП. Браво и на двамата

Благодарение на "
blagoykata"
Ето от
тази тема започна всичко.
Тази тръба връща капките масло които се съдържат в картерните газове обратно в двигателя, на старите "Жигули" ако си виждал как висят надолу под двигателя и се оставят по-дълги да играят и ролята на антистатик
След филтъра за въздуха и преди мястото където влиза обратно тази тръба, се намира дебитомера.Той отчита колко въздух постъпва към мотора и спрямо показанията дава на компютъра данните и онзи

казва колко гориво да се подаде.
Когато тръбата е спукана от нея също влиза въздух, и какво става:
Дебитомера отчита, обаче след него тръбата пуска още въздух и сместа става "по-бедна" и двигателя почва да прекъсва..да работи неравномерно, качва ти разхода защото караш с по-бедна смес което за да върви колата нормално иска подаването на повече газ..
Някой си запушват отвора от горната част, но от към двигателя ако неотведеш пак с тръба надолу, тези пари къде отиват?Почва да се стича с времето масло по двигателя надолу от отвора и става една мазна тиня
