Проверих за бутала и сегменти при местния представител на "Дружба" Разград по съвет на човека който ремонтира мотора но нямат за този модел а за по масовия 1,9 и цените наистина са добри качеството също.Причината да скъсам ремъка е много глупава че чак ме е яд но от къде да знам че може по този начин да се развият нещата.Общо взето демферната шайба. Получи се леко (в последствие явно не чак толкова )

биене по периферията и в следствие на износване и напукване на гумата в нея.От това биене се е изкривил макар и минимално металния капак зад нея които покрива агренажния ремък от там се е получило триене на ремъка в капака това не е станало за ден два а може би седмици постепенон без да ми прави впечатление и да се промени работата на мотора.Вярно че последните дни преди да е сваля и дам да е ремонтират защото е възможно да се възтанови а не да се купува задължително нова която варира от 330 до 600 лв. се чуваше леко престъргване на шайбата в капака.След като е ремонтирах и качих отново карах така без проблем 3 седмици докато ремъка не каза "тряс" а му остваха още 20 хил.км. до смяна.Не предполагах че разстоянието между капака и ремъка може да е толкова малко.Самия ремък се беше изстанил към 5 милиметъра и понеже доста е загрявал от триенето в капака накрая се е скъсал. Не съм долавял мирис на изгоряла гума. Грешката до някъде е моя че не взех по навременни мерки да е ремонтирам тази шайба и на човека който е демонтира че не е забелязъл изкривения макар и леко капак но пак казвам разстоянията там са минимални не са го измислили много добре това.
пп.Ще възстановя мотора но ме е яд че след като го отворихме се оказя че няма подчти никакви износвания и хлабини и е работил много чисто и добре по думите на майстора който го ремотнира.В това състояние е могъл да кара още много а километрите му не са малко 370 хил.
