Има ли Поло с означение GTI ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Има ли Поло с означение GTI ?

Мнениеот GT_power » Чет 23 юни 2005 20:09


Привет! На едно друго виртуално място възникна спор, дали има Поло версия GTI :?: Да, точно GTI, а не само GT. Според мен няма такова. Това е означение само за Голф.
Моля за вашето мнение 8)




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 23 юни 2005 20:24


Има от модела като на полицаите и по новите преди това не.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Re: Има ли Поло с означение GTI ?

Мнениеот guard » Чет 23 юни 2005 21:27


GT_power написа:Привет! На едно друго виртуално място възникна спор, дали има Поло версия GTI :?: Да, точно GTI, а не само GT. Според мен няма такова. Това е означение само за Голф.
Моля за вашето мнение 8)


Да , има....аз искам такова...............1.6 16V 120h.p., отзаде от едната страна пише 16V а от другата ГТИ.........................


П.П:Полицейските са 1.4 16V, и 1.6 100кс, доста съм виждал такива, в Юнито и съм карал дори едно. 8)


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 24 юни 2005 23:19


Ето го:
Изображение
The GTI was launched on the continent in Autumn 1998, 23 years after the Polo's introduction - long time coming! Launched in Germany in a limited run of 3000 cars and appearing at the Paris AutoSalon, the car was labeled with the famed 'GTI' moniker. It was seen as a spiritual successor to the Series 1 Golf GTI (their dimensions were almost identical), Volkswagen UK delayed plans to introduce the car into Britain until the range was revamped (Series 5 Polo) in mid-1999. The GTI then joined the European and UK ranges as a full-scale production model.
The car was available as a three or five-door and got interior tweaks which included: body-coloured door panel inserts and deeply padded front seats trimmed in upbeat new fabrics. The GTI also came with a leather-rimmed steering wheel, red floor mat edging and seatbelts, and VW's new trademark blue instrument lighting. Cosmetic exterior changes included the use of 'GTI' badges on the grille and tailgate and unique BBS 15" alloy wheels wrapped in 195/45 15 rubber. The car also had red plug leads and brake calipers.
The engine that powered the new sports model, was completely new. A 1.6 16V 120 bhp unit it was said that the car would sprint to 60 mph in 9.1 seconds, whilst top speed was a claimed 120 mph. Chassis modifications included the use of uprated suspension with modified McPherson struts, while the rear saw a modified torsion beam. The ride height had been lowered by 15 mm all round and the braking system was upgraded to cope with the extra power over the then top-flight 16V model. The front track was widened by 21 mm, the rear by 16 mm and ABS was fitted as standard, in addition to EBD (Electronic Brake Distribution) and EDL (Electronic Differential Lock) traction control.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 24 юни 2005 23:28


Аде бре? Полото с торсионно окачване ли е отзад? Или това се отнася само за ГТИ-то?


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 24 юни 2005 23:34


гредата която свързва двете рамена на задния мост на всички VW е торсионна



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта